Gå til innhold

Jeg har fått kreft!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke mye jeg kan si som kan hjelpe i en slik situasjon, men krysser fingrer og tær og ønsker deg alt det beste!

:blomst::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg blir så rørt av å lese alle de gode ordene fra dere. Det går mer og mer opp for meg, og begynner bare å gråte over å lese alle meldingene deres. Dere er så fantastiske! Tusen tusen takk! :) <3

- TS

Anonym poster: 73d881541c8d3e0db402b2b178e81e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg masse lykkeønskninger ts! :klem:

Anonym poster: 136057908d5eb3bef47f1e8dffc2899a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, du virker som et sterkt menneske :hug:

Anonym poster: 560fbcc6d029e60be734413d22539471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mamma fikk. En operasjon med påfølgende cellegift. Har gått bra på alle etterkontroller.

Stor klem og lykke til :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken alle sammen. Godt å høre dere har hatt stort sett positive erfaringer med denne diagnosen før.

Jeg er 20 år gammel.

Anonym poster: 73d881541c8d3e0db402b2b178e81e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg har troa på at dette årdner seg for deg TS!

Uansett så sender jeg tonnevis med positiv og varm energi

i din retning.

Legene har heldigvis blitt veldig flinke med kreft, så du har

all grunn til å holde motet oppe :)

Hold oss gjerne oppdatert her i tråden TS! Det er garantert

noen som har noe mer vettugt å si her enn det jeg har :klemmer:

Ville bare vise min støtte til deg.

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, håper alt går bra til slutt! Jeg er like gammel som deg, og det høres helt absurd ut i mine øyne at noen på min alder skal få kreft.. Jeg må bare ønske deg lykke til med behandlingen, håper den blir vellykket så det jomer langt ut i fjellheimen :) !!! Og at du til neste år kan fullføre studier/reise jorda rundt/ eller uansett hva planen for i år egentlig var:D Skal krysse fingre og tær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

" A positive mind can do incredible things" Du må prøve å fokusere på det beste nå, de tingene som gjør deg glad!

Husk å spise riktig og godt, få nok søvn, ta vare på deg selv, og så krysser vi alle her på kvinne guiden fingrene for deg at du får god hjelp fra legene og at du får den styrken du trenger for å komme deg igjennom dette.

har selv opplevd kreft i nærmeste familie, men det var i hjernen vel og merke! Kirurgene klarte å fjerne det med 1 operasjon og en masse tabletter, og hun ble 100% fin igjen !

Det sier bare litt om de avanserte metodene de bruker idagens medisin!

Legene idag er kjempe flinke! De forsker stadig på nye ting!

Jeg har troen på deg.

God klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem ts, sterkt menneske er du :klem:

Anonym poster: c703d446c98d307a3c629a54b6346d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjære Ts. Har ikke hatt tarmkreft men har vært gjennom en lang kamp med brystkreft. Kan kanskje forstå hvordan du har det nå.

Vil anbefale deg å IKKE lese alt som finnes på nett om sykdommen, kan være mer til skade enn til hjelp. Gjør akkurat det du føler for, om du vil være med folk, litt alene, drikke deg full og grine... Ja så er det det du trenger og har behov for akkurat der og da.

Kommer til å få mange gode råd fremover fra venner/familie/bekjente som mener godt men ikke aner hva dette vil si for deg. Husk at du har lov til å gi beskjed om at slike gode råd ikke er ønsket om det blir mye masing om ting.

Uansett vil jeg ønske deg alt godt og sende deg alle gode tanker og store klemmer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...