Gå til innhold

Flaut å plukke gress til kaninen...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bor i Oslo sentrum og pleier å gå turer langs Akerselva. Her ser jeg det er nå masse fint grønt gress og løvetann jeg vet kaninen min hadde elsket å spise.

Men det er så mye mennesker som går at jeg rett og slett ikke tør å ta frem posen min, bøye meg ned og plukke opp noen never gress til lille kaninjenta mi.

Jeg er redd det er litt pinlig, hva kommer folk til å tenke? At jeg er fattig og skal koke gress til middag?

Tips?



Anonymous poster hash: 6575a...d72
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, nei, det går så bra atte :) Jeg har en venninne som har 4-5 marsvin, og hun plukker ved enhver anledning. Ingenting flaut med det :)



Anonymous poster hash: dc54e...38a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer nok neppe til å tro at du har planer om å spise gress, altså. Pluss gress til kaninen din, du!



Anonymous poster hash: 1a599...b50
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, akkurat sånn tenker jeg også, så jeg plukker gress til marsvina når det ikke er andre i nærheten! Du kan ikke plukke gress et sted ingen ser det da? Eller bare drite i hva folk tenker om deg, selv om det er litt vanskelig?:P

Anonymous poster hash: 3e885...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, akkurat sånn tenker jeg også, så jeg plukker gress til marsvina når det ikke er andre i nærheten! Du kan ikke plukke gress et sted ingen ser det da? Eller bare drite i hva folk tenker om deg, selv om det er litt vanskelig? :P

Anonymous poster hash: 3e885...c9f

Haha uff, jeg bor så sentralt at det er tonnevis av mennesker overalt spesielt i disse turområdene. Man er rett og slett aldri alene! Kaaanskje jeg skal prøve å drite i hva andre tenker ja, men føler menneskene her har en tendens til å stirre uansett hva man gjør altså :fnise: TS

Anonymous poster hash: 6575a...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Kanskje du skal ta kaninen i bånd og ta den med på turen, da ser alle menneskene hvertfall hva du plukker til :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Hadde ikke ramlet meg inn å tro at du skulle hjem å koke gress til middag. Dette høres ikke pinlig ut i det hele tatt, jeg skjønner ikke problemet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukke gress er vel noe av det mest uskyldige noen gjør i Oslo. Bare husk at både folk og fe tisser over alt.

Anonymous poster hash: dffa0...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Plukk nå gress og løvetann, du. Må være fælt å tenke så mye over hva fremmede måtte tro om deg for at du plukker litt gress?

Høres forøvrig litt trist ut med bare én kanin, da, men håper du vier den mye oppmerksomhet hvertfall når den er alene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal ta kaninen i bånd og ta den med på turen, da ser alle menneskene hvertfall hva du plukker til :ler:

Åhhh, ja, jeg hadde nylig kjøpt et fint kaninbånd til henne men det første hun gjør er jo å bite det av og ødelegge det! :laugh: får kjøpe ny når jeg får penger. TS

Anonymous poster hash: 6575a...d72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke masse bikkjepiss på det?

Anonymous poster hash: 52688...72f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke ofret en tanke faktisk! Om noen glor så la de bare glo, og tenk som så at du bidrar med noe positivt ved å la de få noe å lure på. :fnise: Jeg passet to kaniner en gang, og en dag fikk jeg se noen fantastisk fristende saftige løvetannblader utenfor blokka her. Jeg gikk ned og plukket en hel pose full mens det satt en gjeng kjerringer og drakk kaffe ved et bord like ved. Tok meg god tid gjorde jeg og, for å finne de beste godbitene! :Nikke: Jeg så jo i sidesynet at øynene holdt på å trille ut av hodet på de, og lo godt inni meg. Da jeg gikk, hevet jeg posen og så på de og sa "Dagens middag!" :smilbla:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å spise kokt gress uten å bli syk? :ler: Jeg tenker du plukker til kanin, siden jeg hadde kanin selv som liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde jeg ikke ofret en tanke faktisk! Om noen glor så la de bare glo, og tenk som så at du bidrar med noe positivt ved å la de få noe å lure på. :fnise: Jeg passet to kaniner en gang, og en dag fikk jeg se noen fantastisk fristende saftige løvetannblader utenfor blokka her. Jeg gikk ned og plukket en hel pose full mens det satt en gjeng kjerringer og drakk kaffe ved et bord like ved. Tok meg god tid gjorde jeg og, for å finne de beste godbitene! :Nikke: Jeg så jo i sidesynet at øynene holdt på å trille ut av hodet på de, og lo godt inni meg. Da jeg gikk, hevet jeg posen og så på de og sa "Dagens middag!" :smilbla:

Hahah, dritbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå med god samvittighet å plukk :).

Noen ganger tror jeg vi tenker vel over hva andre tenker :).

Mat til en liten og søt kanin, jeg tror folk rundt hadde hoppet opp å hjulpet deg om du hadde spurt :).

De fleste mennesker har mye varme i seg når det gjelder dyr :)



Anonymous poster hash: 0d9c4...f3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke ofret en tanke faktisk! Om noen glor så la de bare glo, og tenk som så at du bidrar med noe positivt ved å la de få noe å lure på. :fnise: Jeg passet to kaniner en gang, og en dag fikk jeg se noen fantastisk fristende saftige løvetannblader utenfor blokka her. Jeg gikk ned og plukket en hel pose full mens det satt en gjeng kjerringer og drakk kaffe ved et bord like ved. Tok meg god tid gjorde jeg og, for å finne de beste godbitene! :Nikke: Jeg så jo i sidesynet at øynene holdt på å trille ut av hodet på de, og lo godt inni meg. Da jeg gikk, hevet jeg posen og så på de og sa "Dagens middag!" :smilbla:

Hahahahaha!!! Du er kul da.

Går det an å spise kokt gress uten å bli syk? :ler: Jeg tenker du plukker til kanin, siden jeg hadde kanin selv som liten.

Jeg vet ikke om det går an for mennesker å spise gress :O

Gå med god samvittighet å plukk :).

Noen ganger tror jeg vi tenker vel over hva andre tenker :).

Mat til en liten og søt kanin, jeg tror folk rundt hadde hoppet opp å hjulpet deg om du hadde spurt :).

De fleste mennesker har mye varme i seg når det gjelder dyr :)

Ja det var litt flaut men gikk fort over! De som så meg lot jeg dem bare se, men nesten alle brydde seg ikke i det hele tatt! Folk er gjerne opptatt med det de driver med. Kom hjem med en hel pose gress og løvetann, gjett om hun er glad! :)

TS

Anonymous poster hash: 6575a...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lag en pose som du skriver "kaninmat" på og plukker i, så ser folk hva du driver med. Jeg har plukket masse gress og løvetann til kanin og marsvin, og man føler seg kanskje litt teit men det må man bare prøve å ikke tenke på.



Anonymous poster hash: f8c65...d40
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleminto

Jeg har ikke selv gnagere men møter stadig folk på tur som plukker løvetann og grass og det har aldri slått meg at de sikkert skal koke gress til middag😀tenker rett og slett at de plukker til gnagerne sine, og det er nok det de fleste folk tenker om de tenker på det i det hele tatt! Plukk i vei, d bugner av godsaker langs elver og skog nå😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var litt flaut men gikk fort over! De som så meg lot jeg dem bare se, men nesten alle brydde seg ikke i det hele tatt! Folk er gjerne opptatt med det de driver med. Kom hjem med en hel pose gress og løvetann, gjett om hun er glad! :)

TS

Anonymous poster hash: 6575a...d72

Bra TS, og flott at Frøken Kanin ble glad! :tommelsmil:

And by the way..: http://www.news24.com/SouthAfrica/News/SA-pastor-under-fire-over-grass-eating-followers-20140113

Endret av Aurora M.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...