Gå til innhold

Hvor mange år tror du det vil ta før hele verden er islamisert


Anbefalte innlegg

Ved tanke på at kristendommen og vestlige verdier blir stadig mer svekket så lurer jeg bare litt sånn sett :3

Er en ny herskereligion som vil få følgere enten gjennom vold eller via overbevisning(og den heter Islam) (vi hadde en herskerreligion som vi forkastet som het kristendommen). Jeg gjetter kanskje 100 år ved tanke på hvor svak kristendommen er iforhold til den engang var. Men så kan ateistiske verdier bli satt høyt om folk velger det, men så ligger det en naivitet innenfor venstre politikken, blant annet ateister som kan kanskje inviterer dette inn :/

Så hvem vet, er litt spent å se hvordan historien vil utfolde seg.

Endret av Kim21
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle religioner blir stadig svekket fordi folk får opp øynene og tenker logisk. Du høres ut som en idiot, forresten. Jeg vedder 20 kroner på at du sitter hjemme og naver og møter på svært lite folk. Majoriteten av muslimer er fine mennesker, de jeg har møtt mener at alle mennesker skal få leve sitt liv som de vil. Ekstremistene får artikler skrevet om seg, derfor tror man de er mange, men de fleste sitter hjemme og ser tv med barna, spiser, jobber og bidrar i samfunnet(som nordmenn flest) og ville ikke skadet en flue.



Anonymous poster hash: d5b42...6b8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle religioner blir stadig svekket fordi folk får opp øynene og tenker logisk. Du høres ut som en idiot, forresten. Jeg vedder 20 kroner på at du sitter hjemme og naver og møter på svært lite folk. Majoriteten av muslimer er fine mennesker, de jeg har møtt mener at alle mennesker skal få leve sitt liv som de vil. Ekstremistene får artikler skrevet om seg, derfor tror man de er mange, men de fleste sitter hjemme og ser tv med barna, spiser, jobber og bidrar i samfunnet(som nordmenn flest) og ville ikke skadet en flue.



Anonymous poster hash: d5b42...6b8

Haha din sabla tosk :P

Nei jeg vil ikke nave, dør heller enn det. Hater nav som satan for å si det slik.

Vel det er som sosialisme og kommunisme. Begge vil ha samme mål, ikke sant :) så hva så om du møter på hyggelige mennesker, noen nasister var sikkert greie de selv om ideologien sugde :P

Jeg er Kim21, men hadde planer å slutte. Men så måtte jeg svare deg da. Du kan forresten suge deg selv å grave frem i pappas lommebok ;)

Edit: Personlig bryr jeg meg ikke om norge blir islamisert egentlig, som sagt så er det en hersker religion på samme måte som kristendommen bare en mer ekstrem variant idag. Så spørs det hva slags retninger og effekt det er. Uansett så får vi la historien skrives om svekking og om vi blir dratt inn i et teokrati, eller om det blir noe annet.

Så det blir interesant.

Endret av Reo21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge folk vender ryggen til kristendommen og hevder at gud er død så vil islam bare fortsette å vokse imens folk ikke bryr seg med å vokte sitt lands interesser.

Jo flere som hevder de er "ikke religiøse"og verdslige,jo mer vil islam sette røtter. Muslimene er mer standhaftige. Er du født muslimsk så er det vanskeligere å "vende" å kalle deg selv ikke religiøs,derfor står islam sterkt. Flere konverterer til islam fordi de ser seg lei på vestlig korrupsjon,det er et slags "opprør"mot det som skjer i verden som ødelegger,og folk leter etter en større mening.

Fortsetter folk i vestlige land å vende ryggen til kristendommen så vil islam spre seg større og større. Der backer de ikke ut, de føder flere barn og de bosetter seg i Europa.

Er du redd for "islamisering"så slå ring rundt "kristne"verdier. Før du vet ordet av det er det forbudt å si god jul og god påske,enkelte land sier man allerede "god vinter"istedenfor jul...slå ring rundt kirken. Slutt å være så hatefulle og tro kirken er full av svovelpredikanter og anti homofile. Kirkene fleste lærer bort om det nye testamentet og det glade budskap,ikke krig og jihad og drap på homofile.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 19-20% av jordens befolkning er muslimer.

Og bra er nå det.

Anonymous poster hash: 32816...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før trodde de at romvesen skulle ta over jorden, hvem vet, alt kan skje :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter et kupp fra Kina lenge før den tid. Det eneste som jeg er 100% overbevist om at kommunistene hadde rett i er at religion er dop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dn.se/debatt/vi-punkterar-de-vanligaste-myterna-om-invandringen/

9 ”Sverige är på väg att bli ett muslimskt land”. Fel. Däremot framgår det i flera studier att religiös tillhörighet kan underlätta integrationen på många sätt, till exempel genom att en kyrka, moské eller tempel fungerar som en mötesplats i det nya landet.



Anonymous poster hash: 40783...76d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Det vil aldri skje at helle verden blir Islamisert.

For da være grense for hvor paranoide noen mennesker blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Før trodde de at romvesen skulle ta over jorden, hvem vet, alt kan skje :sjokkert:

De har det eller har du ikke hørt om "The Silence"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis skjer det ikke før dommedag har vært. Forhåpentligvis er jeg i himmelen da.



Anonymous poster hash: 86514...432
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle religioner blir stadig svekket fordi folk får opp øynene og tenker logisk. Du høres ut som en idiot, forresten. Jeg vedder 20 kroner på at du sitter hjemme og naver og møter på svært lite folk. Majoriteten av muslimer er fine mennesker, de jeg har møtt mener at alle mennesker skal få leve sitt liv som de vil. Ekstremistene får artikler skrevet om seg, derfor tror man de er mange, men de fleste sitter hjemme og ser tv med barna, spiser, jobber og bidrar i samfunnet(som nordmenn flest) og ville ikke skadet en flue.

Anonymous poster hash: d5b42...6b8

:kyss:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved tanke på at kristendommen og vestlige verdier blir stadig mer svekket så lurer jeg bare litt sånn sett :3

Er en ny herskereligion som vil få følgere enten gjennom vold eller via overbevisning(og den heter Islam) (vi hadde en herskerreligion som vi forkastet som het kristendommen). Jeg gjetter kanskje 100 år ved tanke på hvor svak kristendommen er iforhold til den engang var. Men så kan ateistiske verdier bli satt høyt om folk velger det, men så ligger det en naivitet innenfor venstre politikken, blant annet ateister som kan kanskje inviterer dette inn :/

Så hvem vet, er litt spent å se hvordan historien vil utfolde seg.

Fremtida tilhører ikke religionene, men rasjonaliteten, og den raskest voksende livssynsformen er ateisme/agnostisisme (og agnostisisme er bare en høfligere form for ateisme).

I primitive samfunn der folk lever på grensen kan religion fungere som en samlende kraft og ivareta mange viktige funksjoner, noe som også gjør at den vil få støtte av mange. Men religion representerer også et hinder, både for personlig frihet og for utviklingen av kunnskap, forståelse og teknologi. Det er ikke uten grunn at de minst religiøse landene også for en stor del er de mest teknologisk og samfunnsmessig utviklede, eller at ateistene dominerer i akademiske miljøer.

Marx sa at den herskende ideologi er den herskende klassens ideologi, og den herskende klassen i et samfunn basert på meritokrati og demokrati, vil alltid være den utdannede klassen. Kunnskap og kompetanse gir handlingsrom og innflytelse. I mer primitive samfunn, der makt er rett og overtro gir presteskapet en status som de ikke fortjener i kraft av noen reell kompetanse eller evne ut over det å skremme folket med gudene, kan det forholde seg noe anderledes. Men de vil alltid være et skritt bak de teknologisk og vitenskaplig avanserte nasjonene. Det er ikke de fanatiske religiøse som leder verden i dag. Og hadde ikke Saudi-Arabia hatt olje, ville det vært et patetisk u-land som vi kanskje ville vurdert å sende nødhjelp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange år. Jeg tror det tar kun noen uker før HELE VERDEN er islamisert. The end is near. Håper du er forberedt på å skifte navn til Abdullah.

You's a crazy bitch.

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i en periode der 50-80 åringer som hadde en oppvekst i en annen tid fremdeles lever. Så fort disse forsvinner vil islam bli utvannet i den vestlige verden.



Anonymous poster hash: a614f...5fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...