Gå til innhold

Dø i dag eller evig liv?


Gjest Steamboat

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Jeg vet at jeg og alle andre skal leve evig, så derfor er det ikke noe reelt valg. For ordens skyld, vi får en ny kropp, så det er ikke noe problem :)

Nei du vet ikke, du tror, lurer deg selv til å tro du vet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du vet ikke, du tror, lurer deg selv til å tro du vet.

Hehehe, du er morsom. Tro er full visshet!! De som ikke tror forstår ikke, sånn er det bare :) Ny kropp og ny jord. Gleder meg, jeg, og har god grunn til å glede meg. Party all the time!!! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

ville levd evig så klart, tenk på alt man kan oppleve.

og man trenger aldri å stresse med noen ting fordi man vil få opplevd alt uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

Ok, så du har noen 100 millioner år å lese bøker på, så har du lest alle, å ekpanderer sola, og jorda forsvinner, så de neste 100 trillioner år svever du i rommet, alene, uten å dø..... høres ikke såbra ut

Vel, jeg regner med at innen en 100 millioner år, har noen bosatt seg på en av de 100 milliarder andre planeter der ute i det store intet som er lik vår egen.

http://www.extremetech.com/extreme/152573-astronomers-estimate-100-billion-habitable-earth-like-planets-in-the-milky-way-50-sextillion-in-the-universe

Og hvis det tar ørten tusen år å nå en planet der ute et sted og jeg lever evig- hva er da problemet. :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig liv. ^^, Tenk på alle de bøkene jeg kunne ha lest! :hjerte:

Det var det jeg også tenkte! Tenk hvor mye kunnskap man kunne ha tilegnet seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så du har noen 100 millioner år å lese bøker på, så har du lest alle, å ekpanderer sola, og jorda forsvinner, så de neste 100 trillioner år svever du i rommet, alene, uten å dø..... høres ikke såbra ut

Right..... Folk tenker ikke over at "evig liv" faktisk betyr "EVIG", dvs uten slutt. Noen sinne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leve evig.

Smerten det ville påført mine barn å bli morløs i ung alder vs smerten å se mine dø gjør valget enkelt for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dø i dag, helt klart. Bare tanken på evig liv gir meg søvnløse netter. Jeg trenger visstheten om at det en dag er slutt, helt slutt, for å klare meg gjennom psykisk tunge dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Vel, jeg regner med at innen en 100 millioner år, har noen bosatt seg på en av de 100 milliarder andre planeter der ute i det store intet som er lik vår egen. http://www.extremetech.com/extreme/152573-astronomers-estimate-100-billion-habitable-earth-like-planets-in-the-milky-way-50-sextillion-in-the-universe

Og hvis det tar ørten tusen år å nå en planet der ute et sted og jeg lever evig- hva er da problemet. :3

Men disse planetene varer ikke evig, om noen trillioner år er der ingen stjerner eller planeter igjen, ikke noe lys, ikke noe varme, bare evigheten og deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Right..... Folk tenker ikke over at "evig liv" faktisk betyr "EVIG", dvs uten slutt. Noen sinne.

Den vi er dør jo ikke, essensen som utgjør det levende vesenet ......... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene. Jeg har ikke lyst til å dø i dag, men har ikke lyst til å leve evig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, du er morsom. Tro er full visshet!! De som ikke tror forstår ikke, sånn er det bare :) Ny kropp og ny jord. Gleder meg, jeg, og har god grunn til å glede meg. Party all the time!!! :danse:

Slå hodet i veggen nå da vell og kom deg til det livet du gleder deg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå hodet i veggen nå da vell og kom deg til det livet du gleder deg til.

Hvorfor skal jeg det? Vil jo ha flere med meg :) Må leve det livet jeg har fått på best mulig måte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...