Gå til innhold

Dø i dag eller evig liv?


Gjest Steamboat

Anbefalte innlegg

Gjest Steamboat

Om du i dag måtte velge mellom å dø eller du ble dømt til evig liv. Hva ville du valgt?

Tror jeg ville valgt døden. Før eller siden vil jo trolig alle andre mennesker(og annet liv) ha dødd ut, kjipt da å sitte igjen alene og vite at man kommer til å være det for alltid.

Endret av Steamboat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville også valgt døden. Hadde vært utrolig kjipt å dø i dag, men mye verre å leve evig og se alle jeg bryr meg om forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dø i dag, spør du meg i morgen; leve evig.

Siden jeg skrev; spør meg i morgen:

Død i dag.

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville også valgt døden. Hadde vært utrolig kjipt å dø i dag, men mye verre å leve evig og se alle jeg bryr meg om forsvinne.

Du kunne alltid funnet nye folk å bry deg om da.

Anonymous poster hash: 83f58...21c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne alltid funnet nye folk å bry deg om da.

Anonymous poster hash: 83f58...21c

Og så ville de dødd, og jeg sitter sørgende igjen. Tror ikke jeg hadde orket å knytte meg skikkelig til folk i lengden, for i mitt liv ville hele deres liv bare vart et lite øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dø idag. Iallefall hvis definisjonen av evig faktisk er EVIG, sånn til jorda har gått under og alt liv er vekk.

Hvis jeg kunne valgt å ta mitt eget liv når jeg ble lei, så kunne jeg nok valgt å leve "evig".

Anonymous poster hash: ddacd...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede svart at jeg ønsker ikke å leve evig,,,,og nei, det ønsker jeg ikke. Hvordan kan noen ønske å ha evig liv? Vel jeg vet at døden kommer til meg en dag, og jeg vil ikke tenke på at mange av mine kjære i familien kommer til å dø før meg, men jeg kommer vel til å få flere "kjære" inn i livet etter hvert. Det er godt jeg ikke kan velge hvordan eller når jeg vil dø. Jeg kan imidlertid velge hvordan jeg vil leve. Nå. Døden er en del av livet, men livet har sin egen mening. Når livet er brukt opp så kommer døden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke. Heller mot evig liv, men det spørs litt hvordan det går for seg. Kommer jeg til å bli eldre og eldre og sitte som en innskrumpet klump om 200 år eller kommer aldringen til å stoppe på et visst punkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet at jeg og alle andre skal leve evig, så derfor er det ikke noe reelt valg. For ordens skyld, vi får en ny kropp, så det er ikke noe problem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Evig liv. ^^, Tenk på alle de bøkene jeg kunne ha lest! :hjerte:

Ok, så du har noen 100 millioner år å lese bøker på, så har du lest alle, å ekpanderer sola, og jorda forsvinner, så de neste 100 trillioner år svever du i rommet, alene, uten å dø..... høres ikke såbra ut

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...