Gå til innhold

Til dere som er i Jehovas vitner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis eks-hvit valgallianse-folk kom på døra di for å preke rasisme, ville du hatt samme holdning?

Ja. Jeg viser alle respekt selv om de har andre meninger enn meg. Uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg viser alle respekt selv om de har andre meninger enn meg. Uansett.

Anders Behring Breivik? Hitler?

Folk som bevisst forsøker å manipulere deg for å svindle deg? Type folk som later som de kan lese tankene til katten din? Eller folk som beviselig har lest seg opp på nettet for å late som om de er medier/klarsynte? Scientologer? Er det noen grense?

Legger du noe annet i ordet respekt enn hva forgjengeren din sa, angående høflighet? Og hva innebærer det? At du avstår fra vold? At du smiler? At du ikke slenger døra i trynet på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders Behring Breivik? Hitler?

Folk som bevisst forsøker å manipulere deg for å svindle deg? Type folk som later som de kan lese tankene til katten din? Eller folk som beviselig har lest seg opp på nettet for å late som om de er medier/klarsynte? Scientologer? Er det noen grense?

Legger du noe annet i ordet respekt enn hva forgjengeren din sa, angående høflighet? Og hva innebærer det? At du avstår fra vold? At du smiler? At du ikke slenger døra i trynet på dem?

Hva har jeg på å tjene på oppføre meg som en drittsekk? Det sier da mer om meg enn om dem.

Endret av Testosteron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har jeg på å tjene på oppføre meg som en drittsekk? Det sier da mer om meg enn om dem.

Hva slags oppførsel er det du mener er drittsekk-oppførsel?

Er det at du ikke inviterer Anders inn på en kopp te?

Er det at du smiler og ber Anders pent ta Marxistdrap-blekka si et annet sted, og for 5 året på rad heller stapper den i ræva enn i postkassa di?

Er det at du later som om du gjerne skulle hørt på hva Anders mener om kulturmarxister, men dessverre så er du sent ute til noe annet viktig etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk besøk av JV en gang jeg bodde alene. Det var to eldre damer, og hun ene kom inn i gangen etter jeg hadde åpney døra!!! Siden jeg er oppdratt til å være høflig av meg sa jeg dessverre ingen ting på det, men dama snakket i sikkert 20 min om totalt uinteressante ting. Hun fortalte også at de skulle ha et møte den søndagen kl 13. Sa til henne at jeg jobbet og ikke var ferdig før 21 samme kveld. Ja nei, men da kunne jeg jo komme til møtet som var kl 22 søndag kveld. Hahaha, sikkert at de hadde møte da, ja :P

Anonymous poster hash: 0d32a...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis eks-hvit valgallianse-folk kom på døra di for å preke rasisme, ville du hatt samme holdning? Dersom de var pent kledd, ikke hadde tatoveringer og dark metal piercinger, og snakket dannet?

Ja. Men det er nå meg, da :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa klart ogtydeøig at jeg ikke er interessert, men damen ga seg ikke. Hun tok ikke nei for et nei og fortsatte i det uendelige. Jeg vil jo ikke være uhøflig å smelle igjen døra, men hva skal man gjøre? Ble jo ikke respektert. Det er temmelig plagsomt at de driver ringer på hele tiden, hvertfall når man ikke tør å bare smelle igjen døra heller. Tror helstøpt i en halvtime og prøvde forklare at "nei, jeg kommer aldri til å lese de brosjyrene eller melde meg inn" men hun hadde hele tiden motargumenter. Det er slitsomt!

Anonymous poster hash: ff552...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting kan jeg forvisse enhver av dere om - HVIS det er Jehovas Vitner som kommer på døra di så sier vi det - det er hele poenget - å forkynne Jehovas navn...! Vi er ikke de eneste som forkynner på dørene men når vi gjør det så er mye av poenget nettopp at dere skal vite at det er JV dere snakker med ;)

Fascinerende. Her i vår ringte det nemlig på døra til blokken min, damene opplyste gjennom døråpnertelefon at de ville invitere meg til en fest, da jeg slapp dem inn fortsatte de å fortelle om hva de skulle feire. Jeg takket nei, men fikk likevel en brosjyre. Ikke på noe tidspunkt ble organisasjonen Jehovas Vitner nevnt, men brosjyren var da vitterlig fra Vakttårnet.

Anonymous poster hash: 72063...89c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er utrolig frekke og utspekulerte. mamma og pappa stablet ved i gårdsplassen vår når de så en feit bil (type millionklassen) parkerte et lite stykke unna, og to stramme, dresskledde menn kom gående mot dem med hver sin stresskoffert. En av dem gikk direkte bort til pappa og spurte om han ikke syntes det var så urettferdig med all fattigdommen ol. i verden. Pappa sa bare "du ser da velfødd ut", da hadde de ikke mer å si og gikk sin vei. Haha :fnise:

Det kan ha vært mormonere. De kler seg mye i dress og pynter seg når de drar rundt til folk. Jehovas Vitner går i vanlige klær. Kjenner flere i JV, og de dresser seg aldri opp.

Anonymous poster hash: a05f9...d8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...