Gå til innhold

Fått nok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg ikke orker å fortsette med det livet jeg alltid har hatt.

Det var fullt av løgner, falske mennesker, venner som valgte å henge med de slemme, utnyttelse, naivitet, spydigheter, baksnakking..osv

Kropp og sinn har sagt stopp.

Å være en skuespiller hvor jeg later som at jeg har det bra med andre (som ikke liker meg), er det tøffeste i sitt slag.

Og nå orker jeg ikke utsette meg for dette mer.

Verre er det også å se at en av mine beste venner, tror at mine mobbere egentlig er snille og harmløse.

Folk lar seg lure og bedra, til fordel for litt økt sosial status. Koste hva det koster vil.

Ja, enkelte kan gå utrolig langt for å få visse personer på "stjernelaget" sitt.

Mens jeg ikke har dette brennende behovet.

Jeg mener ikke det samme som andre, men tråkker derigmot opp mine egne stier.

Jeg vil bare ha det som er ekte inn i livet mitt. Alt av dritt skal vekk.

Ikke kommer jeg til å besøke mennesker, som egentlig bare vil ha noe av meg som kommer dem til nytte.

Og de av dem som sender meg et stikk i siden, tvilsomme blikk, en kald skulder, mørke kommentarer osv..

Vil aldri få tilpass i min hverdag. Aldri.

Jeg har tilgitt slike før. Både en, to og tre ganger. Men en spade er og forblir en spade..

Og for å si det rett ut. Jeg vil ikke strekke meg langt etter mennesker som misliker meg, og det uten å kjenne meg :)

Anonymous poster hash: a8a6d...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta hensyn til deg selv og egne behov!



Anonymous poster hash: cbb51...d41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott!

Er på det stadiet jeg også, LEI av falskhet!



Anonymous poster hash: e2b6e...947
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...