Gå til innhold

....


maskineple

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De må først komme til Norge og søke asyl...

Anonymous poster hash: 8623c...fdc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alle som har problemer komme til Norge for å søke asyl? Asyl er bare en kortsiktig greie for å hjelpe noen få mennesker. Vi MÅ hjelpe mennesker i deres egne hjemland. Det er ikke noe løsning å la alle komme hit, da problemene bare utsettes. Integrering er ofte et problem da mange mennesker og land ikke er kommet like langt som oss i utvikling av demokrati og respekt. Det er allerede problemer med at søknad for asyl tar for lang tid og uten avklaring på asylsøknaden så kan de ikke få jobb(såvidt jeg har skjønt det). Og folk uten arbeid gjør ofte mye rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde heller ta inn 1 mill ukrainere, enn 100 000 ikke vestlige.

Anonymous poster hash: cf5df...92d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? De kan vel besøke den norske ambassaden. Og vi henter jo kvoteflyktninger fra muslimske land, hvorfor er ikke ukrainere på den listen?

Tror ikke man kan søke via ambassade. Eller. Jeg er ganske sikker på at man ikke kan.

Når det gjelder kvoteflyktninger er dette noe som går via fn.

Anonymous poster hash: 8623c...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi FrP sitter ved makten og FrP vinner ikke populiststemmer på å slippe inn folk i landet men ved å kaste ut folk av landet.



Anonymous poster hash: 0a816...aa7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukrainerne kan ikke tas inn som kvoteflyktninger før de har fått saken behandlet og godkjent at FNs høykommisær for flyktninger. Skal de bli asylsøkere, må de, som påpekt tidligere i tråden, komme til Norge og søke, og med så mange ukrainere i eksil, skulle det forundre meg om det ikke er en del av dem i Norge allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det heller ikke "krig" i hele Ukraina, så det er kanskje lettere å flykte til en trygg del av landet fremfor å dra "halve jorden rundt"?



Anonymous poster hash: 22b3d...26a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man kan søke via ambassade. Eller. Jeg er ganske sikker på at man ikke kan.

Når det gjelder kvoteflyktninger er dette noe som går via fn.

Anonymous poster hash: 8623c...fdc

Jeg er veldig enig med deg. Man må komme seg til Norsk jord, eller være på den norske grensen for å søke asyl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det heller ikke "krig" i hele Ukraina, så det er kanskje lettere å flykte til en trygg del av landet fremfor å dra "halve jorden rundt"?

Anonymous poster hash: 22b3d...26a

Det tror jeg de fleste vil finne mest hensiktsmessig - de har jo både tilhørighet til landet sitt og mennesker som bor der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...