Gå til innhold

Ikke diskriminer psykopater


WubWub

Anbefalte innlegg

Om DU er imot det, så for all del, men det er ditt problem. Hva er det du er ute etter? Skjønner du ikke at ALLE innleggene dine her på kg er uten mål og mening? Du er patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Jeg har ekstremt høy IQ i forhold til snittet. Uansett, min IQ har lite med tråden her å gjøre så jeg skal ikke gå innpå det.

Det jeg er imot er diskriminering av andre mennesker. Det er helt legitimt å diskriminere psykopater, men det å diskriminere mennesker i rullestol er helt tabu. Dette er jeg imot.

Psykopater er som sagt de som driver samfunnet frem.

Ting blir ikke mer sant av at du gjentar det.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting blir ikke mer sant av at du gjentar det.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

Jeg scorer 130-140 på alle IQ tester jeg har tatt i mitt liv. Og hadde du fulgt meg her på KG så hadde du skjønt at jeg var ganske skarp hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg scorer 130-140 på alle IQ tester jeg har tatt i mitt liv. Og hadde du fulgt meg her på KG så hadde du skjønt at jeg var ganske skarp hehe.

Jeg blir fysisk uvel av det du sier, løgn løgn løgn- med mindre du kan legge ut bevis på en IQ test?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg scorer 130-140 på alle IQ tester jeg har tatt i mitt liv. Og hadde du fulgt meg her på KG så hadde du skjønt at jeg var ganske skarp hehe.

Jeg har fulgt med. Du får nesten linke til noe intelligent du har skrevet, for i dine ørten tråder har jeg dessverre ikke sett noe.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykopater ER intelligente. Det er slik de lurer folk inn i nettet sitt. En psykopat kan få en oppegående utadvent person til å føle seg verdiløs. En psykopat vil overbevise deg om at det er han/hun og bare han/hun som liker deg, alle andre spiller skuespill. En psykopat smiler, men bak smilet er tennene skarpe og tankene onde.

Mulig psykopater finnes høyt på rangstigen som du sier, men IKKE rettferdiggjør det de gjør mot enkeltmennesker med at de "tar sjanser" og "driver verden fremover".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir fysisk uvel av det du sier, løgn løgn løgn- med mindre du kan legge ut bevis på en IQ test?

Javel. Cecil Rhodes, kongen av det imperialistiske england. Hvor tror du han fikk pengene til å erobre verden fra? Jo det var fra psykopatiske bank menn.

Den eneste grunnen til at vesten idag er på topp er fordi psykopater banet veien for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Cecil Rhodes, kongen av det imperialistiske england. Hvor tror du han fikk pengene til å erobre verden fra? Jo det var fra psykopatiske bank menn.

Den eneste grunnen til at vesten idag er på topp er fordi psykopater banet veien for oss.

Spekulasjoner.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulasjoner.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

nei det er ikke spekulasjon. Jeg har nemlig studert historie i motsetning til andre bedrevitere her.

Og jeg VET at psykopater er de som har drevet menneskeheten frem. Så hvorfor diskriminere de/oss?

Vi er smartest , vi vet best, vi tar sjangser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke spekulasjon. Jeg har nemlig studert historie i motsetning til andre bedrevitere her.

Og jeg VET at psykopater er de som har drevet menneskeheten frem. Så hvorfor diskriminere de/oss?

Vi er smartest , vi vet best, vi tar sjangser.

Du er klar over at du selv sier at DU er en psykopat? Du burde vært tvangsinnlagt, lurer på hva slags liv du lever.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykopater er parasitter. Stort sett det eneste de er flinke til er å manipulere sin vei oppover rangstigen. Undersøkelser har vist at bedrifter som blir styrt av folk med sterke psykopatiske trekk går mye dårligere enn gjennomsnittet. Og nei de er ikke spesielt intelligente. Ja de er flinke til å manipulere, men det er fordi de har øvd på det hele livet.



Anonymous poster hash: ae983...a6e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei det er ikke spekulasjon. Jeg har nemlig studert historie i motsetning til andre bedrevitere her.

Og jeg VET at psykopater er de som har drevet menneskeheten frem. Så hvorfor diskriminere de/oss?

Vi er smartest , vi vet best, vi tar sjangser.

Da har du vel null problemer med å legge ut noe ordentlig dokumentasjon for påstandene dine.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du selv sier at DU er en psykopat? Du burde vært tvangsinnlagt, lurer på hva slags liv du lever.

undersøkelser har vist til at psykopater de mest intelligente på denne jord.

hvem tror du sitter å styrer på toppen av næringskjeden? i politikken og i økonomien? jo det er utelukkende psykopater. så skal dere små folk sitte å dømme oss enda vi skyver menneskeheten fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

undersøkelser har vist til at psykopater de mest intelligente på denne jord.

hvem tror du sitter å styrer på toppen av næringskjeden? i politikken og i økonomien? jo det er utelukkende psykopater. så skal dere små folk sitte å dømme oss enda vi skyver menneskeheten fremover?

Kjære wubwub, er du en psykopat?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære wubwub, er du en psykopat?

Er du gal! jeg er et utrolig varmt og snilt menneske. mitt problem er at jeg er altfor empatisk.

psykopater derimot, de eier ikke empati !

men jeg kan respektere det psykopater har gjort for hverden allikevel. jeg er imot alle former for diskriminering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med. Du får nesten linke til noe intelligent du har skrevet, for i dine ørten tråder har jeg dessverre ikke sett noe.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

tull med andre ord ;D

Anonymous poster hash: 10066...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykopater er parasitter. Stort sett det eneste de er flinke til er å manipulere sin vei oppover rangstigen. Undersøkelser har vist at bedrifter som blir styrt av folk med sterke psykopatiske trekk går mye dårligere enn gjennomsnittet. Og nei de er ikke spesielt intelligente. Ja de er flinke til å manipulere, men det er fordi de har øvd på det hele livet.

Anonymous poster hash: ae983...a6e

dette er tull og tøys fra ende til annen og dette vet vi alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...