Gå til innhold

Ikke diskriminer psykopater


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så morsomt at ts anser seg spm en som kommer til å være en del av ledelsen når det "trengs" i Europa. Du sitter i en trygdebolig, lever på nav, mestrer ikke arbeidstrening engang.. Du fikk fritak fra å dra i forsvaret og du har ikke fullført skolen. Og ikke minst en SELVutnevnt psykopat.. (wow) Men hey, du står jo i stua og dingler med kettlebell'en din da så du har vel rett 😊 120 er ikke høy IQ forresten.. litt over snittet kan jo alle være. Er det veeldig spesielt med penis på 20 cm også da eller? Ække det vet du.

Regner med du fikk IQen beregna av en psykiater? For de testene på nettet bør du ikke stole på;) jeg var supertrøtt og fikk 139 og neste gang nesten like trøtt, men da fikk jeg bare 130. En gang 140 og en gang var jeg helt nede på 119! Du fremstår ikke som smart, noe du selv sagt kan være selv om du har tullete meninger men nå tenker jeg mer på at du ikke klarer å argumentere og du avslører ustabiliteten din og hvor engasjert du egentlig er mot hvor mye du sier at du bryr deg.

Jeg har kjennskap til en ordentlig psykopat. Han er også ganske syk så ikke særlig høyt oppe for å si det sånn. Men han kommer aldri, aldri til å innrømme/forstå at han er så syk. Tror du virkelig at psykopater tenker: "jeg er en psykopat, nå skal jeg finne mitt neste offer" (...) nei!

Jeg skjønner tankegangen din wubwub og jeg tenkte en gang i tiden sånn selv (men fortsatt annerledes da jeg er smartere enn deg). Men du burde bare innse at du ER ikke en av "dem", disse vellykkede psykopaten du ser opp til.. Håper du på neste time hos psykologen din (som vi andre skattebetalere gir deg muligheten til å gå hos) kan si til h*n at du trenger hjelp, du kan be om å få en ny utredning med diverse tester. Noen mennesker "tenner" også litt på tanken på å være så syk som mulig. Disse er ikke nødvendigvis syke.

Jeg ser du "inviterer" de som sliter psykisk til å kontakte deg fordi du er en super støtte. Det blir bare får åpenbart her at du igjen prøver å fremstå som en psykopat ved å gjøre helt fjerne ting. Du overdriver for mye. Jeg kunne ha hjulpet deg med dette, men tror det er litt for sent nå🙈

Til slutt må jeg bare få si at det er veldig trist hvordan du skryter av hvor "farlig" du er. Ja, alle kan presses opp i et hjørnet og gå til angrep ved frykt, men jeg er overhodet ikke redd for deg eller at du skal gjøre noe farlig! Kanskje mot et husdyr(det er ikke ok altså). Du er ikke noe mer farlig enn andre psykisk syke navere på 90 kg.. Det finnes nok av menn som er sterkere, yngre, mer nålrettede osv. Tror du heller mot narsissistisk personlighetslidelse. Emosjonelt unnvikende er du nok og veldig selvdestruktiv. Men du har både empati og samvittighet ;) Det er faktisk ikke sånn at du er for smart til at psykologen merker at du er gal 😊

Anonymous poster hash: 75ca9...61f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du for empatisk? DU har jo sagt sjæl tidligere at du er en drittsekk mot jenter, og var en player o.l.. hahaha, fy faen du er ikke sann. skaff hjelp :P du nyter vel oppmerkosmheten her?

Anonymous poster hash: 059c0...3a5

Haha. Tror wubwub sliter med splittede personligheter

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest besserwesser
På 22.1.2015 den 18.58, karrifrøkna skrev:

Vet du egentlig hva en psykopat er? :fnise:

En velfungerende psykopat jobber gjerne innen finans og er svært målrettet. Vedkommende har få eller ingen interesser utenom egeninteresser. Motbydelige begreper som fasade- og nettverksbygging faller naturlig for den manipulerende psykopaten. Er i 9 av 10 tilfeller utdannet ved BI eller NHH. Er som regel en arving eller har hatt en dårlig oppvekst (utydelig og sinnsforrvirrende farsfigur). Ser på livet som et spill. Psykopatblikket avslører vedkommende. Falsk personlighet.

Endret av besserwesser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lager du så mange tråder og er så opphengt i psykopater hele tiden?

Anonymkode: e0af4...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, besserwesser skrev:

En velfungerende psykopat jobber gjerne innen finans og er svært målrettet. Vedkommende har få eller ingen interesser utenom egeninteresser. Motbydelige begreper som fasade- og nettverksbygging faller naturlig for den manipulerende psykopaten. Er i 9 av 10 tilfeller utdannet ved BI eller NHH. Er som regel en arving eller har hatt en dårlig oppvekst (utydelig og sinnsforrvirrende farsfigur). Ser på livet som et spill. Psykopatblikket avslører vedkommende. Falsk personlighet.

Hvordan ser man psykopatblikket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lager du så mange tråder og er så opphengt i psykopater hele tiden?

Anonymkode: e0af4...8e1

TS er desperat etter oppmerksomhet og vil så gjerne bli sett på som interessant og spesiell, og kanskje litt farlig, uten å måtte gjøre noe mer for det enn å spy ut masse uvitende vrøvl om noe han så åpenbart ikke vet noe som helst om. Noen psykopater er kanskje over gjennomsnittet intelligente og har "viktige" jobber. Men de er nesten uten unntak impulsive og kun opptatt av sine egne interesser. Ikke veldig mange arbeidsgivere tolerer det i lengden, så det er mest vanlig å finne psykopater med mye gjeld og en yrkeshistorie preget av kortvarige ansettelser med dårlige referanser enn den opphøyde eliten TS skildrer så varmt.

Endret av AmandaVI
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2015 den 18.52, WubWub skrev:

En ting jeg har lurt på lenge nå, hvorfor skal vi diskriminere psykopater?

 

Psykopater finner vi i alle samfunnslag, men som regel er de øverst på rangstigen. Enten som leger, politikere, kirurger, prester eller politi.

 

Dette er mennesker som er primus motorer for lokal samfunnet samtidig som de er ekstremt ressurssterke.

 

Den velfungerende psykopat er uten tvil det perfekte menneske. Så hvorfor skal vi diskriminere psykopater? Vi diskriminerer jo ikke fysisk syke mennesker med kreft, og vi diskriminerer jo ikke mennesker med psykoser.

 

Så hvorfor skal vi henge ut en gruppe menneske?

 

Med andre ord, om du er sammen med en psykopat så bør du føle deg heldig. For da kan du gjøre samfunnet du lever i til noe bedre. Psykopater har som regel en positiv livskraft

Narssisister og psykopater er perfekte... I sitt eget hode. 

Om jeg hadde klart å spåtte en, hadde jeg holdt meg langt unna. Da hjelper det ikke at personen er søkkrik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2015 den 14.36, Maleficenta skrev:

Haha. Tror wubwub sliter med splittede personligheter

mer sannsynlig med narsissisme + autisme

Anonymkode: 3a6ff...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

mer sannsynlig med narsissisme + autisme

Anonymkode: 3a6ff...2c0

Autister trenger ikke ha den personlighetsforstyrrelsen. De fleste av de jeg kjenner med autisme er utrolig snille mennesker. Det kan være de sliter mer med å forstå andre mennesker, men det er ikke ensbetydende med å være ondsinnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest besserwesser
På 26.12.2016 den 19.32, Maleficenta skrev:

Hvordan ser man psykopatblikket?

En flaskt smilende ansikt som skriker morder. Det trente øyet ser det på lang vei - man ser at det er påtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, besserwesser skrev:

En flaskt smilende ansikt som skriker morder. Det trente øyet ser det på lang vei - man ser at det er påtatt.

For noe forbanna tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man diskriminerer ikke slanger, selv om man vet det er lurt å holde seg unna dem. Man kan til og med beundre og respektere dem for enkelte egenskaper,  men  man holder seg utenfor bittavstand. Noe annet ville være idiotisk. 

Slik er den lure tilnærming til psykopater også.

Noen -ikke alle- kan kanskje være smarte, og drive verden videre, og jeg har tenkt flere enn en gang at naturen ofte har en begrunnelse for avvik. I en krigssituasjon har kanskje psykopater en funksjon. Uten empati kan de kanskje enklere drepe fiender, og planlegge strategi, der normale mennesker nøler pga moral, empati og medmenneskelighet. Kanskje ville jeg selv være glad for at en psykopat sto i front, og ryddet unna dem som ville drept mine kjære, om jeg var i en slik situasjon. Men i fredstid, og som familiemedlemmer er de ødeleggende! Slanger! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idiot, sier du at folk skal godta å bli behandlet dårlig av en psykopat? Du må jo være årets smarteste person hører jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Leavemealone skrev:

Idiot, sier du at folk skal godta å bli behandlet dårlig av en psykopat? Du må jo være årets smarteste person hører jeg.

 

Neida. Det finnes mange snille psykopater også. Ingen grunn til å plage eller diskriminere de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, WubWub skrev:

Neida. Det finnes mange snille psykopater også. Ingen grunn til å plage eller diskriminere de

Da mener du noe annet med ordet "psykopat" enn resten av folket isåfall. 

Anonymkode: 09e86...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Fra 120 til OVER 150 i IQ på ett år?!?

Idiot.

Anonymkode: cbd3a...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...