Gå til innhold

Ikke diskriminer psykopater


WubWub

Anbefalte innlegg

En ting jeg har lurt på lenge nå, hvorfor skal vi diskriminere psykopater?

Psykopater finner vi i alle samfunnslag, men som regel er de øverst på rangstigen. Enten som leger, politikere, kirurger, prester eller politi.

Dette er mennesker som er primus motorer for lokal samfunnet samtidig som de er ekstremt ressurssterke.

Den velfungerende psykopat er uten tvil det perfekte menneske. Så hvorfor skal vi diskriminere psykopater? Vi diskriminerer jo ikke fysisk syke mennesker med kreft, og vi diskriminerer jo ikke mennesker med psykoser.

Så hvorfor skal vi henge ut en gruppe menneske?

Med andre ord, om du er sammen med en psykopat så bør du føle deg heldig. For da kan du gjøre samfunnet du lever i til noe bedre. Psykopater har som regel en positiv livskraft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dum kan du ikke være.

For oss som har vokst opp med en psykopat, og vet hvordan en psykopat påvirker omgivelsene, så er det reinspikka løgn det du påstår om at de er en positiv kraft på noen som helst måte.

Og hvordan blir de diskriminert? De blir ikke det! Da hadde ikke mange av dem komet så langt som de har.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har lurt på lenge nå, hvorfor skal vi diskriminere psykopater?

Psykopater finner vi i alle samfunnslag, men som regel er de øverst på rangstigen. Enten som leger, politikere, kirurger, prester eller politi.

Dette er mennesker som er primus motorer for lokal samfunnet samtidig som de er ekstremt ressurssterke.

Den velfungerende psykopat er uten tvil det perfekte menneske. Så hvorfor skal vi diskriminere psykopater? Vi diskriminerer jo ikke fysisk syke mennesker med kreft, og vi diskriminerer jo ikke mennesker med psykoser.

Så hvorfor skal vi henge ut en gruppe menneske?

Med andre ord, om du er sammen med en psykopat så bør du føle deg heldig. For da kan du gjøre samfunnet du lever i til noe bedre. Psykopater har som regel en positiv livskraft

:skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke "som regel" øverst på rangstigen, nei.



Anonymous poster hash: 0fe4d...fb7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, wubwub.. blir helt utmattet av alle disse trådene dine. Kan du slutte å forpeste forumet med åndssvake innlegg? Makan



Anonymous poster hash: 059c0...3a5
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dum kan du ikke være.

For oss som har vokst opp med en psykopat, og vet hvordan en psykopat påvirker omgivelsene, så er det reinspikka løgn det du påstår om at de er en positiv kraft på noen som helst måte.

Og hvordan blir de diskriminert? De blir ikke det! Da hadde ikke mange av dem komet så langt som de har.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

Psykopater har drevet frem. Dette har jeg historiske bevis på.

Det er psykopater som fikk det britiske imperiet til å erobre land etter land. Det var psykopater som utviklet det kapitalistiske systemet. Det var psykopater som sørget for at vitenskapen skøt fart.

I alle ledd som har med geo politikk og økonomi å gjøre så er det psykopater som har ledet ann.

Psykopater har som kjent usedvanlig høy intelligens, og psykopater skyr ingen midler og er ikke redd for risiko. Som konsekvens av psykopaters handlinger så har menneskeheten som helheten skutt fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykopater har drevet frem. Dette har jeg historiske bevis på.

Det er psykopater som fikk det britiske imperiet til å erobre land etter land. Det var psykopater som utviklet det kapitalistiske systemet. Det var psykopater som sørget for at vitenskapen skøt fart.

I alle ledd som har med geo politikk og økonomi å gjøre så er det psykopater som har ledet ann.

Psykopater har som kjent usedvanlig høy intelligens, og psykopater skyr ingen midler og er ikke redd for risiko. Som konsekvens av psykopaters handlinger så har menneskeheten som helheten skutt fart.

Fortell hvordan du mener at de blir diskriminert, og hvem som diskriminerer dem.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mer og mer sikker på at du, wubwub er en psykopat. Alt du skriver, og hvordan du fremstår er meget gode tegn. Legg fra deg disse idiotiske innleggene dine et annet sted. Du ANER IKKE hva du snakker om.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell hvordan du mener at de blir diskriminert, og hvem som diskriminerer dem.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

det finnes uendelig artikler med titler som "slik slipper du ut av psykopatens klør" osv. dette er IKKE GREIT.

vi bør være takknemlige for psykopater for å ha drevet menneskeheten fremover og vi bør absolutt ikke diskriminere de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes uendelig artikler med titler som "slik slipper du ut av psykopatens klør" osv. dette er IKKE GREIT.

vi bør være takknemlige for psykopater for å ha drevet menneskeheten fremover og vi bør absolutt ikke diskriminere de.

Merkelig du sier det, når alt en psykopat gjør er å drive menneskeheten bakover.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fallerifallera

En ting jeg har lurt på lenge nå, hvorfor skal vi diskriminere psykopater?

Psykopater finner vi i alle samfunnslag, men som regel er de øverst på rangstigen. Enten som leger, politikere, kirurger, prester eller politi.

Dette er mennesker som er primus motorer for lokal samfunnet samtidig som de er ekstremt ressurssterke.

Den velfungerende psykopat er uten tvil det perfekte menneske. Så hvorfor skal vi diskriminere psykopater? Vi diskriminerer jo ikke fysisk syke mennesker med kreft, og vi diskriminerer jo ikke mennesker med psykoser.

Så hvorfor skal vi henge ut en gruppe menneske?

Med andre ord, om du er sammen med en psykopat så bør du føle deg heldig. For da kan du gjøre samfunnet du lever i til noe bedre. Psykopater har som regel en positiv livskraft

Beklager at du føler deg truffet. Skal slutte å diskriminere deg, lille psykopat :hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig du sier det, når alt en psykopat gjør er å drive menneskeheten bakover.

du tar feil. psykopater er ledere innen alt som har med finans og politikk å gjøre. hvertfall i verdenssammenheng.

hvorfor tror du vi havnet i en finanskrise 2008? jo det var fordi noen psykopater tok for stor risiko.

men sånt skjer, verden går videre. og de som driver verden er psykopater. derfor finner jeg meg ikke i at vi skal diskriminere verdensledere på dating markedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke noe mer fornuftig å gjøre enn å trolle på en kvinneforum? Kanskje på tide å skaffe seg et liv? Fy fader, så sinnsykt stusselig du virker!



Anonymous poster hash: 059c0...3a5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tar feil. psykopater er ledere innen alt som har med finans og politikk å gjøre. hvertfall i verdenssammenheng.

hvorfor tror du vi havnet i en finanskrise 2008? jo det var fordi noen psykopater tok for stor risiko.

men sånt skjer, verden går videre. og de som driver verden er psykopater. derfor finner jeg meg ikke i at vi skal diskriminere verdensledere på dating markedet

Du får følge dine egne meningsløse meninger, jeg syntes synd på deg og ditt tragiske liv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, wubwub.. blir helt utmattet av alle disse trådene dine. Kan du slutte å forpeste forumet med åndssvake innlegg? Makan

Anonymous poster hash: 059c0...3a5

Ser du ikke humoren og verdien i et ellers så dystert kvinne sutrende forum?. Dette er gull, ler meg skakk i hjel av disse innleggene hannes.

Anonymous poster hash: 06d8b...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det finnes uendelig artikler med titler som "slik slipper du ut av psykopatens klør" osv. dette er IKKE GREIT.

vi bør være takknemlige for psykopater for å ha drevet menneskeheten fremover og vi bør absolutt ikke diskriminere de.

Noe har de sikkert gjort bra her i livet, men det har da de fleste. Massemordere også. Det at de har gjort noe bra gjør dem ikke til gode mennesker.

Du må også ta med i beregningen alle de ødelegger på sin vei. Og det er ikke få som har blitt ødelagt av dem opp igjennom. Å leve med en psykopat er ikke sunt, og kan være livsfarlig. Vi trenger artikler som opplyser om hvordan de er og hvordan man kommer seg bort fra dem, for å komme seg bort er ikke alltid lett.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig du sier det, når alt en psykopat gjør er å drive menneskeheten bakover.

psykopater driver verden fremover. har du ikke sett serien "dexter" ? vi tar ut dritten å driver verden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke humoren og verdien i et ellers så dystert kvinne sutrende forum?. Dette er gull, ler meg skakk i hjel av disse innleggene hannes.

Anonymous poster hash: 06d8b...021

Haha, kaller du dette humor?! I så fall jævlig dårlig forsøk på humor. Innleggene er bare helt for jævlig tragiske, og fyren i det hele tatt bør lagt inn på psyk

Anonymous poster hash: 059c0...3a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykopater driver verden fremover. har du ikke sett serien "dexter" ? vi tar ut dritten å driver verden fremover.

Haha, du er virkelig DUM, du. Stakkars deg, NO FUTURE. Tror du må åpne opp øynene litt, og kanskje se litt mindre på film.

Anonymous poster hash: 059c0...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...