Gå til innhold

Tråden min blir slettet, så da åpner jeg en generell tråd om abort.


Gjest auroravictoria

Anbefalte innlegg

Langt ifra! Men jeg syns det er trangsynt å komme med kommentarer som at abort er mord, og at de som tar abort fortjener å slite psykisk etterpå. Det er direkte slemt, ingen fortjener å slite psykisk etter et så tungt valg.

Ingen som sier det, jeg syns abort er mord men syns ikke damene burde straffes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som sier det, jeg syns abort er mord men syns ikke damene burde straffes

Det ble skrevet tidligere i tråden av en eller annen AB, ikke trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble skrevet tidligere i tråden av en eller annen AB, ikke trådstarter.

Var det meg? Kan skrive som ab nå så kan du se om det er samme id. Syns ihvertfall ikke dem burde straffes

Anonymous poster hash: 30703...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det meg? Kan skrive som ab nå så kan du se om det er samme id. Syns ihvertfall ikke dem burde straffes

Anonymous poster hash: 30703...719

Var ikke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde helt tydelig bli straffet for uaktsomt drap. Jeg var jo så slem at barnet mitt døde i magen min i uke 14. Hvilken straff synes du er passende for meg auroravictoria?



Anonymous poster hash: 7eccb...cc2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg burde helt tydelig bli straffet for uaktsomt drap. Jeg var jo så slem at barnet mitt døde i magen min i uke 14. Hvilken straff synes du er passende for meg auroravictoria?

Anonymous poster hash: 7eccb...cc2

Det burde du aldeles ikke, det er ikke din feil at det skjedde :hug:

Anonymous poster hash: 30703...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Jacklost

Må innrømme at jeg har vært litt streng når det kommer til min mening om abort, jeg syns etter å ha tenkt mer over det at damer burde få lov til å ta abort men det er jo best om man ikke gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg har vært litt streng når det kommer til min mening om abort, jeg syns etter å ha tenkt mer over det at damer burde få lov til å ta abort men det er jo best om man ikke gjør det :)

Hvorfor er det best om man ikke gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg har vært litt streng når det kommer til min mening om abort, jeg syns etter å ha tenkt mer over det at damer burde få lov til å ta abort men det er jo best om man ikke gjør det :)

Hvorfor trenger kvinner en manns tillatelse for å ta abort egentlig? Sist jeg sjekket er enhver herre over sin egen kropp.

Anonymous poster hash: 7eccb...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trenger kvinner en manns tillatelse for å ta abort egentlig? Sist jeg sjekket er enhver herre over sin egen kropp.

Anonymous poster hash: 7eccb...cc2

Det der er bare en illusjon. Du er ikke "herre" over egen kropp i måned fem for eksempel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hvorfor trenger kvinner en manns tillatelse for å ta abort egentlig? Sist jeg sjekket er enhver herre over sin egen kropp. Anonymous poster hash: 7eccb...cc2

Det sa e ikke :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...