Gå til innhold

Er kvinnfolk for lette på tråden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leo fra typen din sa det når han sammenlignet norske kvinner med bosniske

Anonymous poster hash: fa098...25c

Ja, så da var det ikke Vår Staude som sa det, eller noen av de andre i panelet. Det var da enda godt å høre! Phu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei DET er de ikke, hvis de hadde vært det så hadde menn sluppet og hente seg damer i Thailand !! Er ikke bare og kjøpe en øl, hallo!

Et hver oppegående dame tar ølen og sier "takk" og snur ryggen til igjen. Rigth in his FACe!! :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa de på ”god morgen Norge” at kvinnfolk var lette på tråden? Det tror jeg ikke på.

Nei, kvinner er ikke noe mer lette på tråden enn menn.

"If a lock can be opened by any key it is a pretty shitty lock, but if a key can open any lock it is a damn good key."

Ër en analogi som igjen passer perfekt her.

Anonymous poster hash: a814b...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei DET er de ikke, hvis de hadde vært det så hadde menn sluppet og hente seg damer i Thailand !! Er ikke bare og kjøpe en øl, hallo!

Et hver oppegående dame tar ølen og sier "takk" og snur ryggen til igjen. Rigth in his FACe!! :ler:

Hva om en mann hadde gjort det mot deg? Hadde ikke vært like gøyt som om du gjorde det mot dem

Man drar ikke til thailand for å finne seg en dame, det er bare en gammel myte

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om en mann hadde gjort det mot deg? Hadde ikke vært like gøyt som om du gjorde det mot dem

Man drar ikke til thailand for å finne seg en dame, det er bare en gammel myte

Anonymous poster hash: fa098...25c

Vi er jo SÅ veldig løse!

Oppfordrer alle damer til og gjøre dette FRA og men Nå.

Ta ølen og spring ladies!!! :ler: ellers får vi et tramstamp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo fra typen din sa det når han sammenlignet norske kvinner med bosniske Anonymous poster hash: fa098...25c

Leo Ajkic har nok et større "problem" med damer som er løse på tråden og lette å erobre enn den jevne nordmann. Eller er dette et problem for deg også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"If a lock can be opened by any key it is a pretty shitty lock, but if a key can open any lock it is a damn good key."

Ër en analogi som igjen passer perfekt her.

Anonymous poster hash: a814b...2e2

Jeg vil heller si at det er en jekla god lås som er universal. Det er mest praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo Ajkic har nok et større "problem" med damer som er løse på tråden og lette å erobre enn den jevne nordmann. Eller er dette et problem for deg også?

Igjen, jeg mener ikke noe av dette, jeg siterer bare rett og slett leo ajkic :)

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller si at det er en jekla god lås som er universal. Det er mest praktisk.

Derav at personen er løs. Forsking viser jo også at de som har mange seksual partnere har vanskeligere for å binde seg og får ofte mye problemer senere. Det er stor forskjell på en gutt som puler mange og ei jente som puler mange.

Anonymous poster hash: a814b...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er ikke lette på tråden. Vil tro at om en mann forsøker seg på 100 kvinner på byen, så vil han få napp hos max 10.

Jeg har for øvrig et tlleggsspørsmål tli damene her inne:

Er det slik at eneste måten å få dere med på en runde i halmen er å spandere øl på dere?? Personlig drikker jeg ikke spesielt mye, så og si ingenting. Og da er det uaktuelt å være med en dame som er beruset. Er jeg da sjanseløs på å få med meg en dame hjem fra byen? :)



Anonymous poster hash: 654f3...87c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo nok av trådene: Hjelp, gravid med ONS, her på kg.

Anonymous poster hash: 3815f...b0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derav at personen er løs. Forsking viser jo også at de som har mange seksual partnere har vanskeligere for å binde seg og får ofte mye problemer senere. Det er stor forskjell på en gutt som puler mange og ei jente som puler mange.

Anonymous poster hash: a814b...2e2

:ler:

Anonymous poster hash: 94b5b...e41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er overrasket, hadde aldri trodd en tråd som dette ville tiltrekke seg så mange brukere



Anonymous poster hash: fa098...25c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Derav at personen er løs. Forsking viser jo også at de som har mange seksual partnere har vanskeligere for å binde seg og får ofte mye problemer senere. Det er stor forskjell på en gutt som puler mange og ei jente som puler mange.

Anonymous poster hash: a814b...2e2

Tulle-forskning. Gutter har pikk, mens jenter har fitte, mensen og PMS. Større forskjeller er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cartman

Nei menn er stort sett mye mer horete enn kvinner.

Særlig. Norsk jenter kler seg ut som nigeriahorer når de er på byen. Gutta ser ut som partysvensker. De ser like teite ut alle sammen. Nesten nakne i januar. Ikke rart sykefraværet er skremmende høyt blant norske kvinner. Miniskjørt på vintern fører til ONS og en ekstra egenmeldingsferieuke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derav at personen er løs. Forsking viser jo også at de som har mange seksual partnere har vanskeligere for å binde seg og får ofte mye problemer senere. Det er stor forskjell på en gutt som puler mange og ei jente som puler mange.

Anonymous poster hash: a814b...2e2

Nei, universal er ikke det samme som at den ene parten er løs. Begge parter er i så fall like løse (om det er det du vil kalle det): du får ikke opp låsen ved å se på den. Og det er ikke låsen som skal måtte være dårlig fordi den lar seg åpne av flere, nøkkelen er like dårlig som låsen om den går inn i enhver lås. Ergo: Verken lås eller nøkkel er ”verre” enn hverandre.

Edit: Hva er forskjellen på en gutt som puler mange og ei jente som puler mange?

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig. Norsk jenter kler seg ut som nigeriahorer når de er på byen. Gutta ser ut som partysvensker. De ser like teite ut alle sammen. Nesten nakne i januar. Ikke rart sykefraværet er skremmende høyt blant norske kvinner. Miniskjørt på vintern fører til ONS og en ekstra egenmeldingsferieuke.

Beste kommentaren jeg har sett i denne tråden, you get them cartman :)

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, universal er ikke det samme som at den ene parten er løs. Begge parter er i så fall like løse (om det er det du vil kalle det): du får ikke opp låsen ved å se på den. Og det er ikke låsen som skal måtte være dårlig fordi den lar seg åpne av flere, nøkkelen er like dårlig som låsen om den går inn i enhver lås. Ergo: Verken lås eller nøkkel er ”verre” enn hverandre.

Edit: Hva er forskjellen på en gutt som puler mange og ei jente som puler mange?

Ei jente trenger ikke bruke noe "effort" på å få seg noe. Mens for en gutt er han en alfahann, en god fyr om han klarer å få mange jenter til sengs, en vinner evolusjonsmessig. For noen absurde ting du kommer med.

Anonymous poster hash: a814b...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...