Gå til innhold

Noen med peiling på akademisk skriving?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som er skikkelig flink til å skrive slike oppgaver som kan ta seg tid til å se på oppgaven jeg har begynt på? Har aldri skrevet noe slikt før og aner ikke om jeg er på rett vei. Har ikke skrevet mer enn en side, men vil gjerne ha tilbakemelding på om det er noe jeg kan bygge videre på eller om jeg er helt på viddene..

Anonymous poster hash: 3aa53...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova

Jeg er best på fag innen humaniora eller samfunnsvitenskap. Hvis det er realfag, kan jeg ikke hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her inne som er skikkelig flink til å skrive slike oppgaver som kan ta seg tid til å se på oppgaven jeg har begynt på? Har aldri skrevet noe slikt før og aner ikke om jeg er på rett vei. Har ikke skrevet mer enn en side, men vil gjerne ha tilbakemelding på om det er noe jeg kan bygge videre på eller om jeg er helt på viddene..

Anonymous poster hash: 3aa53...da6

Innledning

Hoveddel/ Teori/Drøftning

Avslutning

Anonymous poster hash: 48f3e...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vanskelig å si det utifra en side. Hvis du skriver litt mer, kan det kanskje være litt enklere å komme med tilbakemeldinger.

Sjekk ellers sokogskriv.no og kjøp deg en bok om oppgaveskriving.



Anonymous poster hash: b1d66...8d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket tema er det? Jeg kan litt om akademisk skriving, men det kommer helt an på faget, og OBS OBS. IKKE legg det ut på KG, for da kan du risikere å bli tatt for plagiat selv om det er din egen tekst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Jeg er dyktig på det området, og har hjulpet flere til å skrive oppgaver tidligere. Bare å sende den på PM, så kan jeg ta en titt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært sensor i mange år og kan kanskje gi deg en tilbakemelding. Men du må fortelle om hvilket nivå du skriver oppgaven på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at du skal se sammenhenegen mellom teorien du leser og praksis?

Noen som kan forklare?

eks: du finner teori og så skriver du om noe som samsvarer til dette?



Anonymous poster hash: 48f3e...8b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sensor i mange år og kan kanskje gi deg en tilbakemelding. Men du må fortelle om hvilket nivå du skriver oppgaven på.

b grad

Anonymous poster hash: 48f3e...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...