Gå til innhold

Kom opp i eksamen i April !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går på gymnas (privatist) og det er halvårsfag vår. Vi har undervisning til juni.. Er ikke dette litt tidlig? Urettferdig.. Andre får mye bedre tid.

Anonymous poster hash: baba5...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det å være privatist :)

Det er mine øyne mye mer spesielt at gymnaset ditt ikke legger opp undervisningen slik at dere blir ferdige før eksamensperioden starter og så kan bruke resten av tiden til repetisjon - særlig dersom det er snakk om en eksamensrettet privatskole. Alle vet jo at eksamensperioden går fra april til midten av juni; sånn må det være dersom alle som melder seg opp skal kunne ta privatisteksamen. Hvis ikke måtte man begynt å sette grenser på antall kandidater som får være privatister, og du kan jo tenke deg hvor mange færre det vil bli som får ta eksamener som privatist dersom de som får kun skal ha eksamensavvikling i mai/juni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Jeg tok noen fag som privatist og husker enkelte som fulgte samme undervisningsgruppe som meg kom opp til eksamen i et fag i april, mens jeg kom opp (i samme faget) i juni. Det føltes nok litt urettferdig når vi starter undervisningen på samme tidspunkt, så skal noen få nærmere 8 uker mindre tid å lese på enn andre.. Men det er jo som brukeren over her nevner dårlig planlegging fra "systemet"..

Endret av ashanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...