Gå til innhold

Hva søker dere i år (samordna)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sykepleie på 1-5 plass og så barnehagelærer på de siste.



Anonymous poster hash: 2976b...ab3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statsvitenskap og kriminologi b.la. Men kommer garantert ikke inn, så er bare tull. Ligger maange poeng under. Ender vel opp på BI tenker jeg.

Anonymous poster hash: ea5cd...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker ikke gjennom samordna, men svarer likevel ☺️! Skal gå master på NHH. Skulle jeg mot formodning ikke komme inn så blir det BI.

Gleder meg! 😃

Anonymous poster hash: 889ba...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sosionom :) Ikke tenkt på andre alternativ. Har allerede en bachelor fra universitetet, så det er ikke "søke for å søke". Kriminologi frister og, men er vel bare i Oslo, samme med dyrepleie (og hører de sliter enormt med å få seg jobb, på tross av skyhøye poenggrenser - vet selvsagt det ikke sier noe om etterspørsel). Til deg som søker lingvistikk: Gled deg! ;) (Ikke ironi!)

Anonymous poster hash: 9e28f...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Sosionom :) Ikke tenkt på andre alternativ. Har allerede en bachelor fra universitetet, så det er ikke "søke for å søke". Kriminologi frister og, men er vel bare i Oslo, samme med dyrepleie (og hører de sliter enormt med å få seg jobb, på tross av skyhøye poenggrenser - vet selvsagt det ikke sier noe om etterspørsel). Til deg som søker lingvistikk: Gled deg! ;) (Ikke ironi!)

Anonymous poster hash: 9e28f...8c9

Takk :D Jeg har studert nordisk fram til nå og tatt en del lingvistikkfag, så jeg vet hva det innebærer. Må bare komme inn på den faktiske bacheloren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer allerede medisin i Norge, men kommer til å søke igjen. Litt for morro skyld, og litt for evt. stryk på eksamen og evt. konteeksamen (må gå året på nytt da). Da tror jeg heller at jeg ville ha gått første året på nytt et annet sted. Det blir nok en veldig glad person når jeg mest sannsynlig takker nei til tilbudet. :)



Anonymous poster hash: d96cc...a62
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med å søke samordna? ;)

Søke høyere utdanning (offentlig) via samordna opptak.

Anonymous poster hash: d96cc...a62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bioingeniør

Anonymous poster hash: b85a4...a53

Bioingeniør :)

Anonymous poster hash: f55bc...05b

Gled dere! Ikke bli demotivert av første året :) Dere kommer gjennom det!

Anonymous poster hash: 29454...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykologi, kriminologi bl.a , barnevern, sykepleie, Sosialt arbeid bl.a .. nå som prisene går opp på privatisteksamen går vel ordinærkvoten litt ned? så kanskje sjangsen for å komme inn nå er lettere.



Anonymous poster hash: 19649...b79
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykologi, kriminologi bl.a , barnevern, sykepleie, Sosialt arbeid bl.a .. nå som prisene går opp på privatisteksamen går vel ordinærkvoten litt ned? så kanskje sjangsen for å komme inn nå er lettere.

Anonymous poster hash: 19649...b79

La oss håpe at det stemmer ;)

Anonymous poster hash: 25efd...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

psykologi, kriminologi bl.a , barnevern, sykepleie, Sosialt arbeid bl.a .. nå som prisene går opp på privatisteksamen går vel ordinærkvoten litt ned? så kanskje sjangsen for å komme inn nå er lettere.

Anonymous poster hash: 19649...b79

Det går nok ikke mindre ned enn i fjor.

Anonymous poster hash: d96cc...a62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykologi, kriminologi bl.a , barnevern, sykepleie, Sosialt arbeid bl.a .. nå som prisene går opp på privatisteksamen går vel ordinærkvoten litt ned? så kanskje sjangsen for å komme inn nå er lettere.

Anonymous poster hash: 19649...b79

Det hadde passet meg veldig bra i hvertfall :) men jeg tviler på at det skjer for å være ærlig:/

Anonymous poster hash: ea5cd...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har søkt midtøsten studier med arabisk og statsvitenskap, men er enda litt usikker på hvem jeg skal ta på første plass, vet uansett at jeg kommer inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...