Gå til innhold

Falske + kyniske mennesker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Data en fyr for snart 3 år siden (Han jobbet i NAV), vi hadde himla bra sex og kjemi, men han ville altså ikke ha noe forhold, noe jeg da ikke forstod bæret av. Om jeg prøvde å spørre hvorfor, svarte han bare det samme, men ingen forklaring på hvorfor.

Eksen hadde vært utro mot ham (derfor det var slutt), og han påstod at neida, han ville ikke ha henne tilbake, selv om han kanskje trodde hun ville det.

Hun var da på overgangsstønad og fikk høyere 3-årig utdannelse betalt av NAV.

Etter ca et halvt år, fikk jeg høre av en full kompis av ham at han hadde hørt at fyren jeg data og eksen skulle prøve på nytt. (hun hadde da 1 år igjen av utdannelsen).

Jeg ble forbanna, for skjønte at jeg bare var et tidsfordriv for ham mens de ventet på at hun skulle bli ferdig utdannet, så de kunne flytte sammen igjen, ellers ville hun vel miste støtten til utdannelsen.

Han nektet, neida, det var bare tull, men vi kuttet da kontakten.

Et år etter er hun ferdig utdannet, fått seg jobb, og de flytter sammen igjen, tross at han nektet for at det var planen et år i forveien.

Kjenner jeg blir sååå provosert av sånne mennesker, utnytte systemet(samt andre mennesker) til de grader, når han selv jobber i NAV.....måtte bare få det ut...!!



Anonymous poster hash: 14c85...fbb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du og alle andre kvinner og menn(inkludert meg) trenger å forstå fulle betydningen av når noen sier de ikke vil være i forhold. Han var ikke uærlig med deg, men han må vel hatt null følelser for deg og ville vel ikke dele sine innerste tanke om at han vil tilbake til eksen. Han sa at han ikke vil ha forhold med deg.



Anonymous poster hash: fc2f9...e90
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettere sagt, jeg var både et skalkeskjul + et tidsfordriv...;-)



Anonymous poster hash: 14c85...fbb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og alle andre kvinner og menn(inkludert meg) trenger å forstå fulle betydningen av når noen sier de ikke vil være i forhold. Han var ikke uærlig med deg, men han må vel hatt null følelser for deg og ville vel ikke dele sine innerste tanke om at han vil tilbake til eksen. Han sa at han ikke vil ha forhold med deg.

Anonymous poster hash: fc2f9...e90

Du har ikke skjønt det: Han var uærlig med meg, både ift at han sa at han ikke ville ha tilbake eksen, men også om at de faktisk på det tidspunktet hadde felles planer om det, men ikke kunne si det høyt fordi hun da ville miste støtten fra NAV......

Anonymous poster hash: 14c85...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke skjønt det: Han var uærlig med meg, både ift at han sa at han ikke ville ha tilbake eksen, men også om at de faktisk på det tidspunktet hadde felles planer om det, men ikke kunne si det høyt fordi hun da ville miste støtten fra NAV......

Anonymous poster hash: 14c85...fbb

jo,jeg skjønte det,men DU har ikke skjønt hva jeg mener.

Denne mannen sa klart i fra at han ikke er interessert i forhold med deg og han skylder deg ikke å fortelle at han planlegger å komme tilbake til eksen. Greit nok at de lurte systemet, men du er ingen offer her.

Anonymous poster hash: fc2f9...e90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg reagerer bittelitt på er at han prøvde å lure systemet. Synes ikke du har noe med hva slags planer han har med eksen.



Anonymous poster hash: d4f37...2fd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo,jeg skjønte det,men DU har ikke skjønt hva jeg mener.

Denne mannen sa klart i fra at han ikke er interessert i forhold med deg og han skylder deg ikke å fortelle at han planlegger å komme tilbake til eksen. Greit nok at de lurte systemet, men du er ingen offer her.

Anonymous poster hash: fc2f9...e90

Har jeg sagt at jeg var et offer?? Jeg var etterhvert inneforstått med at han ikke ville ha et forhold, og datet også andre i den perioden. Han var uansett ikke noe å samle på.....

Men falske og kyniske, som utnytter systemet på den måten? Jaaaa.....

Anonymous poster hash: 14c85...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men falske og kyniske, som utnytter systemet på den måten? Jaaaa.....

Anonymous poster hash: 14c85...fbb

Av en eller annen grunn så tviler jeg på at dette er grunnen til at du reagerer som du gjør.

Anonymous poster hash: d4f37...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt at jeg var et offer?? Jeg var etterhvert inneforstått med at han ikke ville ha et forhold, og datet også andre i den perioden. Han var uansett ikke noe å samle på.....

Men falske og kyniske, som utnytter systemet på den måten? Jaaaa.....

Anonymous poster hash: 14c85...fbb

ja, det har du.selv om du brukte andre ord. Denne tråden handler 90% om at du er gretten fordi han brukte deg som tidsfordriv og ikke det med nav.

Anonymous poster hash: fc2f9...e90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Data en fyr for snart 3 år siden (Han jobbet i NAV), vi hadde himla bra sex og kjemi, men han ville altså ikke ha noe forhold, noe jeg da ikke forstod bæret av. Om jeg prøvde å spørre hvorfor, svarte han bare det samme, men ingen forklaring på hvorfor.

Eksen hadde vært utro mot ham (derfor det var slutt), og han påstod at neida, han ville ikke ha henne tilbake, selv om han kanskje trodde hun ville det.

Hun var da på overgangsstønad og fikk høyere 3-årig utdannelse betalt av NAV.

Etter ca et halvt år, fikk jeg høre av en full kompis av ham at han hadde hørt at fyren jeg data og eksen skulle prøve på nytt. (hun hadde da 1 år igjen av utdannelsen).

Jeg ble forbanna, for skjønte at jeg bare var et tidsfordriv for ham mens de ventet på at hun skulle bli ferdig utdannet, så de kunne flytte sammen igjen, ellers ville hun vel miste støtten til utdannelsen.

Han nektet, neida, det var bare tull, men vi kuttet da kontakten.

Et år etter er hun ferdig utdannet, fått seg jobb, og de flytter sammen igjen, tross at han nektet for at det var planen et år i forveien.

Kjenner jeg blir sååå provosert av sånne mennesker, utnytte systemet(samt andre mennesker) til de grader, når han selv jobber i NAV.....måtte bare få det ut...!!

Anonymous poster hash: 14c85...fbb

Dette forstår jeg ikke. Du kan jo ikke vite at de hadde planer om hverken å bli sammen igjen eller lure systemet.

Det er bare synsing.

Anonymous poster hash: 320f5...88f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...