Gå til innhold

Sambo klager sånn på frokosten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HUN SPISER IKKE ALT PÅ EN DAG, SOM NEVNT FEMTI GANGER.

Anonymous poster hash: cc1ed...603

Det hadde jo gått an å skrive i HI hvor mye hun spiser hver dag!

Anonymous poster hash: b48c4...79b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser nå at du har laget en blanding du fordeler over flere dager.. Trodde du mente at du spiste alt på en gang!! Hi hi, my bad :fnise:

Litt nyskjerrig på hva han selv spiser til frokost som liksom skal være så mye bedre?? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo gått an å skrive i HI hvor mye hun spiser hver dag!

Anonymous poster hash: b48c4...79b

Det står jo presisert i HI at jeg blander nøttene i krukken og heller over i en kaffekopp de dagene jeg trenger det :) Jeg vet ikke hvor store kaffekopper folk har, men våre rommer omtrent 2.5 dl.

Anonymous poster hash: f678f...17c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at du har laget en blanding du fordeler over flere dager.. Trodde du mente at du spiste alt på en gang!! Hi hi, my bad :fnise:

Litt nyskjerrig på hva han selv spiser til frokost som liksom skal være så mye bedre?? :klo:

Helt ærlig... Aner ikke. Jeg drar før han, så han står omtrent opp når jeg er på vei ut av døra..

Anonymous poster hash: f678f...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvor treige folk er i oppfattelsen her inne!

Ts har skrevet gjentatte ganger at hun spiser ikke alt på en gang, men lager en miks som hun oppbevarer i ei krukke og fordeler over flere dager!

Erre muuuuulig!



Anonymous poster hash: f4bb7...022
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle han sett noen av frokostene mine, som har bestått av hveteboller(med sjokoladebiter) og Red Bull. Og så ofte som seks dager i uka har jeg aldri trent, hvis du da ikke regner med gåturen til og fra busstoppet før jeg fikk lappen.

Så hvis du spiser som en dass, er jeg den kommunale søppelplassen :P

Og siden TS må gjenta det gang på gang på gang på gang, så kan jeg hjelpe henne med å presisere:

Det er ikke snakk om 400 g nøtter og 100 g sjokolade pr frokost. Det er snakk om en blanding som totalt veier 500 g pluss rosinene. Denne blandingen spiser hun 1 dl av pr frokost. Og sist jeg laget noe med nøtter i, var det helt umulig å få 400 g hele nøtter oppi en halv kopp. Kaaanskje jeg får det til hvis jeg pulveriserer og komprimerer dem. (Det må jeg teste neste gang jeg baker brød :P )

Hun har forresten skrevet det i HI også, her har jeg uthevet og forstørret det for sikkerhets skyld.

Kom i en krangel i dag når sambo poengterte at jeg "eter som en dass" til frokost. Greia var at de dagene jeg har dårlig tid på morgenen har jeg en ferdig krukke med litt blanding av nøtter (mandler, cashew, valnøtter, alle uten salt), rosiner og 1plate mørk sjokolade (70% med appelsin) som jeg heller i en kaffekopp og spiser i bilen på veien til jobb.

Anonymous poster hash: f678f...17c



Anonymous poster hash: d7eab...3aa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge tar det før du spiser opp krukka da?

Fordeler du det på 4 dager så skjønner du vel selv hvor lite/mye det er.



Anonymous poster hash: 13e2c...738
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at det er at du spiser det i bilen, han reagerer på? At du stresser og har det for travelt til at dere kanskje begge kan sette dere sammen og spise frokost?

Spiser omtrent det samme som deg uten sjokoladen. Men i en skål med hjemmelavet nøttemelk og litt frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle han sett noen av frokostene mine, som har bestått av hveteboller(med sjokoladebiter) og Red Bull. Og så ofte som seks dager i uka har jeg aldri trent, hvis du da ikke regner med gåturen til og fra busstoppet før jeg fikk lappen.

Så hvis du spiser som en dass, er jeg den kommunale søppelplassen :P

Og siden TS må gjenta det gang på gang på gang på gang, så kan jeg hjelpe henne med å presisere:

Det er ikke snakk om 400 g nøtter og 100 g sjokolade pr frokost. Det er snakk om en blanding som totalt veier 500 g pluss rosinene. Denne blandingen spiser hun 1 dl av pr frokost. Og sist jeg laget noe med nøtter i, var det helt umulig å få 400 g hele nøtter oppi en halv kopp. Kaaanskje jeg får det til hvis jeg pulveriserer og komprimerer dem. (Det må jeg teste neste gang jeg baker brød :P )

Hun har forresten skrevet det i HI også, her har jeg uthevet og forstørret det for sikkerhets skyld.

Anonymous poster hash: d7eab...3aa

Ja? For meg høres det ut som om hun heller hele greia oppi en kaffikopp. Det står jo ikke "litt" der?

Anonymous poster hash: 13e2c...738

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge tar det før du spiser opp krukka da?

Fordeler du det på 4 dager så skjønner du vel selv hvor lite/mye det er.

Anonymous poster hash: 13e2c...738

Nja, den pleier å være sånn noenlunde tom etter en uke. Fyller vanligvis på på søndager. Men da går jo han å snacker litt i den krukka også ila dagen i blant.

Anonymous poster hash: f678f...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at det er at du spiser det i bilen, han reagerer på? At du stresser og har det for travelt til at dere kanskje begge kan sette dere sammen og spise frokost?

Spiser omtrent det samme som deg uten sjokoladen. Men i en skål med hjemmelavet nøttemelk og litt frukt.

Om jeg spiser i bilen eller på kjøkkenet spiller da ingen rolle for han, som står opp +/- 10 minutter før jeg drar hjemmefra..?

Tror hverken han som drar hjemmefra ca 7:15 eller jeg som drar 06:30-06:45 er interessert i å stå opp enda tidligere for å spise frokost i lag...

Anonymous poster hash: f678f...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvor treige folk er i oppfattelsen her inne!

Ts har skrevet gjentatte ganger at hun spiser ikke alt på en gang, men lager en miks som hun oppbevarer i ei krukke og fordeler over flere dager!

Erre muuuuulig!

Anonymous poster hash: f4bb7...022

Jeg er nyoperert og litt susen, så litt treig i oppfattelsen ja full av sterke medisiner.. Beklager det.. Dessuten kommer vi helt til innlegg nr 22!!! før vi får høre en døyt om at ikke alt blir spist på en gang!! Kan faktisk ta litt tid og sitte å skrive et svar,(spes. når man er nyoperert..) så det som har kommet frem litt uti tråden fikk jeg ikke med meg av den grunn at jeg satt og skrev, og det gikk litt treigt.. Kritiser heller TS for å formulere seg uklart i HI og de påfølgende innleggene!! Ikke oss som sitter og gidder å svare og vil hjelpe!!

Endret av tøydokka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? For meg høres det ut som om hun heller hele greia oppi en kaffikopp. Det står jo ikke "litt" der?

Anonymous poster hash: 13e2c...738

Jeg vet ikke hvor store kaffekopper du har, men hvis du skal ha plass til over en halv liter nøtter/sjokolade/rosiner tror jeg du drikker av en kaffekanne.

En kaffekopp rommer ca 2,5 dl. Det trodde jeg var allmenn viten.

Anonymous poster hash: f678f...17c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nyoperert og litt susen, så litt treig i oppfattelsen ja full av sterke medisiner.. Beklager det..

Ikke synsk, så kan ikke gjette på det.

Skriv det i innlegget ditt da før du misforstår alt Ts skriver.

Anonymous poster hash: f4bb7...022

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, den pleier å være sånn noenlunde tom etter en uke. Fyller vanligvis på på søndager. Men da går jo han å snacker litt i den krukka også ila dagen i blant.

Anonymous poster hash: f678f...17c

Jøss, så han blir ikke til en feit bolle sjøl da, av å snacke på denne blandingen? Vet du hva, så lenge du er sunn og frisk, er aktiv og spiser noenlunde sunt alt i alt, så kan han ta seg en (feit) bolle og drite i å snakke nedsettende om deg på den her måten.

Anonymous poster hash: cc1ed...603

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Underholdning 😂 ser vi er begynt å telle kalorier også for å fastslå om typen hadde et poeng!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss, så han blir ikke til en feit bolle sjøl da, av å snacke på denne blandingen? Vet du hva, så lenge du er sunn og frisk, er aktiv og spiser noenlunde sunt alt i alt, så kan han ta seg en (feit) bolle og drite i å snakke nedsettende om deg på den her måten.

Anonymous poster hash: cc1ed...603

Han kom hjem fra trening for et par minutter siden (han dro etter den lille kranglen), så sa bare pent i fra (var vel egentlig ganske skarp i tonen) at hvis han hadde et problem med kroppen min kunne han si det rett ut, for jeg kommer ikke til å tolerere den typen kommentarer noen gang. Om jeg så hadde veid det dobbelte av hva jeg gjør tar man ikke opp ting på den måten der.

Han bare mumlet noe surt og gikk i dusjen. Spenstig opplegg det her.

Anonymous poster hash: f678f...17c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Underholdning ser vi er begynt å telle kalorier også for å fastslå om typen hadde et poeng!

Ja gid :fnise: Viktig det. Personlig tenker jeg vel at det spiller da null rolle hvor mange kalorier jeg spiser om dagen så lenge jeg er sunn og frisk...

Anonymous poster hash: f678f...17c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? For meg høres det ut som om hun heller hele greia oppi en kaffikopp. Det står jo ikke "litt" der?

Anonymous poster hash: 13e2c...738

Nei, det står ikke "litt" i HI, det er sant. Men så skrev hun også senere hvor mye hun lager blandingen av, altså hvor mye som maks befinner seg i krukka. Og totalt 500 g pluss rosiner skal godt gjøres å få ned i en kaffikopp, hvis nøttene skal være (noenlunde) hele?

Anonymous poster hash: d7eab...3aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbæret.

LOL. :ler: Et par brukere her bør lære seg å lese innlegget til ts, før de kommenterer. Men tilbake til saken. Hva så om du vil spise nøtter til frokost? Så lenge du er frisk og sprek, så ser jeg virkelig ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...