Gå til innhold

Får ikke penger av han lengre..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette bare må jeg poste som anonym

Har en kjæreste som har vært veldig generøs mot meg, har alltid fått det jeg trengte av mat, klær og lommepenger.

Spurte han om han ikke ble blakk selv da, men neida.. han klarte seg fint.

Plutselig etter ferien får jeg ikke ei krone, greit han betaler mat til meg og hjelper med regninger, men thats it???

Har sett i banken og han har like mye penger som før, men jeg får ikke lommepenger slik som før, da fikk jeg mellom 8-13 tusen hver mnd inn på kontoen min av han .

Nå er han plutselig blitt gnien, selv om han viser sin kjærlighet til meg enda slik som før.

Hva skjer?

Sparer han selv til noe eller? Verste er at jeg ikke tør å være så frekk at jeg spør hvorfor jeg ikke får penger mer av han .

Er han lei av å betale for meg?

Jeg er jo blitt så godt vant med den livsstilen der jeg kunne kjøpe meg klær om jeg ville eller ting jeg hadde lyst på. Nå kan jeg aldri kjøpe noe for han betaler bare regninger og mat.

Ingen lommepenger til meg mer :(

Herregud jeg høres ut som jeg er 12 år nå, men jeg er voksen og blitt så vant med å bli behandlet som en prinsesse og fått alt jeg pekte på og nå får jeg ingenting.

Har jobb selv, men tjener ekstremt lite så kan

aldri kjøpe meg noe lengre, alt går til huset og lånene mine.

Hva kan ha skjedd tror dere?

Hvorfor får jeg ikke penger lengre?

Kjenner jeg blir irritert siden jeg i over 3 år har fått dette hos han.

Så plutselig slutter han å sette inn penger!



Anonymous poster hash: 09c5a...cd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bu fucking hoo.... slutt å syt å skaff deg mer jobb! herlighet skjønner godt om han ikke gidder å gi deg penger



Anonymous poster hash: a44a3...15e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har fått seg en ferieflørt han heller har lyst til å sende penger, siden han sluttet å gi deg penger etter ferien. Kanskje han skal bruke de på seg selv for en gangsskyld. Kanskje han sparer. Det kan da bare han vite hva han skal bruke pengene til.
Vel, en ting er i hvert fall sikkert, jeg hadde aldri gitt kjæresten lommepenger på den måten der. Det lyser utakknemlighet ut fra hele innlegget, så det er ikke rart at pengeboka har blitt lukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er fakta.

Han har ingen annen, jeg tør ikke å spørre han om hvorfor

Jeg har alltid vært veldig takknemlig når jeg har fått penger, takket flere ganger og sagt at han er så snill.

Men likevel er det stopp nå?

Nei jeg får vel aldri svar på det :(



Anonymous poster hash: 09c5a...cd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han starter å synes at han kaster bort pengene? Hva med å tjene sine egne penger i stede?

Eller så må folk ha et ufattelig fattig liv for å sitte å dikte opp tull på forum... Hva med å få seg noen venner, en jobb eller starte å studere noe matnyttig?



Anonymous poster hash: 54eb0...04d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han starter å synes at han kaster bort pengene? Hva med å tjene sine egne penger i stede?

Eller så må folk ha et ufattelig fattig liv for å sitte å dikte opp tull på forum... Hva med å få seg noen venner, en jobb eller starte å studere noe matnyttig?

Anonymous poster hash: 54eb0...04d

Ja dette har jeg også tenkt. t han ville gjøre alt for meg i begynnelsen også finnerhan ut at han ikke orker å spandere mer lommepenger på meg. Kjipt altså! Men jeg tjener mine egne penger men tjener veldig lite. Alt går til huset og de faste avgifter på det dessverre.

Må vel bare akseptere at jeg ikke kan kjøpe klær og ting til meg selv lengre

Anonymous poster hash: 09c5a...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikker på at du mener ikke mener "pappa" da, og ikke kjæreste.

Du kan begynne å søke jobber med bedre lønn, eller så har du alt så du klarer deg, om han spanderer maten din

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS må være et troll?? Og hvis ikke, bytt jobb så du klarer å forsørge deg selv. Du er jo hjelpeløs og tafatt på nivå med en 3-åring, skjønner godt at han ikke syns det er særlig sexy.

Anonymous poster hash: 7e317...7dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at han har snakket med noen som har fortalt han at han blir utnyttet..

Anonymous poster hash: 524c1...dbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene. Snakker dere ikke sammen i det hele tatt? Du må jo snakke med han om dette. Han må vel ha gitt en grunn for at han ville gi deg penger også. Dette høres ut som et snodig forhold. Hvem gir en kjæreste så mye penger i lommepenger?



Anonymous poster hash: 79b0e...e2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvsagt er jeg glad i han og går da vel ikke ifra han pga dette, jeg bare undrer over det at han ikke setter inn penger til meg lengre..

Han fremstod jo som en som alltid skulle gi meg det jeg trenger og sørge for at jeg alltid hadde penger og nå er det stopp :frown::frown:



Anonymous poster hash: 09c5a...cd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. Snakker dere ikke sammen i det hele tatt? Du må jo snakke med han om dette. Han må vel ha gitt en grunn for at han ville gi deg penger også. Dette høres ut som et snodig forhold. Hvem gir en kjæreste så mye penger i lommepenger?

Anonymous poster hash: 79b0e...e2c

Er det ikke vanlig å gi penger til ei alenemor som er blakk om du er kjæreste med henne? Kanskje jeg som har hatt rare kjærester da som har stilt opp

Anonymous poster hash: 09c5a...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er dere? Hva jobber du med og hva jobber han med? Siden det er så lite du tjener.... Spør han er det jeg har å si...

Anonymous poster hash: cf53d...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke vanlig å gi penger til ei alenemor som er blakk om du er kjæreste med henne? Kanskje jeg som har hatt rare kjærester da som har stilt opp

Anonymous poster hash: 09c5a...cd3

Aner ikke. Jeg hadde ikke tatt imot penger på den måten der i hvert fall. Er det ikke hans unge engang?

Anonymous poster hash: 79b0e...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...