Gå til innhold

Du er fattig, og han hjelper deg ikke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du var en fattig alenemor med mange års studier foran deg... Og du hadde en far som sitter på åtte mill i banken, og aldri hjelper deg økonomisk og aldri bryr seg. Aldri satt inn penger til barnebarnet sitt på kontoen til barnebarnet og aldri hjulpet til på noe vis økonomisk. Behandlet deg som søppel hele barndommen men vold og psykisk terror, MEN behandler barnebarnet ditt veldig bra når dere møtes... Jeg trenger hjelp økonomisk til å få vekk kredittkortgjeld på tyve tusen, har ingen sjans med den økonomien jeg har. Har ingen egen bolig, og sliter med å komme meg inn på boligmarkedet, og vi bor dårlig. Hva ville du ha gjort i denne situasjonen? Det er så bittert å tenke på at min egen far ikke vil hjelpe meg i kniper, når han kunne ha gjort det... Jeg har knapt råd til sko til ungen min. Jeg sier ikke at jeg har rett på noe her, men vanligvis ville vel en far ha hjulpet til? Jeg studerer for en bedre fremtid for ungen min, men en barndom er kort, og vi bor veldig dårlig med gammelt strømnett, lite isolert, rotter i huset vi leier, og ingen vask på toalettet for å nevne noe... Har ikke råd til annet. Hvordan har dere andre alenemødre det, som har foreldre med god råd, får dere noen hjelp? Jeg har ikke fått ei krone.

Anonymous poster hash: 1bbcd...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen gang spurt han om penger da? Er ikke sikkert han har tenkt så langt, menn kan være litt korttenkte av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vold og psykisk terror" er den delen av innlegget ditt som skremmer meg mest her. Det er ingen garanti for at han ikke gjør det samme mot ungen senere. Selv om ungen blir behandlet bra nå kan det fort endre seg.