Gå til innhold

Menn og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har inntrykk av at mange her inne har erfaringer med at menn flest ligger med damer så fort de får sjansen (helst single menn - men også enkelte drittsekker som er i et forhold ligger rundt om de får mulighet).

Jeg har merket en del av det, at enkelte av kompisene mine hadde lett hoppet på meg om jeg bød meg fram for dem. Mens andre ikke gjør det samme selv om jeg vet at de liker meg og er single.

Eller har jeg feil inntrykk? Har det noe med interesse for jenta å gjøre?

Hvilke type menn er disse etter deres erfaringer, og hvordan kjenner man igjen en typisk player fra en som ikke er det?



Anonymous poster hash: 7d167...9ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest krokodillen

en player er ikke nødvendigvis en som ligger rundt. man kan godt ha hatt sex med 200 damer uten å være en player. så lenge han er ærlig med sine hensikter er han ingen player.

lover han gull og grønne skoger derimot for å komme i buksa på deg er han en player.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare prøve deg frem. Er jo ikke akkurat verdens undergang om du har sex med en som ikke ender opp med å gifte seg med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en player er ikke nødvendigvis en som ligger rundt. man kan godt ha hatt sex med 200 damer uten å være en player. så lenge han er ærlig med sine hensikter er han ingen player.

lover han gull og grønne skoger derimot for å komme i buksa på deg er han en player.

Hva er han da i såfall? En horebukk etter min mening, ville aldri vært med en slik mann!

Anonymous poster hash: 6b5ce...5be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er han da i såfall? En horebukk etter min mening, ville aldri vært med en slik mann!

Anonymous poster hash: 6b5ce...5be

Kåt ærlig man, som ikke lurer deg med falske håp ;-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåt ærlig man, som ikke lurer deg med falske håp ;-)

Det er flotte, sunne verdier, høres ut som en kjernekar. Heldig den dama som ender opp med denne hingsten. Not.

Anonymous poster hash: 6b5ce...5be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får bare prøve deg frem. Er jo ikke akkurat verdens undergang om du har sex med en som ikke ender opp med å gifte seg med deg.

Hehe, nei du har rett i det. Men det var ikke det jeg mente i det hele tatt. Jeg bare lurer på om det er noen mer eller mindre generelle ting man kan se etter som avslører de som kun er ute etter sex og ligger rundt, og de som ikke er det. Personlighetstype, om de er frampå eller ikke osv.

Anonymous poster hash: 7d167...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...sunny...

Jeg bare lurer på om det er noen mer eller mindre generelle ting man kan se etter som avslører de som kun er ute etter sex og ligger rundt, og de som ikke er det. Personlighetstype, om de er frampå eller ikke osv.

Anonymous poster hash: 7d167...9ef

Ja,du kan vente med sex til dere har blitt godt kjent med hverandre, og det begynner å bli seriøst. Hvis han ikke vil vente er han ikke noe å samle på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Hva er han da i såfall? En horebukk etter min mening, ville aldri vært med en slik mann!

Anonymous poster hash: 6b5ce...5be

horebukk ja.

så ikke vær med en slik mann da. er ingen som tvinger deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Ja,du kan vente med sex til dere har blitt godt kjent med hverandre, og det begynner å bli seriøst. Hvis han ikke vil vente er han ikke noe å samle på :)

nuvel, jeg hadde ikke gått inn i et seriøst forhold før jeg faktisk visste om vi passet seksuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...sunny...

nuvel, jeg hadde ikke gått inn i et seriøst forhold før jeg faktisk visste om vi passet seksuelt

Og jeg hadde aldri hatt sex med noen uten å kjenne personen, og vite at vi har mer å bygge på enn sex. Menn liker å jakte, ikke å få ting gratis på første date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Og jeg hadde aldri hatt sex med noen uten å kjenne personen, og vite at vi har mer å bygge på enn sex. Menn liker å jakte, ikke å få ting gratis på første date.

ikke? finnes da mange historier der forhold har begynt med sex. så det er ikke nødvendigvis noen sannhet i det du sier.

det er også mange menn( og kvinner) som ikke gidder å vente i en evigheter uten å få prøve kua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...sunny...

ikke? finnes da mange historier der forhold har begynt med sex. så det er ikke nødvendigvis noen sannhet i det du sier.

det er også mange menn( og kvinner) som ikke gidder å vente i en evigheter uten å få prøve kua!

De ferreste one night standsa ender vel med kjærlighet livet ut.

Jeg ville ikke vært med en mann som ikke lot meg få den tiden jeg trenger, fordi han er utålmodig og vil "prøve kua" som du skriver så flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

De ferreste one night standsa ender vel med kjærlighet livet ut.

Jeg ville ikke vært med en mann som ikke lot meg få den tiden jeg trenger, fordi han er utålmodig og vil "prøve kua" som du skriver så flott.

mange finner hverandre igjennom onenights. ikke uvanlig.

og flertallet av forhold varer ikke livet ut enten de møttes via onenight eller på andre måter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...sunny...

mange finner hverandre igjennom onenights. ikke uvanlig.

og flertallet av forhold varer ikke livet ut enten de møttes via onenight eller på andre måter

Kan godt hende en og annen ons ender i forhold, men sjansen for å finne kjærlighet er nok større om man tar seg tid til å bli kjent med hverandre først. Tror du ikke? Og om du ligger med 20 stk ender uansett ikke alle disse liggene med forhold.

Ts.spør pm tips til hvordan en kan møte gutter som ikke kun er ute etter sex. Da vil jeg jo tro det er lurt å avvente med sex, og se om vedkommende fortsatt er interessert.

Funket for meg, er gift med barn på vei, og lykkeligere enn noen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Kan godt hende en og annen ons ender i forhold, men sjansen for å finne kjærlighet er nok større om man tar seg tid til å bli kjent med hverandre først. Tror du ikke? Og om du ligger med 20 stk ender uansett ikke alle disse liggene med forhold.

Ts.spør pm tips til hvordan en kan møte gutter som ikke kun er ute etter sex. Da vil jeg jo tro det er lurt å avvente med sex, og se om vedkommende fortsatt er interessert.

Funket for meg, er gift med barn på vei, og lykkeligere enn noen gang :)

selvfølgelig ender du ikke opp med å ha 20 kjærester. man må jo faktisk ville ha et forhold med den man ligger med og det er ikke alltid man vil, selv om man har sex.

jeg har aldri hatt problemer med å innlede et forhold etter å ha hatt sex, så lenge jeg faktisk har interesse for personen utenom bare sexen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ...sunny...

selvfølgelig ender du ikke opp med å ha 20 kjærester. man må jo faktisk ville ha et forhold med den man ligger med og det er ikke alltid man vil, selv om man har sex.

jeg har aldri hatt problemer med å innlede et forhold etter å ha hatt sex, så lenge jeg faktisk har interesse for personen utenom bare sexen

Men er du ikke enig i at det ikke er førstevalget for å finne en kjæreste? Ts. ønsker et forhold, og vil luke bort dem som kun er ute etter sex. Da er det er merkelig råd å si "ha først sex med personen, og SÅ ser du om det kan bli noe mer" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Men er du ikke enig i at det ikke er førstevalget for å finne en kjæreste? Ts. ønsker et forhold, og vil luke bort dem som kun er ute etter sex. Da er det er merkelig råd å si "ha først sex med personen, og SÅ ser du om det kan bli noe mer" :P

for noen er det et førstevalg. jeg dater ikke så i de tilfellene jeg har fått meg kjæreste har vært via ONS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Men er du ikke enig i at det ikke er førstevalget for å finne en kjæreste? Ts. ønsker et forhold, og vil luke bort dem som kun er ute etter sex. Da er det er merkelig råd å si "ha først sex med personen, og SÅ ser du om det kan bli noe mer" :P

jeg vil forresten at du skal henvise meg til det innlegget der jeg sier at ho skal ha først sex med personen ofr det har jeg aldri sagt at ts skal gjøre.

jeg har sagt at man ikke nødvendigvis trenger å vente med sex for å få seg kjæreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er han da i såfall? En horebukk etter min mening, ville aldri vært med en slik mann!

Anonymous poster hash: 6b5ce...5be

Ikke horebukk heller. Horebukk er et ord for mennesker som kjøper sex. Om han får sexen gratis så kan man ikke kalle vedkommende for det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...