Gå til innhold

Når er 19 års aldersforskjell greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De av mine bekjente som har forholdsvis stor aldersforskjell fungerer det bra for, så du må finne ut hva som passer for din egen del. Hva ukjente mennesker mener om ditt valg, hva betyr det?

Ingen har garantier for hvor lenge de vil leve, en dame i nabolaget ble nylig enke i en alder av 45, og han var kun få år eldre. Så man vet aldri hvor lenge man får være sammen.

Noen sjanser må man ta, verre å angre siden, når det er for sent.



Anonymous poster hash: 6f644...379
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså pappa er 19år eldre enn meg, jeg er 22 og pappa er 41, noe som tilsvarer akkurat samme aldersforskjell som du sikter til... Kan ikke si at jeg synes han befinner seg i en veldig interessant aldersgruppe for min del.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da snakker jeg som i et forhold. Er 20 og 39 det laveste som er greit? Noen mener kanskje høyere?

Jeg er 22 og interessert i en 19 år eldre mann, som er singel og barnløs. Bare å prøve seg?

Anonymous poster hash: a235c...f86

Aldri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks og jeg hadde 28 års aldersforskjell og var sammen i 7 år. Men jeg synes den yngste bør være minst myndig i et slikt forhold- men jo eldre jo bedre såklart.

Endret av NovaFlare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da snakker jeg som i et forhold. Er 20 og 39 det laveste som er greit? Noen mener kanskje høyere?

Jeg er 22 og interessert i en 19 år eldre mann, som er singel og barnløs. Bare å prøve seg?

Anonymous poster hash: a235c...f86

Kjør på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er snart 40 og kunne aldri tenkt meg en 19 år eldre mann, han hadde i tilfelle vært nesten 60 😵

Mange 40 år gamle menn kan være svært attraktive, men det er ikke langt mellom 40 og 50 ( selv om det virker slik når man er 22) og da begynner mange å bli "eldre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt når den yngste er over 25. Før det er man på så veldig forskjellige steder i livet (eller bør være det...). Studier vs jobb, hybel vs eie leilighet, sliten etter jobben på fredag vs klar for full fest, øl midt i uka vs tidlig opp på jobb, deltids-, helge- eller sommerjobb vs fri på ettermiddag/helg/ sommerferie, osv...

Studier vs jobb kan jeg forstå, ikke at det har noen stor betydning uansett da studier er noe en gjør i alle aldre, men det andre er jo helt individuelt. Jeg er selv 19 og eier egen leilighet (med mine egne penger bare så det er sagt). Jeg drikker så å si aldri midt i uken da jeg må stå opp tidlig for forelesninger, lab, etcetc. Det er mange som ikke har jobbfri i helgene eller som har lærerferier. Jeg har uansett kun helgevakter hver 3. helg, så jeg har også fri i flere helger. Det er uansett flere som ikke blir utslitt av jobben sin på en fredagskveld, akkurat slik som jeg ikke blir utslitt av forelesninger fra 8-16 på en fredag. Selv om man er på forskjellige steder i livet kan man møtes der det er felles.

Jeg har selv en flørt med en 39 år gammel mann. Likevel er det ikke noen romantiske følelser fra min side da, eller hans tenker jeg, så da stiller jo saken seg veldig annerledes. Selv kunne jeg aldri ha vært i et romantisk forhold med fyr som er så mye eldre enn meg, men det er jo igjen en annen sak.

Anonymous poster hash: 4a869...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, gjør det noe da? Det er 16 år mellom meg og mannen, og vi har vært på fullstendig forskjellige steder i livet de første årene av forholdet. Men vi bevegde oss sakte men sikkert i samme retning, og er nå på samme plass i livet.

Ikke for å si at aldersforskjell er uproblematisk, for det er det ikke nødvendigvis. Men det at man er på ulike steder i livet har for oss vært en styrke, ikke en ulempe.

Vi har også 16 år mellom oss, men ble sammen først etter at jeg hadde passert 30. Jeg tror ikke det hadde funket da jeg var feks 22, men det er jo flott at det fungerte for dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Det er jo ikke så vanskelig å forelske seg om aldersforskjellen er stor,og jeg ønsker lykke til s lenge den yngste er over 25. Men det kommer jo an litt på modenheten til vedkommende.

Forelskelse og følelser er like fint og ekte,men det kan bli problemer utover i forholdet når en blir bedre kjent,for erfaringer og livskunnskap kan være veldig ulikt. Den eldste kan ha minner og erfaringer fra før den yngste ble engang født,-det blir litt skjevt og sikkert utfordringer!

Men det går selvsagt veldig bra i flere tilfeller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper fyren er rimelig happy med å få seg en så ung lekkerbisk.

Selv så synes jeg 19 år er for mye, men for all del. Alle er forskjellig, jeg ville ikke gått inn i et slikt forhold. Selv om jeg var gubben som var 19 år eldre.



Anonymous poster hash: 8f872...506
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke de fleste allerede en mamma og en pappa? Største forskjellen jeg har vært borti er 12 år og de har vært til prøverørsbehandling i årevis fordi han har fått dårlig sædkvalitet.

Anonymous poster hash: cfcb1...13f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er like gammel som kjæresten min gjennom snart ti år og vi har heller ikke noe sætlig til felles..

Skjønner ikke hvorfor alle maser sånn om det, man MÅ ikke ha samme vennekrets og samme hobbyer for å kunne leve sammen. Elsker man hverandre og deler samme verdier så kommer man langt med det.

Så lenge dere er single og over 18 så ser jeg ikke at alder skal være noe problem.

Anonymous poster hash: 6be5b...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor
Hummels, on 29 Oct 2014 - 22:12, said:

Etter den seksuelle lavalder. Kjærlighet er kjærlighet og det kan ikke folk styre eller nekte.

Det der er bare nasty dood.

Er mann/kvinne på 35 år som legger seg etter en 16 åring er aldri greit.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja 19 års forskjell funker bra det om puppene hennes og lommeboka hans er store nok... neida. Nå tuller jeg fælt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kjæreste som er 22 år eldre en meg :)

Hvorfor ikke? Hvis dere liker hverandre så la ikke noe komme imellom ,

kommer sikkert til og være noen som rynker på nesa ;) bare ikke og bry seg .

Er 26 selv , jeg og min kjæreste har vært sammen i noen år nå. Trives veldig godt sammen,

Har det mye gøy!

Har blitt mottatt med åpne armer av familien til min kjæreste ❤️ Husk alder er bare et tall!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...