Gå til innhold

egoistisk partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med at partner ikke tilfredsstiller meg under sex. Sex er godt, men jeg kommer ikke av det, og må bruke hendene mer.

Etter flere uker uten sex, så skulle vi kose oss ekstra i morges, men endte opp med at det var bare han som kom (brukte ikke tid på meg) og han ble ferdig.

Jeg ble litt lei meg, fordi jeg føler at sex handler kun om 1 person om bare en av oss skal komme. Jeg har pratet om dette før, og han har jo blitt flinkere. Men kjenner at jeg føler han glemmer meg litt..

Noen flere som har det sånn? har han rett til å bli sur og grinete for at jeg tar dette opp? Jeg tror jo han ikke likte å få høre at han var så å si ''egoistisk'' ikke at jeg sa dette direkte men følte at jeg ofte ble glemt under sex..



Anonymous poster hash: 3710f...26e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter litt med at partner ikke tilfredsstiller meg under sex. Sex er godt, men jeg kommer ikke av det, og må bruke hendene mer.

Etter flere uker uten sex, så skulle vi kose oss ekstra i morges, men endte opp med at det var bare han som kom (brukte ikke tid på meg) og han ble ferdig.

Jeg ble litt lei meg, fordi jeg føler at sex handler kun om 1 person om bare en av oss skal komme. Jeg har pratet om dette før, og han har jo blitt flinkere. Men kjenner at jeg føler han glemmer meg litt..

Noen flere som har det sånn? har han rett til å bli sur og grinete for at jeg tar dette opp? Jeg tror jo han ikke likte å få høre at han var så å si ''egoistisk'' ikke at jeg sa dette direkte men følte at jeg ofte ble glemt under sex..

Anonymous poster hash: 3710f...26e

Du må bare si det på rett måte. Om han kommer før deg må du bare tviholde han fast i senga åsi at han får manne seg opp til en runde til så du også kommer.evt at han gir deg et langt forspill så du kommerunder selve pumpeøkten du også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke rett til å bli sur og grinete dersom du tar det opp. Mange forhold går jo skeis, nettopp på grunn av "dårlig" sex. Ta samtalen i en ikke-seksuell setting, og forklar hva du ønsker av han, ikke hva han gjør feil. Å si at han er egoistisk blir lite konstruktivt, det er et veldig negativt ord i seksuell sammenheng, og kan gjøre at det blir vanskelig å fortsette samtalen videre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke at han er egoistisk og vi har jo bra sex. Men sex handler om ro føler jeg og ikke en. Jeg forventer ikke noe når jeg velger å gi han en bj.. men når vi skal ha samleie og kose oss så føler jeg meg glemt..

Anonymous poster hash: 3710f...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke at han er egoistisk og vi har jo bra sex. Men sex handler om ro føler jeg og ikke en. Jeg forventer ikke noe når jeg velger å gi han en bj.. men når vi skal ha samleie og kose oss så føler jeg meg glemt..

Anonymous poster hash: 3710f...26e

Og dette har du tatt opp som en vanlig samtale i sofaen en ettermiddag? Når det kommer til ubehagelige sexsamtaler er timing alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette har du tatt opp som en vanlig samtale i sofaen en ettermiddag? Når det kommer til ubehagelige sexsamtaler er timing alt.

dessverre ble det tatt opp på feil tidspunkt, og han trodde jeg mente vi hadde dårlig sex, noe jeg aldri har ment. Men noe slikt tror jeg vil blitt tatt negativt uansett, men dessverre var det rett etter sex.. Noe jeg angrer på i dag, men timingen ble veldig dårlig da han skulle på jobb i morges, og jeg skulle bort. Og muligens 2mnd mellomrom før vi hadde fått til å treffes igjen.

Men har dårlig samvittighet og skjønner godt at han ikke tok dette bra, når jeg nå tenker over det.

Anonymous poster hash: 3710f...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dessverre ble det tatt opp på feil tidspunkt, og han trodde jeg mente vi hadde dårlig sex, noe jeg aldri har ment. Men noe slikt tror jeg vil blitt tatt negativt uansett, men dessverre var det rett etter sex.. Noe jeg angrer på i dag, men timingen ble veldig dårlig da han skulle på jobb i morges, og jeg skulle bort. Og muligens 2mnd mellomrom før vi hadde fått til å treffes igjen.

Men har dårlig samvittighet og skjønner godt at han ikke tok dette bra, når jeg nå tenker over det.

Anonymous poster hash: 3710f...26e

Huff, det er vanskelig det der. Dere får prate om det igjen når dere treffes igjen. Hvem vet, kanskje i løpet av de 2 månedene har han fått tenkt godt over det du sa, og har en slagplan! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stining

Kjæresten min var slik før. Jeg var såret og lei meg. Så tok jeg det opp med han etter en stund, og da sa han at han rett og slett ikke tenkte på det, han trodde jeg likte det akkurat slik det var, siden jeg ikke sa noe.

Vi har vært sammen over to år nå, men fortsatt må jeg veilede og "rette" på han innimellom. Eller bare minne han på ting, ret og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig sex er ofte uttrykk for et dårlig forhold.



Anonymous poster hash: 5455a...8b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig sex er ofte uttrykk for et dårlig forhold. Anonymous poster hash: 5455a...8b7

En pussig ting å si syns jeg. Man kan ha et supert forhold selv om sexen ikke er på sitt beste. Selv har jeg vært i forhold tidligere med super sex, men helt rævva forhold ellers. Rådet er nok å snakke sammen selv om det ikke alltid er like lett. Ikke alltid like lett å forstå partneren sin dersom vedkommende ikke gir uttrykk for noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en regel som gjelder på Kvinneguiden og det er at TrådStarteren alltid har rett i magefølelsen. Men gud bedre meg for en plass å prøve å få råd..til noe du allerede vet best selv.



Anonymous poster hash: 21273...b86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...