Gå til innhold

To do or not to do, that's the question.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men jeg begynner å bli altfor gammel til å kaste bort tiden Jeg blir 31 år snart. Hvor kan jeg bli kjent med menn hvis ikke via nettdating?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

På jobb, gjennom venner, hobbyer, interesser eller på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På jobb, gjennom venner, hobbyer, interesser eller på byen.

Jeg jobber med eldre damer og noen gamle menn, det finnes ingen på jobb jeg kan bli kjent med. Hobbyene mine er ting jeg gjør alene (jeg prøvde meg på treningssenter men ble bare sjekket opp av 2 menn som var mye yngre enn meg og ikke den type menn jeg er ute etter). Vet ikke om andre hobbyer hvor jeg kan bli kjent med menn? Vennene mine har flyttet og er i forhold så jeg ser de svært sjeldent. Jeg har mistet kontakt med mange pga av akkurat dette. Kan ikke dra på byen helt alene. Dette er min situasjon. Jeg føler meg desperat og at jeg har tapt hele livet!

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Så løpet er kjørt for meg?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Som nettdater? ja, hvis du ikke har tenkt å dra på deg tjukk hud så er løpet kjørt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nettdater? ja, hvis du ikke har tenkt å dra på deg tjukk hud så er løpet kjørt ja.

Hvordan blir jeg hardhudet da?

Hva med at jeg ikke har sex med noen før det har gått en gooood stund? Blir det turnoff for menn flest eller er det lurt for å sile ut de useriøse?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med eldre damer og noen gamle menn, det finnes ingen på jobb jeg kan bli kjent med. Hobbyene mine er ting jeg gjør alene (jeg prøvde meg på treningssenter men ble bare sjekket opp av 2 menn som var mye yngre enn meg og ikke den type menn jeg er ute etter). Vet ikke om andre hobbyer hvor jeg kan bli kjent med menn? Vennene mine har flyttet og er i forhold så jeg ser de svært sjeldent. Jeg har mistet kontakt med mange pga av akkurat dette. Kan ikke dra på byen helt alene. Dette er min situasjon. Jeg føler meg desperat og at jeg har tapt hele livet!

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Du har ikke tapt hele livet. Synes du dramatiserer veldig her, men kan forstå at du er desperat. Det er det første du må legge vekk. Desperasjon får folk til å gjøre ukloke og rare ting, særlig på nettdating. Ser for meg at du vil bli lett bytte for de som er litt finke med ord, men som egentlig ikke er noe å satse på.

Som brutal mann sier, du må først anlegge veldig tykk hud, pluss en stor dose kynisme, en god dæsj realisme og streng skepsis. Dette er enkelt...:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvordan blir jeg hardhudet da?

Hva med at jeg ikke har sex med noen før det har gått en gooood stund? Blir det turnoff for menn flest eller er det lurt for å sile ut de useriøse?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Ved å innse at du er et føkkings kupp som fortjener en skikkelig mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikke tapt hele livet. Synes du dramatiserer veldig her, men kan forstå at du er desperat. Det er det første du må legge vekk. Desperasjon får folk til å gjøre ukloke og rare ting, særlig på nettdating. Ser for meg at du vil bli lett bytte for de som er litt finke med ord, men som egentlig ikke er noe å satse på.

Som brutal mann sier, du må først anlegge veldig tykk hud, pluss en stor dose kynisme, en god dæsj realisme og streng skepsis. Dette er enkelt... :ler:

Jeg har ikke lyst til å være alene hele livet :)Skjønner nå at jo eldre jeg blir desto vanskeligere blir det å finne meg en. Etter at jeg gikk fra eksen har jeg holdt meg unna menn, men etter flere år begynner jeg å føle meg veldig ensom. Jeg har lyst til å stifte en familie. Nettdating skremmer meg fordi jeg har ingen erfaringer og som du skriver jeg er redd jeg blir en lett bytte for de som er flinke med ord.

Kanskje jeg skal bruke noen uker med å jobbe meg selv og forberede meg selv til dette før jeg lager meg en profil? Hva kan jeg gjøre for meg selv?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å innse at du er et føkkings kupp som fortjener en skikkelig mann!

Takk for at du ( og Mythic) banker litt vett i meg! :)

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst til å være alene hele livet :)Skjønner nå at jo eldre jeg blir desto vanskeligere blir det å finne meg en. Etter at jeg gikk fra eksen har jeg holdt meg unna menn, men etter flere år begynner jeg å føle meg veldig ensom. Jeg har lyst til å stifte en familie. Nettdating skremmer meg fordi jeg har ingen erfaringer og som du skriver jeg er redd jeg blir en lett bytte for de som er flinke med ord.

Kanskje jeg skal bruke noen uker med å jobbe meg selv og forberede meg selv til dette før jeg lager meg en profil? Hva kan jeg gjøre for meg selv?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Det beste du kan gjøre for deg selv, er å ha det bra som singel mens du jobber for å finne en partner. Et menneske som er fornøyd med livet, har ro og balanse, er mye mer attraktiv enn en som er desperat. Også skal du finne ut hva du trenger av en partner og hva du kan tilby. Vær helt konkret, skriv gjerne en liste for deg selv med punkter på hva du ønsker et forhold skal være for deg.

Hvis du bestemmer deg for nettdating, bruk god tid på å lage deg en skikkelig profil. Du kommer til å få en god del henvendelser med en gang du registrerer deg, og det er selvfølgelig smigrende. Vær likevel "kresen" på hvem du velger å kommunisere med. Hvis du f.eks ikke ønsker avstandsforhold, så ikke ha kontakt med Ola fra Vesterålen som ikke er flyttbar.

Ikke del kontaktopplysninger med gud og hvermann. Opprett gjerne en hotmailkonto kun til bruk for nettdating, ikke gi ut telefonnummer med mindre du synes det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du kan gjøre for deg selv, er å ha det bra som singel mens du jobber for å finne en partner. Et menneske som er fornøyd med livet, har ro og balanse, er mye mer attraktiv enn en som er desperat. Også skal du finne ut hva du trenger av en partner og hva du kan tilby. Vær helt konkret, skriv gjerne en liste for deg selv med punkter på hva du ønsker et forhold skal være for deg.

Hvis du bestemmer deg for nettdating, bruk god tid på å lage deg en skikkelig profil. Du kommer til å få en god del henvendelser med en gang du registrerer deg, og det er selvfølgelig smigrende. Vær likevel "kresen" på hvem du velger å kommunisere med. Hvis du f.eks ikke ønsker avstandsforhold, så ikke ha kontakt med Ola fra Vesterålen som ikke er flyttbar.

Ikke del kontaktopplysninger med gud og hvermann. Opprett gjerne en hotmailkonto kun til bruk for nettdating, ikke gi ut telefonnummer med mindre du synes det er greit.

Tusen, tusen, takk for at du (og Brutal mann) tok dere tid til å svare meg! Jeg er evig takknemmelig :) Veldig lettet etter å ha "pratet" med noen om dette. Dere har vært til en stor hjelp.

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen, takk for at du (og Brutal mann) tok dere tid til å svare meg! Jeg er evig takknemmelig :) Veldig lettet etter å ha "pratet" med noen om dette. Dere har vært til en stor hjelp.

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Så bra! Håper du finner deg en flott mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hell med nettdating for noen år siden. Møtte en flott og kjekk mann, men det ble ikke noe mer med oss fordi vi bodde i to forskjellige byer og ingen av oss kunne flytte på oss.



Anonymous poster hash: be5da...200
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke en forferdelig stor ting å prøve nettdating. Men om man ikke liker å legge ut bilde og personlig info om seg selv delvis offentlig, så trenger man heller ikke gjøre det. Det er derfor jeg ikke gjør det. Pluss at utvalget ikke er så bra der. Blir som å lete etter nåla i høystakken, og så har hundre andre jenter funnet den samme nåla og konkurrerer om den.

Du må være åpen for å treffe menn på forskjellige arenaer. På café, butikken, skogstur osv. Se på og smil til dem.



Anonymous poster hash: 85826...0d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Stining

Jeg kan anbefale nettdating!

Du må nok belage deg på å treffe mange "frosker" før du treffer drømmemannen. Om ikke annet så får du truffet nye spennende mennesker på veien.

Jeg har truffet drømmemannen på sukker.no :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...