Gå til innhold

To do or not to do, that's the question.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en seriøs kvinne som leter etter mannen i mitt liv. Hva er din erfaring med nettdating? Bør jeg prøve meg der eller er det bortkastet tid?



Anonymous poster hash: 26805...840
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest daisydaisy

Har ingen erfaring med nettdating, men det kan vel ikke skade så lenge du bruker sikre nettdatingsider og ikke går på datet med de mest suspekte karene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med nettdating, men det kan vel ikke skade så lenge du bruker sikre nettdatingsider og ikke går på datet med de mest suspekte karene.

Hva er de sikre nettdating sidene? Jeg har hørt om sukker, er det et bra sted eller er møteplassen bedre? Finnes det andre måter jeg kan bli kjent med menn som ikke er nettdating?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Hva er de sikre nettdating sidene? Jeg har hørt om sukker, er det et bra sted eller er møteplassen bedre? Finnes det andre måter jeg kan bli kjent med menn som ikke er nettdating?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Jeg vet dessverre ikke hvilke sider som er sikre...

Du kan dra på fest f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er samboer med en jeg traff på sukker.no

Syns ikke nettdating er skummelt.. Du filtrer jo bort de fleste raringene på mail. Er du usikkef kan du alltids være den som ringer først slik at du kan skjule nummeret ditt når du ringer.

Hele datingengreia funka ikke for meg, det er noe ved å gå på date som blir rart for meg. Men jeg skrev en del på forumet på sukker, og ble med på en del treff i regi forunet hvor det ikke handler om dating men det å treffes som en gruppe og ha det hyggelig. På et sånn treff fant jeg samboeren min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er samboer med en jeg traff på sukker.no

Syns ikke nettdating er skummelt.. Du filtrer jo bort de fleste raringene på mail. Er du usikkef kan du alltids være den som ringer først slik at du kan skjule nummeret ditt når du ringer.

Hele datingengreia funka ikke for meg, det er noe ved å gå på date som blir rart for meg. Men jeg skrev en del på forumet på sukker, og ble med på en del treff i regi forunet hvor det ikke handler om dating men det å treffes som en gruppe og ha det hyggelig. På et sånn treff fant jeg samboeren min..

TS her

Det er akkurat hva som gjør meg så usikker på nettdating: det å gå på date :) Hvordan var treff som var i regi av forumet? Hva slags menn kan jeg finne der? Hva gjorde folk der, kom alle alene?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nettdatingjomfru, det er helt tydelig. Forbered deg på utrolig mye rart! Ikke tro på alt du hører og leser, ikke gå på date med den første og beste, ikke stirr deg blind på bilder - de kan lyve, og sist, men ikke minst, ikke vær naiv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nettdatingjomfru, det er helt tydelig. Forbered deg på utrolig mye rart! Ikke tro på alt du hører og leser, ikke gå på date med den første og beste, ikke stirr deg blind på bilder - de kan lyve, og sist, men ikke minst, ikke vær naiv. Lykke til!

Det er akkurat hva jeg er! Takk for gode råd! Jeg har ikke vært i et forhold på en stund nå på grunn av at min eks var en helt annen personen enn den jeg trodde han var. Å skulle stole på menn fra nettet skremmer meg veldig, men jeg har ikke noe valg. Nå er det på tide å finne seg en.

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat hva jeg er! Takk for gode råd! Jeg har ikke vært i et forhold på en stund nå på grunn av at min eks var en helt annen personen enn den jeg trodde han var. Å skulle stole på menn fra nettet skremmer meg veldig, men jeg har ikke noe valg. Nå er det på tide å finne seg en.

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Håper du er heldig med jakten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er heldig med jakten :)

Tusen takk :)

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg er en seriøs kvinne som leter etter mannen i mitt liv. Hva er din erfaring med nettdating? Bør jeg prøve meg der eller er det bortkastet tid?

Anonymous poster hash: 26805...840

Som mann er nettdating totalt ubrukelig.

som kvinne, forvent penisbilder og slibrige forslag over en lav sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann er nettdating totalt ubrukelig.

som kvinne, forvent penisbilder og slibrige forslag over en lav sko.

Hvor kan jeg bli kjent med seriøse menn?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvor kan jeg bli kjent med seriøse menn?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Det er seriøse menn også der, men de er ofte litt gjemt under noen lag med hunks og griser. Ikke stirr deg blind på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er seriøse menn også der, men de er ofte litt gjemt under noen lag med hunks og griser. Ikke stirr deg blind på bilder.

Jeg forventer ikke at han ved første øyekast skal være den kjekkeste mann på jord, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kan forelske meg i en mann som ikke har et utseende jeg tenner på. Er det noe jeg bør unngå på datingsider? Bør jeg skrive med de lenge før jeg møter de? Skal jeg skrive med flere menn om gangen eller skal jeg holde meg til en?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg forventer ikke at han ved første øyekast skal være den kjekkeste mann på jord, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kan forelske meg i en mann som ikke har et utseende jeg tenner på. Er det noe jeg bør unngå på datingsider? Bør jeg skrive med de lenge før jeg møter de? Skal jeg skrive med flere menn om gangen eller skal jeg holde meg til en?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Hva er rett for DEG?

Alle valg du tar har konsekvenser. Det som er poenget er at konsekvensene må være konsekvenser du aksepterer og som reflekterer hvem du er og hva du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er rett for DEG?

Alle valg du tar har konsekvenser. Det som er poenget er at konsekvensene må være konsekvenser du aksepterer og som reflekterer hvem du er og hva du ønsker.

Vil bare ikke bli lurt av menn som spiller et spill. Jeg har lite erfaring og er redd for å bli lurt.

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil bare ikke bli lurt av menn som spiller et spill. Jeg har lite erfaring og er redd for å bli lurt.

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Hvis du ikke liker spill og har lite erfaring, er det ikke sikkert nettdating er noe for deg, altså. En skal ha litt hard hud og gjerne ha litt erfaring for ikke å gå på en smell eller sju på nettdating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Vil bare ikke bli lurt av menn som spiller et spill. Jeg har lite erfaring og er redd for å bli lurt.

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Da har du tapt før du har begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke liker spill og har lite erfaring, er det ikke sikkert nettdating er noe for deg, altså. En skal ha litt hard hud og gjerne ha litt erfaring for ikke å gå på en smell eller sju på nettdating.

Men jeg begynner å bli altfor gammel til å kaste bort tiden Jeg blir 31 år snart. Hvor kan jeg bli kjent med menn hvis ikke via nettdating?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du tapt før du har begynt.

Så løpet er kjørt for meg?

Anonymous poster hash: 53e05...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...