Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Jeg er VELDIG delt her, men kan fort ende opp med å se på. Eneste grunnen til det er dette som er skrevet på programmet sin nettside:

- Legg opp til et roligere tempo, i tryggere rammer. Ta en person om gangen, og gi den personen litt tid. Tenk på den du møter som et helt menneske, med historier drømmer og mål, og husk at det er mange innganger til et forhold - og det er ikke bare den voldsomme forelskelsen som fører til kjærlighet i forhold.

Her har vi et moment jeg føler mangler til det ekstreme på de fleste nivå i livet i vår verden i dag. Det vil være forfriskende å få se om dette brukes til det fulle i dette programmet. Det som er mest skuffende er da at det er bare en måned som går før det evalueres. Ville gjerne sett en periode på 6 til 9 måneder, med evalueringer fra hver enkelt deltager på veien. Men med en forpliktelse om å forsøke og snakke sammen såpass lenge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er VELDIG delt her, men kan fort ende opp med å se på. Eneste grunnen til det er dette som er skrevet på programmet sin nettside:

- Legg opp til et roligere tempo, i tryggere rammer. Ta en person om gangen, og gi den personen litt tid. Tenk på den du møter som et helt menneske, med historier drømmer og mål, og husk at det er mange innganger til et forhold - og det er ikke bare den voldsomme forelskelsen som fører til kjærlighet i forhold.

Her har vi et moment jeg føler mangler til det ekstreme på de fleste nivå i livet i vår verden i dag. Det vil være forfriskende å få se om dette brukes til det fulle i dette programmet. Det som er mest skuffende er da at det er bare en måned som går før det evalueres. Ville gjerne sett en periode på 6 til 9 måneder, med evalueringer fra hver enkelt deltager på veien. Men med en forpliktelse om å forsøke og snakke sammen såpass lenge.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gledet meg lenge til å se hvordan den norske versjonen blir. Dette er noe jeg har stor tro på, altså matchmaking, at noen utenforstående hjelper en med å finne en partner som passer ikke bare her og nå, men for lang tid.

Fikk ikke sett hele så jeg må få sett reprisen og se hvordan de utvalgte ekspertene har jobbet. :)

Endret av Nettinettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg tror faktisk disse blir gift på ordentlig.

Selv synes jeg det er galskap, men.

Til dere som tror de ikke er gift fordi en prest ikke vil gå med på en slik ordning, og at deltagerne får vite etter 4 uker at de ikke er gift allikevel.

Jeg vil vel tro at for en prest/kirken, så må det vel være verre at disse parene tror de er gift, og i følge kirken er lovlig sammen i ektesengen hvis det skulle skje i løpet av disse ukene, for så å finne ut at de slett ikke er gift på ordentlig likevel, enn å faktisk vie dem.



Anonymous poster hash: cdfae...1ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...