Gå til innhold

hva gjorde du når du ble dumpet? Tror ikveld er kvelden :(


bebisss

Anbefalte innlegg

Trøst deg med at det kommer til å ordne seg. Det er alltid tøft når man står midt opp i det, litt lettere når det er avklart og enda lettere når man man begynner å finne løsninger på de store tingene (som flytting og bosted). Pass på at du benytter sjansen til å gjøre noe du har lyst til.. se utenfor boksen. Viktig å ta seg tid til å se alle mulighetene, slik at du kan vri dette over til noe positivt. Bare ta en ting om gangen, så løser det deg nok!

Først og fremst så hører du hva han har å si og får klarhet i hva han mente. Om han skulle trekke det tilbake, så ta det en ekstra runde likevel. Om han sier slike ting uten å mene det, så må det bli en slutt på det uansett! Tanken må jo komme fra et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er virkelig ikke lett å bli dumpet, jeg har dumpet to gutter i tidligere forhold, men nå er det jeg som blir dumpet, og det føles utrolig sjipt :(

Kjipt.

Sorry, måtte bare.

Håper for din del at dere får tatt den praten, og at det ordner seg med husrom til både deg og dyrene dine. Jeg vil jo tro at det ville vært svært godt for deg å beholde din egen hund etter en skilsmisse.

Klem :hug:

Anonymous poster hash: 42e3a...900

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.

Jeg vil ikke si hvor jeg bor i fare for å bli gjenkjent, ikke mange nordmenn som bor her.

hestene blir for dyrt å frakte, så jeg får sette dem bort til noen. Men jeg håper han kan passe hunden frem til jeg finner en løsning på det.

Det er virkelig ikke lett å bli dumpet, jeg har dumpet to gutter i tidligere forhold, men nå er det jeg som blir dumpet, og det føles utrolig sjipt :(

Ok, jeg forstår. Men kan du si hvor mannen din er fra? Er han norsk eller europeisk/muslim etc? Har han ellers behandlet deg bra tidligere?

Syns det er så dårlig gjort av han det her altså.. du kan ikke ha det lett nå! Vet akkurat hvordan det er, jeg fikk en tekst-melding av exen med "Vi må snakke sammen."

Er man gift er det ikke bare å gå fordi man kjeder seg eller hva det nå er som feiler mannen.

Anonymous poster hash: 29875...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i helvete...? Man sier da vel ikke noe sånt også går til sengs for å sove, mens du må sitte der og vente på at han skal våkne? Hvis mannen min hadde sagt noe sånt så ville jeg seriøst aldri tilgitt det, om han så hadde ombestemt seg aldri så mye når han våkna igjen.

Hvis han krever skilsmisse, kan du så kreve at han passer på hunden for deg til du finner deg et sted å bo? Såpass skylder han deg virkelig, etter hva han har latt deg gjennomgå i kveld. Jeg bor også i utlandet og det er jo litt styr og skulle ha med hunden over, men ikke sånn helt uoverkommelig. Jeg flyttet fra Norge for en del år siden med hunden og reiser tilbake annenhver jul, også med bikkja på slep :) Det verste er jo å få rabiesvaksinen på plass, siden det litt tid før hunden blir klarert til å reise. Men hva vet jeg, det kan jo godt hende at du har besøkt Norge med hunden før og jeg bare forteller deg ting som du allerede vet...

Ja ikke sant! så nå må jeg sitte her å fortvile. Jeg blir nok veldig sint når han våkner og hvis han skal drive å drøye det ut, men jeg vil nok sitte her å være nervøs og stille frem til han sier første ord.

Jeg har ikke besøkt norge med hunden før, det er streng karantene tid her og de må sitte i en mnd i karantene. Men jeg skal nok finne utav det med hunden. Han har sakt tidligere at hunden bare kan selges, han bryr seg ikke like mye som meg, eller liker å late som han ikke bryr seg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke sittet og ventet, men begynt å ordne med det praktiske slik at jeg kunne kommet meg vekk. Uansett hva han sier etterpå, når han oppfører seg slik, er det mangel på respekt og tillitsbrudd, noe som er helt grunnleggende i et ekteskap. Han høres dessverre ikke ut som en som er klar for modent samliv



Anonymous poster hash: 4efc4...113
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg forstår. Men kan du si hvor mannen din er fra? Er han norsk eller europeisk/muslim etc? Har han ellers behandlet deg bra tidligere?

Syns det er så dårlig gjort av han det her altså.. du kan ikke ha det lett nå! Vet akkurat hvordan det er, jeg fikk en tekst-melding av exen med "Vi må snakke sammen."

Er man gift er det ikke bare å gå fordi man kjeder seg eller hva det nå er som feiler mannen.

Anonymous poster hash: 29875...ebe

Han er europeisk og har ikke behandlet eg dårlig tidligere.

Han slenger gjerne litt med leppa til meg når kompisene er på besøk, han vil stå frem som litt kul type som liker å vise seg litt frem for kompisene.

Men han er aldri slem, og har ikke slått meg.

Uff den "vi må snakke sammen" meldingen virker ikke særlig morsom, da går du rundt å tenker "hva har jeg gjort, hva har han gjort, hva vil han"

Jeg aner ikke hva som feiler mannen men han er bakfull kan jeg tenke meg, sover enda, er irritert på meg tydeligvis.

For å være ærlig så virker det som han vil ha det morro og gå ut å feste til langt på natt å være litt guttunge igjen, kompisen hans har også netopp skilt seg og tror ikke det hjelper når kompisen snakker om damer han kan få seg etc. Og at mannen ikke vil at jeg skal etterlyse han neste dag om hvor han er, han vil ikke måtte tenke på andre enn seg selv, og normalt så tenker han kun på seg selv når han er full eller vil gjøre noe, og når jeg da blir irritert eller lurer på hvor han blir av, så blir han sint fordi han vil gjøre SIN greie uten at jeg skal bry meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst deg med at det kommer til å ordne seg. Det er alltid tøft når man står midt opp i det, litt lettere når det er avklart og enda lettere når man man begynner å finne løsninger på de store tingene (som flytting og bosted). Pass på at du benytter sjansen til å gjøre noe du har lyst til.. se utenfor boksen. Viktig å ta seg tid til å se alle mulighetene, slik at du kan vri dette over til noe positivt. Bare ta en ting om gangen, så løser det deg nok!

Først og fremst så hører du hva han har å si og får klarhet i hva han mente. Om han skulle trekke det tilbake, så ta det en ekstra runde likevel. Om han sier slike ting uten å mene det, så må det bli en slutt på det uansett! Tanken må jo komme fra et sted.

Ja det blir nok bare hektiskt å travelt når det står på, jeg tror når jeg har fått ting på plass at jeg kommer til å skjønne hva som har skjedd, og bli enda mer lei meg, når jeg har tid til å sitte ned å tenke over ting.

Men det er vel noe alle må komme gjennom etter ett brudd. Jeg får prøve å tenke på det negative med ham og ikke tenke på de tusen gode stundene vi har hatt sammen.

Ja jeg får se og få dette endelig fra ham, selv om jeg vet hva det vil være :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes ikke det er litt voldsomt å hente han på en fest som et lite barn?



Anonymous poster hash: 1b764...927
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er europeisk og har ikke behandlet eg dårlig tidligere.

Han slenger gjerne litt med leppa til meg når kompisene er på besøk, han vil stå frem som litt kul type som liker å vise seg litt frem for kompisene.

Men han er aldri slem, og har ikke slått meg.

Uff den "vi må snakke sammen" meldingen virker ikke særlig morsom, da går du rundt å tenker "hva har jeg gjort, hva har han gjort, hva vil han"

Jeg aner ikke hva som feiler mannen men han er bakfull kan jeg tenke meg, sover enda, er irritert på meg tydeligvis.

For å være ærlig så virker det som han vil ha det morro og gå ut å feste til langt på natt å være litt guttunge igjen, kompisen hans har også netopp skilt seg og tror ikke det hjelper når kompisen snakker om damer han kan få seg etc. Og at mannen ikke vil at jeg skal etterlyse han neste dag om hvor han er, han vil ikke måtte tenke på andre enn seg selv, og normalt så tenker han kun på seg selv når han er full eller vil gjøre noe, og når jeg da blir irritert eller lurer på hvor han blir av, så blir han sint fordi han vil gjøre SIN greie uten at jeg skal bry meg.

Uff det er av og til smittsomt når andre skiller seg, så er det gjerne flere som følger etter. Har jeg sett i vennegjenger før. Da gjerne venninner som kompiser. Håper han ikke har fått for seg at det er kjekkere å være fri og singel. For han kan fort finne ut at det ikke var like kjekt som å være gift med deg når han kommer til seg selv igjenn. Så jeg håper han kommer til vettet og skjønner hva han har og hva han kan miste. No må han ha fått for seg når han var ute nå. Håper det er bare en fylleting og fylletanker, at han kommer til fornuft når han blir edru igjenn.

Anonymous poster hash: be936...284

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ville ikke sittet og ventet, men begynt å ordne med det praktiske slik at jeg kunne kommet meg vekk. Uansett hva han sier etterpå, når han oppfører seg slik, er det mangel på respekt og tillitsbrudd, noe som er helt grunnleggende i et ekteskap. Han høres dessverre ikke ut som en som er klar for modent samliv

Anonymous poster hash: 4efc4...113

Det eneste jeg kan gjøre nå er å pakke ting, og jeg tror både jeg og han må planlegge dette litt sammen. Jeg kan ikke ordne forvert enda på hestene, jeg vet det blir enkelt å få dem bort. Jeg har allerede pratet med foreldrene mine om dette og de syns det er godt om jeg kommer hjem og de begge sa de ville støtte meg uansett :hjerte:

Jeg skal høre hva han sier, jeg er forberedt på det men jeg bare føler inni meg at når han sier det høyt og tydelig så skal det bli veldig veldig mye vondere for da er det virkelig slutt :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebisss, jeg finner ikke ord som kan beskrive hvor trist jeg syns dette er og det eneste jeg kan gi er en stooooor klem til deg! Håper det ordner seg for deg, at du snart får vite hvor du står og du slipper å gå gjennom dette her, mens han sover rusen av seg. Du er en STERK kvinne! som skal klare å komme deg gjennom dette! uansett hva utfallet blir. Tenker på deg.

Anonymous poster hash: 3c6f9...7a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er av og til smittsomt når andre skiller seg, så er det gjerne flere som følger etter. Har jeg sett i vennegjenger før. Da gjerne venninner som kompiser. Håper han ikke har fått for seg at det er kjekkere å være fri og singel. For han kan fort finne ut at det ikke var like kjekt som å være gift med deg når han kommer til seg selv igjenn. Så jeg håper han kommer til vettet og skjønner hva han har og hva han kan miste. No må han ha fått for seg når han var ute nå. Håper det er bare en fylleting og fylletanker, at han kommer til fornuft når han blir edru igjenn.

Anonymous poster hash: be936...284

uansett så går det ikke an å ha et ekteskap der mannen stadig vekk slår opp og ber om skilsmisse i fylla, hva slags ekteskap er det

Anonymous poster hash: 4efc4...113

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du synes ikke det er litt voldsomt å hente han på en fest som et lite barn?

Anonymous poster hash: 1b764...927

festen var over, kompisen bor rett nedi gata og syns ikke det var teit å ta turen bort dit klokka 13.00 på dagen for å sjekke hvordan det sto til, han er en felles kamerat og det er ikke som jeg kommer som den sure kjerringa og vil ha han hjem.

Alle hadde dratt hjem mens min mann sov på sofaen.

Jeg syns alikevell at han kunne heller sakt at han kommer hjem klokka ett eller at han sier han vil sove av seg rusen der, da ville jeg ventet han hjemme på kvelden. Men istedenfor må han si til meg at han kommer hjem, også må jeg ringe en time senere og høre hvor han blir av også svarer han ikke telefonen.

Desverre skjer dette hver eneste gang han er ute med vennene sine. Jeg sier han kan være ute å kose seg, jeg ringer ikke å sjekker, ikke før det har gått over lunsj neste morgen. Han er 35 år gammel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett så går det ikke an å ha et ekteskap der mannen stadig vekk slår opp og ber om skilsmisse i fylla, hva slags ekteskap er det

Anonymous poster hash: 4efc4...113

Det er jeg enig i, men nå leste jeg ut ifra hennes første innlegg at hun ikke ønsker å skille seg fra han, så derfor håper jeg på det beste for henne så klart. Og at han skjerper seg og ser hva han har

Anonymous poster hash: be936...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke at han mener det.. Det er vel mest sannsynlig bare fyllesnakk? uansett ønsker jeg deg lykke til!! :hug:



Anonymous poster hash: cc568...38a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...