Gå til innhold

Hvilke TV-serier ser du på bare fordi partneren din gjør det?


Tøytigern

Anbefalte innlegg

Ja, som det står i overskriften: Hvilke serier ser du på, fordi den du er sammen med følger med på dem.

Eller tydligere foklart: Hvilke serier ville du ikke begynt å se på selv, hvis det ikke var for at partneren din ser på dem?

For min del er det Ghost Whisperer.

Jeg har også sett Kongen av Queens, fordi hun likte den.

Nå om dagen ser hun på The A-list of New York og den andre dagen så jeg en episode.

Må si jeg ikke hadde imot den. Gutta var jo sympatiske, men det er tydelig at de har et manus. Kan ikke utelukke at jeg ser på videre. Spesielt etter at den ene fyren klinte til kjæresten til den andre, fordi han ikke kan utstå at kompisen han ikke egentlig trives i forholdet han er i med den fyren... :fnise: Action.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første sesong av House of Cards. Jeg begynte å se sesong to også, men etter to episoder orket jeg ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusfellen. Kjæresten elsker det, og vil til og med kjøpe det på DVD. Jeg hater det! Men er grei innimellom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Battlestar Galactica hadde jeg aldri sett på om det ikke hadde vært en av favorittseriene til mannen min. Og nå har jeg også sett hele serien og syns den er veldig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første sesong av Paradise hotel.

Sånn ble det med kun en tv. Satt jo i stua jeg også så jeg ble tvangsforet og gradvis så fikk jeg sansen for det.

Anonymous poster hash: bcfad...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Spartacus! For meg er det altfor voldelig. Vi måtte skru av midt i forrige gang. Jeg ble fysisk kvalm av noen av scenene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første sesong av House of Cards. Jeg begynte å se sesong to også, men etter to episoder orket jeg ikke mer.

Det er ikke jeg heller særlig begeistrert for heller. Det iler nedover ryggen når han hele tiden skal snakke til kameraet! Det ødelegger hele greia for meg!

Heldigvis begynner mannen å bli lei også nå :fnise:

Han skulle prøve å se Revolution også. Hele prinsippet om at verden nesten går under bare fordi en ikke har elektrisitet var så dumt at jeg klarte ikke å følge med gjennom første episode en gang. Men mannen ville se det, så da ble det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, vi er heldigvis helt like på det området :)



Anonymous poster hash: 7a5c5...fe1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Top gear. (men det ser jeg innimellom aleine og, hvis det ikke er noe annet. Har funnet ut at det er litt morsomt).

Ellers er det jeg som kommer dragende med de fleste seriene, og så blir han med å se på det han gidder. Fra battlestar galactika og firefly, til dexter og game of thrones.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen. Jeg begynte å se Sons of Anarchy, Breaking Bad og House of Cards pga ham, men etter en-to episoder så var jeg solgt og ser på like mye for min egen del. Vi har mye samme stil i serier, liker action og eventyr og ellers velskrevne serier.

Nå er det bare å vente på mer Black Sails og The Walking Dead i stua vår!

(Han har sett Community og en god del Battlestar Galactica pga meg).



Anonymous poster hash: 8a53e...782
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Top Gear her også..

Briter kan virkelig kunsten å få en fornærmelse til å høres ut som et kompliment! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Ingen egentlig, og han ser ingen av mine "chick flicks" heller. Ikke nødvendig at noen skal lide seg gjennom noe man ikke liker.

Jeg var ganske skeptisk til Falling skies, så den begynte jeg å se fordi han ville, men ville ikke fortsatt om jeg hadde hatet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Luksusfellen. Kjæresten elsker det, og vil til og med kjøpe det på DVD. Jeg hater det! Men er grei innimellom :fnise:

tv3play.no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å nevne Judging Amy. Jeg tror neppe jeg hadde begynt å se på den serien på egen hånd. Men nå ser jeg på fordi jeg er intressert i den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Vi ser bare serier sammen som vi begge liker. Typiske "jenteserier" og realityserier ser jeg alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...