Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Der spilte altså Audun seg ut av spillet... Det eneste positive med hele denne flaue drittsesongen er altså nå borte. Jeg skjønner som skrevet tidligere at han ikke ønsker å være med på denne sesongen lengre, men jeg ble fortsatt sykt skuffet. Ser faktisk ingen grunn til å fortsette å følge med lengre, for å være helt ærlig. Vi har kommet halvveis og ingenting spennende har skjedd, ingen drama, ingen store Paradise fester, roting, krangling, spilling....Ja, for med en gang noen prøver å spille spillet blir de ydmyket og kjeftet på foran alle, hvorfor våger de liksom. Ble sykt provosert av Håkon, Jeanette og Simone (spesielt Jeanette) når han ble sendt ut. Forbanna drittmennesker har ingenting å gjøre i dette programmet, de har tydeligvis ikke hjernekapasitet til å skjønne hva Paradise handler om!

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Først: Audun :frown: Så: Jeg synes det er så rart at alle bytter partner hele tiden og får "verdens beste kontakt" selvom de kun har vært partnere i et par uker. Som regel bytter man jo tilbake ved neste parsermoni. Jeanette snakka som om hun og Håkon hadde vært partnere lenge, men har de ikke bare vært det i en uke? Synes også at de overreagerer noe volsomt. Håper Simone ryker neste uke...

Har en stygg følelse om at Simone ordner så Ann M må dra... Man ser jo at Triana sier neste uke til Simone at hun ikke skal på solo. Tipper hun kan sende ut ei jente, og da ryker AM:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Neste tirsdag: "Det er tid for parsplitt, men en uventet tvist gjør at utfallet ikke blir helt som forventet." Vi vet jo allerede at Simone egentlig skal på solo, men at Triana sier hun ikke skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få sagt hvor irritert jeg begynner jeg bli av Mats... I starten tenkte jeg at han virket som en skikkelig god gutt, som kanskje var litt forsiktig. Men etterhvert har han bare blitt mer og mer frekk, cocky og ''løs''. Han ''forelsker'' seg i omtrent hver eneste jente som sjekker inn på hotellet, og jeg må si det begynner å bli litt dumt. Han er en stor dust, tenker ikke så langt iallefall. Da han vurderer å stå med hun nye istedenfor Ann Marielle, og tidligere valgte han jo Heidi Alexandra fremfor Ann Marielle for kosens skyld. Han er ikke mye til å stole på.... :kvalm::kvalm:

Anonymous poster hash: cbe66...0b5

Helt enig! Mats var favoritten min, men nå går han meg bare på nervene.

Hehe. Ikke så overraskende for de som er godt kjent i pizzabygda. Mats har vel pult halvparten av jentene 16-25 i Stranda..

Anonymous poster hash: 4aa56...4f0

:kvalm:

Jeg takler ikke AM. Sammen med Mats var hun min favoritt (for en god del episoder siden), men hun har virkelig tapt seg.

Anonymous poster hash: 64cf4...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en stygg følelse om at Simone ordner så Ann M må dra... Man ser jo at Triana sier neste uke til Simone at hun ikke skal på solo. Tipper hun kan sende ut ei jente, og da ryker AM:(

Sant :/ Men det er lov å drømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så imot Jeanette her? Hun har deilige pupper. Dere kan da i det minste gi henne kredit for det??



Anonymous poster hash: fccb5...608
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det tullet om at noen ble kjærester i denne uka?? Slutt å "spoile" om det ikke er sant! :sur:

Dette er jo en spoilertråd + at det står i tvguiden på seogher og se.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Hva var det tullet om at noen ble kjærester i denne uka?? Slutt å "spoile" om det ikke er sant! :sur:

Det er da bare å lese på tv guiden det? Har aldri sagt denne uka, men neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Synes Joachim sa han skulle sende ut to stykker? Men, sendte han ikke bare ut Håkon? Var jo ikke Joachim som hadde noe med Auduns utsjekk å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Joachim sa han skulle sende ut to stykker? Men, sendte han ikke bare ut Håkon? Var jo ikke Joachim som hadde noe med Auduns utsjekk å gjøre?

Joachim fikk velge om han skulle save Audun eller la ham gå. Hadde han valgt en annen hadde han dermed sendt ut to stykker. Håkon og Christer fks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Ja, vet det er en spoilertråd :fnise: Skrev i sarkasme, men det er umulig å lese sarkasme over internett :)

Akkurat nå kan hvem som helst bli kjærester for min del, Audun er borte og deler av hjerte mitt er knust! Like ikke Audun i starten engang, men gurimalle det kommer til og merkes at han

er borte :(

Er også veeldig enig i dere som er lei av Mats! Han har blitt skikkelig høy på seg selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først: Audun :frown: Så: Jeg synes det er så rart at alle bytter partner hele tiden og får "verdens beste kontakt" selvom de kun har vært partnere i et par uker. Som regel bytter man jo tilbake ved neste parsermoni. Jeanette snakka som om hun og Håkon hadde vært partnere lenge, men har de ikke bare vært det i en uke? Synes også at de overreagerer noe volsomt. Håper Simone ryker neste uke...

Vi får jo bare sett 1 time av 24 da, og de er jo faktisk sammen HELE tiden. Så de kan jo ha mye mer kontakt enn hva vi faktisk får med oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig av hele mitt hjerte at Audun sjekker inn igjen, men tviler sterkt på det i og med at han ikke akkurat brente for å være der inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Håper virkelig av hele mitt hjerte at Audun sjekker inn igjen, men tviler sterkt på det i og med at han ikke akkurat brente for å være der inne.

Enig! Han var det eneste lysglimtet i denne sesongen. Synes Simone og Jeanette var sykt drøye mot AM og Aurora. Håper ikke AM ryker neste uke, men tror vel det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig! Han var det eneste lysglimtet i denne sesongen. Synes Simone og Jeanette var sykt drøye mot AM og Aurora. Håper ikke AM ryker neste uke, men tror vel det :(

Enig! Men har en følelse på at det ikke skjer også. På bloggen til Aurora (auroragud.blogg.no) så sier Aurora at AM er hennes beste venninne fortsatt. Så derfor håper jeg de kommer til å være der lenger sammen, og spille ut Simone og Jeanette! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora og AM henger mye sammen fortsatt. Så de på Fridays på Aker Brygge for noen dager siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora og AM henger mye sammen fortsatt. Så de på Fridays på Aker Brygge for noen dager siden :)

Så det betyr altså at dem har ryket ut altsåå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det betyr altså at dem har ryket ut altsåå:P

Nope :) innspillingen av Paradise var ferdig for ca 1 måned siden. Ingen av de er i Mexico nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...