Gå til innhold

Les revenants - Gjengangerne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MissWinter

Så langt, så bra! Liker konseptet, den er behagelig og enkel å følge med på. Jeg er spent på hva slags baktanker disse gjengangerne har. Liker også veldig godt musikken som er lagd til TV-serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent litt? Reve betyr "søvn"? Blir ikke dette "soverne"? Eller noe slikt? :klo:

Ja, jeg suger i fransk. Så skyt meg for det! :P



Anonymous poster hash: f3367...e02
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent litt? Reve betyr "søvn"? Blir ikke dette "soverne"? Eller noe slikt? :klo:Ja, jeg suger i fransk. Så skyt meg for det! :PAnonymous poster hash: f3367...e02

Re= igjen (som i å repetere) og venants = de som kommer altså revenants = de som kommer tilbake eller gjengangerne

Anonymous poster hash: 53682...124

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Re= igjen (som i å repetere) og venants = de som kommer altså revenants = de som kommer tilbake eller gjengangerne

Anonymous poster hash: 53682...124

Takk for at du ville forklare det for meg. :)

Anonymous poster hash: f3367...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på episode 4 nå og syns det begynner å bli litt kjedelig...skjer det noe spennende snart?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på episode 4 nå og syns det begynner å bli litt kjedelig...skjer det noe spennende snart?

Syns det bare blir mer spennende jeg. Som da vi fikk se bakgrunnshistorien til den gutten i skapet. Og da han fyren sa nøyaktig det samme som han innbruddstyven. :sjokkert:

Anonymous poster hash: b0386...5a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke amerikansk netflix, bare sett de fire første episodene. Men det er MYE å gruble på! For et par episoder siden virket det nesten litt som de to jentene (Camille og Lena) byttet identitet (da Camille skulle på klassetur, men heller ville være med kjæresten), og at den som døde egentlig var Lena, men det virker kanskje ikke slik lenger nå... kanskje. Veldig spennende med minnene til den lille gutten, og mannen som jobber på hjemløs-mottaket.... Creepy!

Jeg har heller ikke fått med meg helt hva som skjer i demningen, er det slik at vannet forsvinner, eller noe?

Gleder meg til resten av episodene!

Anonymous poster hash: a6a9b...f06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne serien er bare såå bra! Har sett de 4 første episodene på nrk nett-tv. Spennende og annerledes serie. Var litt skeptisk i starten siden jeg har lite erfaring med franske serier/filmer, men den er jo kjempebra laget og jeg elsker overnaturlige serier.

Ble hekta fra første episode, noe som lover veldig bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke amerikansk netflix, bare sett de fire første episodene. Men det er MYE å gruble på! For et par episoder siden virket det nesten litt som de to jentene (Camille og Lena) byttet identitet (da Camille skulle på klassetur, men heller ville være med kjæresten), og at den som døde egentlig var Lena, men det virker kanskje ikke slik lenger nå... kanskje. Veldig spennende med minnene til den lille gutten, og mannen som jobber på hjemløs-mottaket.... Creepy!

Jeg har heller ikke fått med meg helt hva som skjer i demningen, er det slik at vannet forsvinner, eller noe?

Gleder meg til resten av episodene!

Anonymous poster hash: a6a9b...f06

Camille dro på klassetur, Lena ble hjemme med kjæresten. Camille var interessert i han.

De byttet ikke identitet, men de er tvillinger, og Camille "sanser" hva som skjer med Lena som er hjemme med kjæresten. Dette står i episode-beskrivelsen. Serien er jo overnaturlig, og i mange serier og filmer har det vært snakk om at at tvillinger kan merke mye av hva den andre gjør.

Anonymous poster hash: 40cf3...117

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag går det på nrk2, ikke på nrk1 som vanlig.

Lever jeg i et annet univers? Her har det alltid gått på NRK2.

Anonymous poster hash: b0386...5a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Lever jeg i et annet univers? Her har det alltid gått på NRK2.

Anonymous poster hash: b0386...5a5

Hm... Husker jeg virkelig så feil? Du har sikkert rett. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så to episoder og syns den er direkte kjedelig.



Anonymous poster hash: 0ad33...dca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ny spennende episode denne uken. Nå fikk vi altså svar på hva som skjer om noen prøver å ta livet av de allerede døde. Og jeg mistenkte at Camille kom til å angre på det hun sa til de andre barnas foreldre...

En ting jeg lurer på, det ser ut som kroppene til de døde leger seg, og at det er selve kroppen som gjenoppstår. Som han gutten som brøt seg ut av likhuset, og Camilles grav var jo tom. Men kom hun da opp fra ulykkesstedet og gikk inn til byen i den første episoden?



Anonymous poster hash: b0386...5a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kommer ingen seg ut av byen, men blir gående/kjørende i ring? Og hva skjer med kroppene, begynner de gjenoppståtte å gå i oppløsning igjen? Gleder meg til avslutningen.



Anonymous poster hash: b0386...5a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...