Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trilles det ikke terning i kveld på vg f.eks?

Min favoritt til nå er helt klart Rybak :nigo:

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å ikke få respekt for Rybak etter denne sesongen. Lucky One og Kan Eg Gjør Någe Med Det var begge nydelige og Ut gjorde han helt rått.



Anonymous poster hash: c74e5...11f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg omsider fått hørt og sett fremføringene fra i går, uten å ha lest aviser eller andres synspunkter.

Samsaya: kjempekult og en nødvendighet å danse til dette her.

Dagsland: veldig uventet og morsomt.

Anneli: fikk ikke helt taket på den...må nok høre den igjen.

Alexander: en skikkelig gladsang som får meg til å ville ta en tjo-fadderittan-helkveld på byen, selv om jeg ikke drikker. :)

Simone: hun burde synge oftere på norsk og dialekt syns jeg.

Elg: Dette er sesongens desidert største overraskelse og beste fremføring, så inderlig og vond at jeg ikke har hørt maken i dette livet. Wow!

Min store favoritt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Elg sin versjon av "hjernen er alene" var helt rå! Jeg ble utrolig overrasket siden jeg ikke liker hverken fyren eller musikken hans. Jeg har ikke sett hele sesongen, men dette er det beste jeg har hørt denne sesongen.

Endret av RusaPåBrus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elg sin versjon av "hjernen er alene" var helt rå! Jeg ble utrolig overrasket siden jeg ikke liker hverken fyren eller musikken hans. Jeg har ikke sett hele sesongen, men dette er det beste jeg har hørt denne sesongen.

Ja, det var vel den mest minneverdige opptredenen denne sesongen. Så fabelaktig at det gjorde vondt å høre på.

Anonymous poster hash: c74e5...11f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Ja, det var vel den mest minneverdige opptredenen denne sesongen. Så fabelaktig at det gjorde vondt å høre på. Anonymous poster hash: c74e5...11f

Helt enig. Jeg satt med frysninger og tårer i øynene. Helt utrolig bra fremføring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...