Gå til innhold

Er Breaking Bad virkelig så bra som folk sier den er


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg nysgjerrig, tydeligvis mange som er fans her. Kan dere evt nevne noen serier som ligner, eller "hvis du liker..., liker du sikkert Breaking bad"? Takk i så fall.



Anonymous poster hash: 11466...08f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naaaaaa, TS , ikke så stor. Ok å se, men ikke noe storslått.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett Breaking Bad men jeg hører støtt og stadig at det er en fantastisk serie.

Stemmer dette ?

Er det en serie som er verd og gi en sjanse

Anonymous poster hash: 6b2f5...d39

Den er så utrolig DYSTER og KJEDELIG. Kom godt ut i 2 sesong, ventet på at det skulle bli bra. Min mening er at serien er elendig. Men mange elsker den, så må se noe jeg ikke ser....

Jeg sett bare kjedsommelighet som sniiiiler seg saaaaakte avgårde. Bra og sovne til for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på episeode 4 eller 5 i sesong 2 nå, og synes den er grei. Jeg liker den i perioder, og jeg elsker Jessie! Men folk snakker så mye om de siste episodene i sesong 5, så tror jeg bare må fortsette. Men det er ikke kjedelig, det er jo morsomt å se på. Det er bare ikke sånn at jeg sitter klistra til tv-skjermen og bare måå se neste episode rett etter den forrige.



Anonymous poster hash: cc454...461
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dexter :)

Nåja, samboer elsker Breaking Bad og hater virkelig Dexter.

Hvis man liker serier og filmer hvor det ikke trenger å skje ting hele tiden for å holde deg interessert, og at man ikke får alt servert så forutsigbart, åpenlyst og hjernedødt - men faktisk må følge med, være tålmodig å tenke litt selv, er dette en perfekt serie. Jeg kan ikke fatte de som kaller denne serien kjedelig, da spenningen og intensiteten alltid har vært der. Ekte kvalitet tar tid å bygge opp :)

For meg er Game of thrones, Sherlock, House of Cards, True Detective, Rome, og Six feet under av samme type kvalitet, men betyr jo ikke at man automatisk kommer til å like BB hvis man liker en av de andre nevnte seriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som om alle fokuserer på handlingen og hvorvidt det er spennende eller ikke. Breaking Bad er et kunstverk satt sammen av komplekse dynamiske karakterer, fantastisk skuespill, gode settinger, regi, kameravinkel og mye mer. Til sammen er det dette som utgjør hvorvidt en serie kun er hjernefyll uten mening, eller vil sette spor i tv- og filmhistorien for alltid. På tross av noen svake sesonger (de to første var verken spesielt gode eller dårlige) så vil Breaking Bad ligge blant toppen i en veldig lang tid fremover.

Handlingen er også kjempebra og ikke minst orginal, men det er sammen med alt det andre som gjør dette til en av de beste seriene som etter min mening har gått på TV.

Endret av Sails
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...