Gå til innhold

Er Breaking Bad virkelig så bra som folk sier den er


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vel brukt 2 år på 1 1/2 episode, men i dag så jeg hele TO episoder. Har bestemt meg for å gi det en sjanse, da jeg hører at den blir mye bedre i sesong 2/3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jeg hadde nesten en liten sørgeperiode etter siste episode :( Savner Jessie, Mike, Hank og alle sammen..

Det er den beste serien jeg har sett og synes den slår sopranos ned i støvlene!

Serien tok seg voldsomt opp etter sesong 2 og ble bare bedre og bedre. Siste sesong så jeg på bare en uke(!)

Bare å glede seg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så de 3 første episodene og klarte ikke mer. Det funka ikke for meg.

Samme her, men så gav jeg serien en ny sjanse og ble hekta!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Veldig bra! Sesong 2 synes jeg var litt skuffende , men dæven som det tok seg opp :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bra, men jeg synes likevel den er overhypet.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det var så bra som alle skulle ha det til. Så allikvel alle epiodene ettersom kjæresten digga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Breaking Bad er en helt fantastisk serie! Egentlig er den bare helt abrusd. Jeg måtte gi det litt tid før jeg begynte å like det, men etter hvert ble jeg helt hektet. Anbefales virkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg syk som syntes scenen i den aller siste episoden hvor Walter avlegger rikmannsparet et besøk i huset deres og de får laserlys på seg. Skremmer dritten av de.



Anonymous poster hash: e390c...f00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble helt hekta. Såg hele serien på en uke. Utrolig bra. :-)



Anonymous poster hash: d67b6...d02
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett Breaking Bad men jeg hører støtt og stadig at det er en fantastisk serie.

Stemmer dette ?

Er det en serie som er verd og gi en sjanse

Anonymous poster hash: 6b2f5...d39

Breking Bad er etter mitt syn veldig bra fordi det viser at kriminalitet ikke er tilfeldig, men samfunnsstrukturert. Du får sympati med den kriminelle hovedpersonen fordi han er det som kunne vært deg, nemlig en taper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte sesong 1 veldig godt, og starten av sesong 2. Men så følte jeg at den ble så stillestående, spesielt partneren-in-crime irriterte meg, som fant på så mye dumt hele tiden. Så jeg sluttet å se den etter sesong 2.

Men tenker av og til på om jeg bør prøve meg på sesong 3, bare for å se om jeg blir hekta igjen.....



Anonymous poster hash: 6ddeb...da3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå i begynnelsen av fjerde sesong og foreløbig er det kun de to første episodene jeg har digga. Håper virkelig det tar seg opp snart.

Er jeg enda sykere som likte episoden der "kyllingmannen" ble sprengt i lufta? :sjenert:

Fin spoiler i en tråd der trådstarter ikke har sett serien :) Har ikke sett den episoden selv, men er ikke akkurat vanskelig å skjønne hvem du mener.



Anonymous poster hash: 467e6...4d6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...