Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Fluttershy

Ts i den andre tråden ville ha det som spoilertråd, så jeg oppretter en for de som ikke vil ha med seg spoiling.

Ikke lenge igjen nå :nigo:

Herregud så flaut det er å glede seg så mye :fnise:

Klistrer inn denne her:

Skal vi konkludere med at "Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING" blir en tråd for å diskutere det som har vært vist på TV og at "Paradise Hotel 2014 - Spoilertråd." brukes til å diskutere annen innhentet informasjon om PH?

Endret av Fluttershy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig!
Jeg digger den serien, og jeg er tøff nok til å innrømme det også :P

Må si jeg kanskje er litt skuffet over årets deltakere, det var ingen Niklas Vindel- hunker der :P men kanskje det kommer inn noen flere spennende underveis!

Blir gøy å se hvem som fort ettablerer seg som maktpar, og hvor lenge de holder seg der inne, eller hva? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det å spoile. Alle ligger med alle, alle drikker seg fulle hele tiden, alle sier usannsynlig tåpelige ting, kvinnene er blonde og dumme, guttene er klysete og ser homofile ut og alle er "110 %" seg selv.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det å spoile. Alle ligger med alle, alle drikker seg fulle hele tiden, alle sier usannsynlig tåpelige ting, kvinnene er blonde og dumme, guttene er klysete og ser homofile ut og alle er "110 %" seg selv.

hvem som ryker ut f.eks

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Hva er det å spoile. Alle ligger med alle, alle drikker seg fulle hele tiden, alle sier usannsynlig tåpelige ting, kvinnene er blonde og dumme, guttene er klysete og ser homofile ut og alle er "110 %" seg selv.

Hvem som ryker, hvem som vinner, tvister underveis osv. Hærlig hjernedød underholdning :nigo:
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

De skuespillerne skal jo lage drama, men liker ikke drama der de skal såre andre og være frekke :nei:

På reklamen ser vi han med det lange håret si noe alle dette "Hun eier jo ikke personlighet da" mens hun satt i sengen i samme rommet. Kunne jo se hun ble lei seg. Jeg synes i alle fall det er unødvendig.

Men de skal vel ikke være med hele sesongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Hva er det å spoile. Alle ligger med alle, alle drikker seg fulle hele tiden, alle sier usannsynlig tåpelige ting, kvinnene er blonde og dumme, guttene er klysete og ser homofile ut og alle er "110 %" seg selv.

Ting som ikke er blitt visst på TV.

Flere ser jo det på Viaplay og der ligger de 1 episode foran oss som ser det på Tv3. Flere som har kommet inn i denne spoilerfrie tråden for å spoile :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Regner ikke med at de skal spille skuespill lenge. De skal vel lure de som ikke spiller eller noe ser jeg for meg. Så ryker vel kanskje noen hvis de ikke klarer å lure de som ikke spiller skuespill.

Ja, det ble veldig klønete forklart og er kun gjetning fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det å spoile. Alle ligger med alle, alle drikker seg fulle hele tiden, alle sier usannsynlig tåpelige ting, kvinnene er blonde og dumme, guttene er klysete og ser homofile ut og alle er "110 %" seg selv.

Har du sett på programmet eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er spoilertråden? Prøvde å søke etter den, men fant ikke.

Edit: Fant den :)

Endret av Adelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tør dessverre ikke å se på i år etter at jeg nesten fkkk hjerteinfarkt av det dritekle dyret de hadde med i reklamen.

Kos dere!

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør dessverre ikke å se på i år etter at jeg nesten fkkk hjerteinfarkt av det dritekle dyret de hadde med i reklamen.

Kos dere!

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Hvilket dyr?

Anonymous poster hash: bccf1...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Phoenix

Sære damer, men jeg gleder meg til å se videre. Reklamen har røpt mye. Jeg som skulle legge meg tidlig i dag! (Glemte selvfølgelig premieren!) Jada, nå blir det en time foran tven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg men jentene i år var ikke akkurat noe eyecandy :P Haha nei nå var jeg slem



Anonymous poster hash: eb038...2cf
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...