Gå til innhold

Luksusfellen. Hvem ser på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke at noen kan gå så shabby kledd og med den etterveksten uten å gjøre noe med det?

"Har du bil?"

"Ja, jeg har bil! Eller, jeg har ikke bil, men jeg har bil."

"Har du ikke bil?"

"Jo, men jeg har ikke bil"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen kan gå så shabby kledd og med den etterveksten uten å gjøre noe med det?

"Har du bil?"

"Ja, jeg har bil! Eller, jeg har ikke bil, men jeg har bil."

"Har du ikke bil?"

"Jo, men jeg har ikke bil"

Haha jeg vet! Det var det jeg reagerte på og dårlige tenner. Man skal ikke mobbe noen for utseendet altså, men ho dama kunne jo lett sett litt bedre ut om hun hadde gått til frisøren og tannlegen. Istedet for å kjøpe en merce til en halv mill.

Anonymous poster hash: 3896a...9e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem som ser mest nittitalls ut akkurat nå utav hun deltageren og hun psykologen i grilldress.



Anonymous poster hash: feed7...706
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye har de i inntekt til sammen?



Anonymous poster hash: 44ab0...2d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun følte vel hun måtte "dress down" slik at hun var på deres nivå.

Sikkert. Hun bruker jo alltid å ha fine klær ellers.

Anonymous poster hash: feed7...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det var campingvogna og ikke det at hun var gravid som var motivasjonen for å slutte å røyke....

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg alltid så smart når jeg ser på Luksusfellen :) Tenk å brette ut hele livet sitt og økonomien på den måten.

Anonymous poster hash: 3896a...9e8

Du må huske på at det kunne vært deg som brettet ut livet ditt på luksusfellen. Men ting i livet ditt gjorde at du slapp det - så langt.

Det er så mange grunner og årsaker til at mennesker får økonimiske problemer, og man skal ikke se ned på andre.

Ellers er det bra at du føler deg smart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det var campingvogna og ikke det at hun var gravid som var motivasjonen for å slutte å røyke....

Jeg har ikke ord

Anonymous poster hash: feed7...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg eller virker det som om det går litt sakte rundt i hodet på deltakerne?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, det er vanskelig å kommentere denne episoden uten å komme med noen skikkelig stygge karakteristikker om folk jeg ikke kjenner :sjenert:

Tror jeg lar være...

Anonymous poster hash: 2f4b5...817

Anonymous poster hash: 2f4b5...817

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Paret har 45.000 mnd netto tilsammen.

Trioen har det, paret har vel "kun" 33.000?

Bra det var campingvogna og ikke det at hun var gravid som var motivasjonen for å slutte å røyke....

Noe må hun vel spille på. Når graviditeten ikke er en motivasjon, så må hun jo appellere til noe som de faktisk bryr seg om. Campingvona er jo tydeligvis viktigere enn deres barns ve og vel... Men, mannen hennes er jo faktisk ikke heeelt Noldus, da, han ønsket jo faktisk at kona skulle slutte å røyke.

Huff! Jeg kjenner jeg får vondt av dette her, jeg. Dette må vel bli en av de verste episodene hittil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Er det bare meg eller virker det som om det går litt sakte rundt i hodet på deltakerne?

De ser rett og slett litt sånn "hva var det som smalt, det ringer i øra" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske på at det kunne vært deg som brettet ut livet ditt på luksusfellen. Men ting i livet ditt gjorde at du slapp det - så langt.

Det er så mange grunner og årsaker til at mennesker får økonimiske problemer, og man skal ikke se ned på andre.

Ellers er det bra at du føler deg smart :)

Hvor har jeg sagt at jeg ser ned på noen? Sa bare at jeg føler meg smart som har mer kontroll enn de der. Det er jo selvforskyldt stort sett også, hvis du tar opp masse lån så vet du at det er dyrt med renter og alt det der. Blir noe annet om du mister jobben eller det skjer noe uforutsett som ødelegger økonomien din. Forøvrig kan man oppsøke hjelp uten å være med i Luksusfellen så hele Norge får se hva du sliter med!

Anonymous poster hash: 3896a...9e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket ikke som om noen av de har hatt det så greit?

Ellers er det sjokkerende av dama røyket - syns veldig synd på barnet...



Anonymous poster hash: 38973...b55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...