Gå til innhold

Luksusfellen. Hvem ser på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud så kleint det var når han ringe familien sin og unnskyldte seg i episode 1, tenker på Guled.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så kleint det var når han ringe familien sin og unnskyldte seg i episode 1, tenker på Guled.

Han fra Somalia? Ja helt enig! Lurer på om de ble sammen igjen etter luksusfellen.

Forresten så liker jeg ikke de som kommer med unnskyldninger slik som han gjorde. Skyldte på at de ikke fikk noe økonomisk rådgivning på asylmottaket, men hallo i luken. Alle vet vel at han MÅ betale tilbake penger man låner fra banken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fra Somalia? Ja helt enig! Lurer på om de ble sammen igjen etter luksusfellen.

Forresten så liker jeg ikke de som kommer med unnskyldninger slik som han gjorde. Skyldte på at de ikke fikk noe økonomisk rådgivning på asylmottaket, men hallo i luken. Alle vet vel at han MÅ betale tilbake penger man låner fra banken.

Og renter er noe vi kun har i Norge?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Jeg føler meg alltid så smart når jeg ser på Luksusfellen :) Tenk å brette ut hele livet sitt og økonomien på den måten.

Anonymous poster hash: 3896a...9e8

Jeg og! Og så sender jeg melding til faren min, som alltid klager over at jeg har dårlig økonomisk sans, for å minne ham på at jeg er langt unna luksusfellenivå. Hver uke :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på om utleier hadde lov å bare kaste ut fyren på dagen. Grunnlaget var jo elendig?! Snakker om han som sleit med rus og skulle liksom være åpen og ærlig med han de leide hos også får han en slik tilbakemelding.. Skammelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg bare lurer på om utleier hadde lov å bare kaste ut fyren på dagen. Grunnlaget var jo elendig?! Snakker om han som sleit med rus og skulle liksom være åpen og ærlig med han de leide hos også får han en slik tilbakemelding.. Skammelig.

Jeg bare lurer på om utleier hadde lov å bare kaste ut fyren på dagen. Grunnlaget var jo elendig?! Snakker om han som sleit med rus og skulle liksom være åpen og ærlig med han de leide hos også får han en slik tilbakemelding.. Skammelig.

Skjønner ikke at det er noe å lure på. "Jasså, du skal være med på luksusfellen" står ikke nevnt i husleieloven som utkastelsesgrunn (det var en utkastelse, ikke en oppsigelse). Egentlig veldig synd at TV3 har høyere etisk standard enn utleieren for ellers hadde han godt fortjent å komme på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens episode ser ut til å kunne bli interessant.... Meget interessant! :rolleyes:

Er det mulig?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter allerede med åpen munn og er sjokkert. Jeg klarer virkelig ikke forstå livsstilen til enkelte.....



Anonymous poster hash: 988ab...98b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå har jeg sett 4 min. av dagens episode og det er allerede det rareste jeg har sett!

Kjøpe hus sammen med en barndomskompis?!

Ble fysisk kvalm da jeg så hu stå der med kulen på magen med røyken i hånda :-( Grusomt.

Endret av Sommernatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men i dagens episode virker deltakerne noe.. enkle? Om man kan si det slik. Røyker når hun er gravid og ser litt shabby ut alle 3 syns jeg. Mannen hennes virker veldig nervøs/nevrotisk. Stakkars mennesker.



Anonymous poster hash: 3896a...9e8
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FELLES økonomi med en barndomskompis? Hørte jeg riktig?



Anonymous poster hash: 44ab0...2d6
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på jeg også. Virker unektelig litt smålt at han kompisen flytter etter dem, eller "med dem", når de er en familie med barn.

Snålt opplegg..... Røyking under svangerskapet og felles økonomi med kompisen til gubben.



Anonymous poster hash: a5ec5...044
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så ikke ut til å være helt med nei for å si det sånn.
Blir spennende å se hvor mye gjeld de har til sammen. Dette er virkelig et helt nytt nivå i dette programmet!



Anonymous poster hash: b348e...7b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

På forhånd beklager til alle fra Østfold ...

Men disse folkene her bekrefter alle mine fordommæææær. Så vet jeg at alle østfoldingær inte er som det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så ikke ut til å være helt med nei for å si det sånn.

Blir spennende å se hvor mye gjeld de har til sammen. Dette er virkelig et helt nytt nivå i dette programmet!

Anonymous poster hash: b348e...7b0

1.2 millioner, mener jeg å ha lest.

Anonymous poster hash: feed7...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, vi snakket om det på jobb i dag - HVORFOR må alle fra Østfold som er med på Luksusfelle, Sinnasnekkeren osv se ut som og oppføre seg som disse?! Vi er ikke sånn alle sammen, altså. Lover.

Jeg er spent på hva disse folkene jobber med... eller om de jobber.



Anonymous poster hash: 988ab...98b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Helt ærlig, sto han oppi kruttønnen når det smalt? Jesus ... Per Inge virker bedøvd. De to andre virker ute av stand til å forstå at 2+2 blir 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at det er mulig. Blir nesten provosert av dumheten deres. Og på toppen av kransekaka røyker hun 10-15 røyk om dagen mens hun går gravid. FYSJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, sto han oppi kruttønnen når det smalt? Jesus ... Per Inge virker bedøvd. De to andre virker ute av stand til å forstå at 2+2 blir 4.

De var klemt oppi den tønna alle sammen!

Synes synd på barna deres jeg... Som må vokse opp med så uansvarlige, umodne, og tafatte foreldre (og en filleonkel!) som det her. Stakkars dem når de begynner på skolen.

Anonymous poster hash: b348e...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...