Gå til innhold

Typen til.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt sikkert. Det virket veldig skuespill-aktig. Trodde det skulle være et "ærlig" program, jeg..

Anonymous poster hash: 9a33e...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på i går og fikk følelsen av at det var rigget ja. Hvorfor må de ødelegge dette da? Da de var på hotellrommet og tlf ringte virket det timet iallefall; - (minus)10 poeng!!

Viser det seg at det er mer som er rigget kommer jeg ikke til å se flere episoder.



Anonymous poster hash: 77708...989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på i går og fikk følelsen av at det var rigget ja. Hvorfor må de ødelegge dette da? Da de var på hotellrommet og tlf ringte virket det timet iallefall; - (minus)10 poeng!!

Viser det seg at det er mer som er rigget kommer jeg ikke til å se flere episoder.

Anonymous poster hash: 77708...989

Da er det ikke mye du kan se på lenger... ;) Det meste av TV programmer er "rigget", og da mener jeg det aller aller meste. Og hvis ikke noe i programmet er rigget, er det klippet noe voldsomt for å virke underholdende eller interessant.

Det er vel nesten bare direktesendte debattprogam og enkelte sportsendinger du kan se på heretter....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei jemter, blir dere også våt i trusa av Leo? noen som har det som meg? Kun derfor jeg ser på det. :tunge1: Digg med ny sesong ass :jepp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure Sandra... usj

Anonymous poster hash: 44ffb...a45

Ja, hun var ikke så veldig engasjert, nei. Kanskje det hadde sammenheng med at hun trakk seg som leder i senterungdommen mens programmet ble spilt inn, og at hun derfor hadde mye å tenke på. Hun virket blidere i første del av programmet.

Anonymous poster hash: 96259...844

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke superbegeistret for Leo A., men jeg liker programmet veldig godt og håper det blir flere sesonger. :)



Anonymous poster hash: 40bf4...300
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo ❤️ Sandra likte jeg ikke i det hele tatt, men Ezienne (?) og Triana var skjønne, skjønne jenter.

Og Leo i boxer.... Jøjemeg... :slurp:

Anonymous poster hash: c56e8...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som gleder meg til Erlend Elias skal være med?



Anonymous poster hash: 96259...844
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend Elias er skikkelig søt :)

Han virker så herlig!

Anbefaler serien han er med i på dagbladet sin nettside :)

Anonymous poster hash: 96259...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var skikkelig koselig episode! :)



Anonymous poster hash: 1d266...f6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ashanti

Ja, hun var ikke så veldig engasjert, nei. Kanskje det hadde sammenheng med at hun trakk seg som leder i senterungdommen mens programmet ble spilt inn, og at hun derfor hadde mye å tenke på. Hun virket blidere i første del av programmet.

Anonymous poster hash: 96259...844

Det tror jeg også.. Man merket veldig godt en stor forskjell i humøret hennes før og etter at hun trakk seg i løpet av episoden. Først var hun jo veldig positiv og blid, så ble hun skikkelig negativ og i dårlig humør. Jeg fikk inntrykk av at hun helst skulle vært foruten å måtte gjøre ferdig episoden etter at hun hadde trukket seg. Men hun måtte vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Anne Rimmen var boooooring :Gjesp:

Anonymous poster hash: 9ecc8...502

Men det skal godt gjøres å slå Sandra Borch når det gjelder å være den kjedeligset kjæresten.

Mine favoritter denne sesongen var Erlend Elias, Charter-Hilde og Linn Skåber. Rett og slett for at de ikke var redde for å by på seg selv, og var så komfortable foran kameraet.

Anonymous poster hash: 96259...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...