Gå til innhold

Typen til.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fotballfruen var ikke så dum, men deilig. sikkert ikke så kjedelig å blogge når man får lettjente penger..

Cecilia var gørr kjedelig og uhøfflig. Viste ikke hvem hun der Alexandra Joner var, men hun virket jo utrolig grei til tross for hvor populær hun er og tok seg tid til typen sin selv om hun var travel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy lyd og godvilje? :fnise: Neida, jeg syns ikke han er så vanskelig å forstå. Men han har en litt rar dialekt. Lurer på om han kom fra Bosnia til Bergen.

Anonym poster: 632894d62c9e9e94508b615c1a62abcd

Du lurer på om han kom fra Bosnia til Bergen? Det er vel ingen hemlighet det?

Anonym poster: bc14e5904ce1fbd2a82c805fc2d8640f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du lurer på om han kom fra Bosnia til Bergen? Det er vel ingen hemlighet det?

Anonym poster: bc14e5904ce1fbd2a82c805fc2d8640f

Det kan godt hende det ikke er noen hemmelighet, men da jeg svarte husker jeg det ikke, sånn på stående fot. Og jeg gadd ikke sjekke det opp der og da. Gadd ikke være bastant når jeg ikke var helt sikker heller.

Anonym poster: 632894d62c9e9e94508b615c1a62abcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg er litt betatt av Leo Ajkic... Høy, mørk, morsom, litt skummel, men veldig god og søt på bunn. Fikk litt vondt inni meg av den kattescena i Tørnquist-show, men han har så til de grader retta opp igjen det i alle Typen til-episodene. Blir så utrolig sjarmert av ham der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Må innrømme at jeg er litt betatt av Leo Ajkic... Høy, mørk, morsom, litt skummel, men veldig god og søt på bunn. Fikk litt vondt inni meg av den kattescena i Tørnquist-show, men han har så til de grader retta opp igjen det i alle Typen til-episodene. Blir så utrolig sjarmert av ham der...

Det er greit å kaste en katt ut av en balkong så lenge man er sjarmerende etterpå?

Jaja.. :filer:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å kaste en katt ut av en balkong så lenge man er sjarmerende etterpå?

Jaja.. :filer:

Ja, og ikke bare det

"han har så til de grader retta opp igjen"

Katta er glemt ser det ut til.

Anonym poster: caf470718ad8cb7d6d505ed4aeb0e02e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskusjon av fotballfruen. Spørsmål om moderering tas på PM.

ninuska_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og ikke bare det

"han har så til de grader retta opp igjen"

Katta er glemt ser det ut til.

Anonym poster: caf470718ad8cb7d6d505ed4aeb0e02e

For all del, den katteepisoden var ufin, men jeg lar ikke en så gammel hendelse overskygge det faktum at jeg synes han er flink nå. Det er vel 7 år siden han kasta den katten utfor terrassen, og så langsint orker ikke jeg å være, i hvert fall. Jeg synes han gjør en kjempejobb som programleder i Typen til, og han har med det retta opp igjen for den katteepisoden.

Jeg er selvfølgelig ikke positiv til dyremishandling, og synes det var usmakelig, men det er mulig at det var litt tryggere rammer rundt kastingen enn det det ser ut til.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var som natt og dag mellom Caroline og Cecilia. Hennes komfort sone er nok ganske stor. Men hun var jo "dama" hans så jeg syns ikke det var noe gale at hun ålte og flørta seg innpå han. Hun var veldig kosete. Leo er ikkje så veldig kosete og ja han følte seg kanskje litt utillpass. Jeg likte at hun var blid og flørtete hele tiden jeg. Men som leo sier, ikke så veldig gøy å se at andre ser henne toppløs og tar på henne selv om det bare er en jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dagens episode var flott, jeg. Hun forsøkte jo å være kjæreste og bød på seg selv. Dessuten var hun jo veldig reflektert og fikk Leo til å stille kule spørsmål.

Leo snakker dritkult. Høres litt ut som om han er fra Sunnmøre med den bosnisk-bergensken.

Anonym poster: 1bf10f4385902f90b96edb33dcf1f315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om hun Caroline før, men jeg syns hun var veldig søt sjarmerende!

Må legge til at jeg mente stripper Caroline, og ikke blogg Caroline.

Endret av Francoise
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fotballfruen var ikke så dum, men deilig. sikkert ikke så kjedelig å blogge når man får lettjente penger..

Cecilia var gørr kjedelig og uhøfflig. Viste ikke hvem hun der Alexandra Joner var, men hun virket jo utrolig grei til tross for hvor populær hun er og tok seg tid til typen sin selv om hun var travel.

Dessverre, Alexandra Joner kan å manipulere tv-seere, hun oppfører seg som en arrogant diva i virkeligheten. Hun har vært i én musikkvideo for Britney, og tror hun er Madonna etterpå. Hun prøver så til de grader å skille seg ut, være "kul" og populær, men feiler og feiler. Alle i bransjen vet at hun er en nobdy. Jeg ble flau av episoden med henne..

Anonym poster: c1dd4c03def49a2e30caa7f88ef8e59a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre, Alexandra Joner kan å manipulere tv-seere, hun oppfører seg som en arrogant diva i virkeligheten. Hun har vært i én musikkvideo for Britney, og tror hun er Madonna etterpå. Hun prøver så til de grader å skille seg ut, være "kul" og populær, men feiler og feiler. Alle i bransjen vet at hun er en nobdy. Jeg ble flau av episoden med henne..

Anonym poster: c1dd4c03def49a2e30caa7f88ef8e59a

Ja ikke vet jeg. Vet ikke hvem hun er en gang, aldri hørt musikken tror jeg. Uansett til nå så likte jeg hun stripperen, hun har jeg heller ikke hørt om. Men hun var søt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har oppført seg ganske sånn som jeg hadde forestilt meg, bortsett fra forballfrua, ganske jordnære som forventet. Caroline Andersen overraska litt, synes på en måte ho virker utrolig slitsom, men utrolig gøyal og ærlig (reflektert) også. Leo har nok ikke funnet dama si.

Programmene til typen til og dama til er ganske eplekjekke. Men artig sådan.

Anonym poster: 00af22bbf2440c27746b2d72f9b4a10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...