Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flere enn meg som synes Rudy Claes er utrolig pen? Hun har liksom bare blitt penere med årene. Synes hun er flink med klærne og kler seg etter fasongen sin.

Anonymous poster hash: 4a907...d7d

Jeg synes også hun er utrolig pen. Fin utstråling :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"Du sto ikke til A engang på BI!"

Er A dårligste karakter der? Jeg trodde A var toppkarakter, jeg.



Anonymous poster hash: 997d6...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du sto ikke til A engang på BI!" Er A dårligste karakter der? Jeg trodde A var toppkarakter, jeg. Anonymous poster hash: 997d6...4a3

Les hva du nettopp skrev :P

Anonymous poster hash: a9d19...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva du nettopp skrev :P

Anonymous poster hash: a9d19...09f

Gi meg en teskje. :fnise:

Anonymous poster hash: 997d6...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi meg en teskje. :fnise:Anonymous poster hash: 997d6...4a3

Det betyr vel "du fikk ikke den beste karakteren på bi engang"? Eller er jeg på villspor?

Anonymous poster hash: a9d19...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr vel "du fikk ikke den beste karakteren på bi engang"? Eller er jeg på villspor?

Anonymous poster hash: a9d19...09f

Det er sånn jeg også tolker den. Men det er da ikke særlig fornærmende? Hun burde heller sagt "Du klarte vel ikke få laveste ståkarakter på BI engang" eller noe lignende, om hun virkelig ønsket å sparke ham i ballene.

Anonymous poster hash: 997d6...4a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn jeg også tolker den. Men det er da ikke særlig fornærmende? Hun burde heller sagt "Du klarte vel ikke få laveste ståkarakter på BI engang" eller noe lignende, om hun virkelig ønsket å sparke ham i ballene. Anonymous poster hash: 997d6...4a3

Det er hotell Cæsar det er s all om, da.. :P

Anonymous poster hash: a9d19...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg er her inne på denne tråden. Ser den startet for mange år siden, men hvorfor er det sånn på kg at de gamleste svarene kommer først?

Irriterende

Jeg var en som ikke så på HC. Så ble jeg syk, og fikk med meg alt på tv en stund.

Det har vært litt forskjellig skuespillere. Noen har vært ubrukelig, for å si det mildt. Husker ikke navn, men de har vært amatører mange av de. Og borte ble de.

Nå er det en ny"vikar" på veg inn. Rart med det, når du kjenner folk. For det første er personen dritekkel,og har alltid vært det.

Banka og mishandlet kona si, ga fullstendig blaffen i ungene. Festet og sto i med flere kvinner, og fikk en drøss med unger etterpå.

Blir helt hæslig å få personen inn i stuen. Behøver ikke se på, heldigvis er det vår og man kan holde på ute. Mister du en eller ti episoder av HC så mister du ikke noe uansett. Du ramler fort inn igjen



Anonymous poster hash: 2213d...6fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er lite arbeide som er lagt i når de filmer på kjøkkenet på cæsar.

Lite troverdig- Du ser en som visper i en bolle. En river en salat, en bæårer en grønnsakseske ut fra kjølen, og to andre står å glor. Det skjer hver gang det er fra kjøkkenet



Anonymous poster hash: 2213d...6fb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg er her inne på denne tråden. Ser den startet for mange år siden, men hvorfor er det sånn på kg at de gamleste svarene kommer først?

Irriterende

Jeg var en som ikke så på HC. Så ble jeg syk, og fikk med meg alt på tv en stund.

Det har vært litt forskjellig skuespillere. Noen har vært ubrukelig, for å si det mildt. Husker ikke navn, men de har vært amatører mange av de. Og borte ble de.

Nå er det en ny"vikar" på veg inn. Rart med det, når du kjenner folk. For det første er personen dritekkel,og har alltid vært det.

Banka og mishandlet kona si, ga fullstendig blaffen i ungene. Festet og sto i med flere kvinner, og fikk en drøss med unger etterpå.

Blir helt hæslig å få personen inn i stuen. Behøver ikke se på, heldigvis er det vår og man kan holde på ute. Mister du en eller ti episoder av HC så mister du ikke noe uansett. Du ramler fort inn igjen

Anonymous poster hash: 2213d...6fb

Hva er det du babler om? det er ingen kone mishandler i serien nå

Jeg synes også det er lite arbeide som er lagt i når de filmer på kjøkkenet på cæsar.

Lite troverdig- Du ser en som visper i en bolle. En river en salat, en bæårer en grønnsakseske ut fra kjølen, og to andre står å glor. Det skjer hver gang det er fra kjøkkenet

Anonymous poster hash: 2213d...6fb

Det var bedre på den tiden marianne og alex jobbet på kjøkkenet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vet Edvin at Jens August ikke er en Anker-Hansen? Det virker nesten sånn.

Anonymous poster hash: 9c007...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Vet Edvin at Jens August ikke er en Anker-Hansen? Det virker nesten sånn. Anonymous poster hash: 9c007...f2f

Hvorfor tror du Jens august ikke er en anker Hansen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza

Det er bare spekulasjoner. Folk trodde når Willy kom at han skulle bli en ny Svein og bli sammen med Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du i det hele tatt sett klippet? "Georg Anker Hansen er ikke din biologiske far." Dessuten skal flere kjente cæsarfjes ut av serien, og da er det naturlig at Jens August er en av dem.

Anonymous poster hash: 9c007...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Edvin har tuklet med DNA testen da åpenbart. Følger du ikke med? Så prøver Jens august og Edvin å drepe hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...