Gå til innhold

Bryllupsliste 2 plasser?


Quasis

Anbefalte innlegg

Kan man registrere 2 plasser, eller er det frekt?

Jeg kunne tenkt meg å ha liste hos Christiania GlassMagasin og Kitchn.

Serviset vi samler på og glassene jeg har lyst å samle på er på Glassmagasinet, mens det er mye annet kjekt hos Kitchn.

Endret av Quasis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fekt nei.. jeg synes ikke det, det er et godt stykke til nærmeste christiania glassmagasin fra der jeg bor, så hadde blitt glad jeg kunne velge å kjøpe gave et annet sted og. sånn sett kan det bli med praktisk for gjestene. Ønskeliste er vanskelig, og da synes jeg at det må være lov å øsnke seg ting fra forskjellige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være frekt? :klo:

Strengt tatt gjør dere det jo enklere for gjestene deres: de som ikke har Kitchn i nærheten kan gå på Christiania Glasmagasin, og omvendt :)



Anonymous poster hash: 825f8...98a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet andre som har registrert ønskeliste to steder, og reagerte ikke på det. Det kan tvert imot være veldig greit for gjestene, de kan handle i den butikken de synes er mest praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Nei, det har jeg sett flere ganger som gjest og aldri syntes var frekt. Det er vel sjelden slikt at ALT man ønsker seg finnes i samme butikk.

Vi har også to lister, fordi serviset vi samler på er å finne på Glassmagasinet, men de butikkene finnes det ikke mange av. Så derfor har vi også liste på Tilbords, som er litt mer tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en stemme på ikke frekt. Vi hadde to steder for å gjøre det enkelt for spredd familie hvor en del hadde lett tilgang til én kjede men ikke til den vi hovedsaklig ønsket oss ting fra. Jeg har aldri reagert selv på at noen har to eller flere ønskelistesteder heller.



Anonymous poster hash: 56437...569
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke frekt, jo flere valgmuligheter for gjestene jo bedre :)



Anonymous poster hash: 9f89a...cc6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...