Gå til innhold

Barbere av øyenbrynene til brudgommen - utdrikningslag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer et lite prank for brudgommen, det er i god tid før bryllupet uansett (mange måneder). Men syntes dere det er å gå litt for langt å barbere bort øyenbrynene? Skjedde på et tidligere lag og det var faktisk ganske morsomt.



Anonymous poster hash: b1b1e...607
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Ja, - det synes jeg er å gå alt for langt!

Det du beskriver er ikke et utdrikningslag....det er et utdritningslag.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke slikt er morsomt.

Anonymous poster hash: dd207...e78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta heller og tatover inn en hitlerbart.

Anonymous poster hash: 766e6...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er generelt en dårlig ide å gjøre ting med utseende til en brudgom. Du har ingen garanti for at ting er i orden til den store dagen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer et lite prank for brudgommen, det er i god tid før bryllupet uansett (mange måneder). Men syntes dere det er å gå litt for langt å barbere bort øyenbrynene? Skjedde på et tidligere lag og det var faktisk ganske morsomt.

Anonymous poster hash: b1b1e...607

Var brudgommen tilstede på dette laget, og syntes han det var morsomt da det ble gjort mot noen andre? Om svaret er ja, så kjør på.

Anonymous poster hash: 51be5...9c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke er greit. Jeg synes denne trenden med å drite ut bruden/brudgommen er helt idiotisk. Det skal jo være en dag med masse artig oppmerksomhet, enten det er spa, fallskjermhopping whatever, så skal det være en positiv, minnerik dag. Kjempekoselig å sette slør på bruden og et banner med "bride to be" eller noe sånt, eller å ha noe et banner til brudgommen som sier noe alla "game over" o.l. Men å drite de regelrett ut liker jeg ikke.

Sånn som ei som måtte gå rundt til folk og selge seg selv ved at folk måtte betale penger for å ta henne på håret, skulderen, rompa, puppen osv. Så utrolig klein sier jeg bare.. :P Eller de som blir ikledd en skikkelig tøsete bynnydrakt og brudeslør..Synes rett og slett det blir litt teit. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for noen partypoopers, jeg synes det er hysterisk morsomt, skal på utdrikkningslag om en mnd som er kun en uke før bryllupet. Dette skal foreslås



Anonymous poster hash: 86384...6fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk ikke at noen pranks som gir konsekvenser som varer i dagesvis etter at pranken er over, er noe morsomt. Uansett brudgom eller ei. Enten det er å klippe noen, barbere øyenbryn, hennamaling i ansiktet på noen som sover eller andre morsomme effekter som kanskje er gøy for noen i ca 67 sekunder etter at de får se og høre om pranken - men som den som har blitt pranket må leve med tjuefiretimer i døgnet i kanskje flere uker før ting normaliseres igjen.

Da synes jeg pranks som er jævlige der og da, men som går over til neste dag (eller neste dusj) er mye bedre. Mel i hårføneren, tannkrem i hårvoksen, eyeliner-bart på en sovende venn og gjem alle speil, løsne teltplugger og stram soveposen og skrik at det er huggorm i teltet - hva som helst.... bare sporene av det forsvinner samme dag.

Min mening. :P

Endret av Solsikke84
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for noen partypoopers, jeg synes det er hysterisk morsomt, skal på utdrikkningslag om en mnd som er kun en uke før bryllupet. Dette skal foreslås

Anonymous poster hash: 86384...6fa

Hvem er det som er partypooper her, egentlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste jeg har hørt som gikk på utseende, var brudgommen som fikk vokset brystet på sitt utdrikningslag etter at han hadde sluknet.

Det som ble vokset, var et hjerte med K+A inni.

Det var litt søtt, ikke synlig, og brudgommen lo da han ble edru nok til å se det.

Ellers synes jeg alt som går på utseende er over grensen.



Anonymous poster hash: dd073...af9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vent, var det ikke et emne på KG for en måned eller noe sånt siden om dette? At brudgommen hadde fått barbert øyenbrynene, og så var bruden sur og lagde tråd?

Er sikkert greit når det er så lenge til bryllupet. Hvorfor er utdrikningslaget så lenge før bryllupet egentlig? Er det ikke vanlig at det er et par dager før..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det heller med bruden! :laugh:



Anonymous poster hash: a5f10...a35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Mener at det var en tråd om ei som fikk hjem den kommende mannen med ett mindre øyebryn og var ganske så sur, for det ville ikke gro ut til bryllupet.

Hvis det er lenge til bryllupet tenker jeg det må være greit - da gror det jo ut igjen. Hvis det er kort tid bør du se om du kan finne den tråden jeg snakker om, og lese hva folk mente om nettopp det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke utdriting er noe kult, så jeg ville blitt sur om det var meg. Men om brudgommen er av typen som synes den slags er kult, og kunne funnet på å gjøre det med andre, kjør på.



Anonymous poster hash: fd375...940
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...