Gå til innhold

Hvor skal dere på bryllupsreise?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger litt inspirasjon!



Anonymous poster hash: b2dee...251
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peru! :) men vi skal ha opplevelsesferie da, og ikke sol, varme og avslapping. Det var kanskje sistnevnte du var ute etter? :)

Anonymous poster hash: 7e094...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Vurderer Italia 😊 vi vil ha kombinert opplevelse- og ferietur.

Hadde vi hatt råd, så hadde det blitt noe mer eksotisk. Mexico, Cuba osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peru! :) men vi skal ha opplevelsesferie da, og ikke sol, varme og avslapping. Det var kanskje sistnevnte du var ute etter? :)

Anonymous poster hash: 7e094...a91

Ts her.

Er på utkikk etter opplevelse :) Har selv sett på afrika, kombinere avslapningstur og safari evt.

Anonymous poster hash: b2dee...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Vi har ikke så mye ferie til overs i år, så rett etter bryllupet tar vi seks dager i Roma på et fancy hotell. Planen er å ta en tur til Fiji, Cook Islands eller lignende senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Er på utkikk etter opplevelse :) Har selv sett på afrika, kombinere avslapningstur og safari evt.

Anonymous poster hash: b2dee...251

Ja, vi vurderer både Peru og Afrika. Akkurat har vi en gal plan om å dra fra sør-Amerika til Afrika og fortsette ferien der. ;) tenker i så fall kanskje Zambia, med safari og victoria falls. :) eller nord-Afrika, Marokko feks.

Anonymous poster hash: 7e094...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir ingen bryllupsreise her, vi har en 6 mnd gammel datter som vi ikke kan ta med på langtur og som jeg ikke vil etterlate hos barnevakt/familie så lenge.

Vi "rømmer" til hytta noen dager etterpå, og setter av pengene til en tur om noen år når den lille kan være med.

Vi kunne imidlertid tenkt oss å dra til:

-Afrika på safari

-Kina

-Japan

-USA

Anonymous poster hash: cf541...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Blir bryllupsreise til neste år tenker jeg, vi vil virkelig spare opp til drømmereisen. Det blir Japan og sørøst-Asia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bryllupsreise her. Me har 3 små som me ikkje vil reise ifrå så lenge. Men me får til ei langhelg nå 2 månadar etter bryllypet, det blir avslapning i Italia.

Hadde me ikkje hatt ungar hadde eg ønska meg ei veka eller to i Frankrike/Italia, eller kurbad i østeuropa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står mellom Thailand, reise rundt i italia, Guadeloupe, seychellene.. jeg vil gjerne gjøre mer enn bare ligge på en strand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Er på utkikk etter opplevelse :) Har selv sett på afrika, kombinere avslapningstur og safari evt.

Anonymous poster hash: b2dee...251

Hva med safari i Serengeti og deretter fantastiske strender på Zanzibar?

Anonymous poster hash: 28ccf...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eksmann og jeg var 5 netter i Fort Lauderdale, Florida, deretter 7 netter på cruise i Karibien og deretter 7 netter i New York.

Når min samboer og jeg drar på bryllupsreise en gang i fremtiden har vi bestemt oss for å reise til Hawaii eller en eller annen idyllisk øy.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt oss enda, men vi står mellom Sicilia, Santorini, Malta, Monaco, Sevilla og Lisboa. Hvis vi tar Malta tror jeg vi kan reise til Sicilia også hvis jeg ikke tar helt feil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi vurderer både Peru og Afrika. Akkurat har vi en gal plan om å dra fra sør-Amerika til Afrika og fortsette ferien der. ;) tenker i så fall kanskje Zambia, med safari og victoria falls. :) eller nord-Afrika, Marokko feks.

Anonymous poster hash: 7e094...a91

Zambia er fantastisk! Så en skikkelig romantisk sted der(husker ikke navnet nå, må spørre mannen), og vi skal dit neste uke. Håper det er like romantisk som på bildene.. :)

Safari i Livingstone, og en romantisk ferie på den nevnte plassen hadde vært en fin bryllupsreise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker litt på Roma, da ingen av oss har vært der og det høres ut som en romantisk by. Kommer til å ha en datter på ni måneder når brylluppet skjer, så har bare en god langhelg til reisen. Tenker luksus med stor L da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å inkludere Påskeøya hvis dere skal til Peru? Evt Galapagos? Safari i Afrika høres også bra ut. Tanzania anbefales, Serengeti er helt fantastisk!! Eller hva med å ta dykkelappen (hvis dere ikke har den allerede) i Australia eller Asia? Mange eksotiske og fine steder hvor man kan både oppleve og slappe av i Asia. Kan også kombineres med et par dager i en storby? Hvis dere like fjellturer kan man jo prøve seg på et større fjell. Masse å velge mellom og kun budsjettet som setter grenser... :)

Anonymous poster hash: f220c...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flyr til orlando, leier bil og krysser florida til Tampa. Tar cruise derfra i 14 dager, via colombia(?) gjennom panama kanaler, costa rica, og mexico og ender opp ved LA 14 dager etter. Deretter har vi 14 dager og bruke i LA, vegas og San Fransisco og "omegn" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår bryllupsreise går til Vietnam. Det blir en opplevelsereise da ingen av oss er spesielt glad i å tilbringe 3 uker på standen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...