Gå til innhold

Er det nødvendig med vippeforlengelse?


HoppsyDaisy

Anbefalte innlegg

Det er helt nydelig - brukte ikke noe sminke på en måned siden øynene fikk all oppmerksomhet :)

Veldig greit! Skal gjøre det selv i vårt bryllup, men vil som de andre også tipse om å prøve det ut først, for å teste om du er allergisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjempe fint. Men jeg bestemte meg for at det ikke er verdt pengene. Jeg tror nok at sminkøren klarer å få til et fint resultatet uansett :)

Tusen takk for gode innspill! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om penger er et stort problem så bare la være vel? Ser bedre ut naturlig uansett.

Anonymous poster hash: 3373f...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte meg uten negler, sminker, etc. Var hos frisør for litt oppsett. Jeg vil se ut som meg selv bryllupsdagen, en selvsminket pen utgave av meg selv. Med falske negler, falske vipper, helt annerledes hår og sminke da er man jo en helt annen for en dag da

Anonymous poster hash: b2f27...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte meg uten negler, sminker, etc. Var hos frisør for litt oppsett. Jeg vil se ut som meg selv bryllupsdagen, en selvsminket pen utgave av meg selv. Med falske negler, falske vipper, helt annerledes hår og sminke da er man jo en helt annen for en dag da

Anonymous poster hash: b2f27...409

Jeg skjønner hva du mener, men er ikke helt enig. :) jeg har aldri hverken råd eller tid (er student) til å fikse hverken det ene eller det andre, men vurderer å skjemme meg litt bort. Jeg skal ikke ha alt du nevner da!

Jeg er feks ganske dårlig på sminke, sminker meg ganske lite, derfor synes jeg det hadde vært gøy å få lagt sminke av noe som KAN det. Kanskje får jeg noen tips også. Samme med håret, jeg pleier ikke gidde å sette det opp, men både jeg og forloveden synes det er finere oppsatt, og jeg får det ikke til så bra selv.

Synes ikke det gjør noe å se litt annerledes ut i bryllupet fordi man er pyntet jeg. Jeg pleier jo ikke gå i fotsid hvit kjole til vanlig heller, haha! :)

Anonymous poster hash: 0185c...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det koster å se vakker ut.

Jeg skal ha kunstige negler. Mine er ikke så pene. De er tynne og knekker fort. Men de kunstige neglene skal være ganske korte. Og forhåpentligvis se naturlige ut.

Jeg skal farge og forme bryn

Jeg ønsker litt fotpleie.

Jeg skal til frisøren. Han skal klippe og stripe det. + ha i en slags krem. Aner ikke hva den koster? Får ringe på forhånd å høre.

Så er det de vippene da. Jeg skulle gjerne hatt flottere og mer fyldige vipper. Men først må jeg betale for å få de på. Dette gjør jeg i god tid. Så koster det for å fylle i de.

Hva gjør dere? Dette er jo en liten formue!!

Hvis noen vet om noen rimelige og flinke i Bergen, mottas det med takk :)

jeg skal til ei litauisk dame i Bergen på onsdag og få vipper på! Til 400,- :) send pm hvis du vil ta kontakt m henne :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til ei litauisk dame i Bergen på onsdag og få vipper på! Til 400,- :) send pm hvis du vil ta kontakt m henne :)

Det var veldig billig, så billig at jeg ville blitt litt skeptisk. Har du hørt andres erfaringer med henne? Eller sett noe hun har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte meg uten negler, sminker, etc. Var hos frisør for litt oppsett. Jeg vil se ut som meg selv bryllupsdagen, en selvsminket pen utgave av meg selv. Med falske negler, falske vipper, helt annerledes hår og sminke da er man jo en helt annen for en dag da

Anonymous poster hash: b2f27...409

Jeg har også tenkt å se ut som meg selv, selv om jeg skal ha kunstige negler og få håret satt opp og bli sminket. Blir ikke kjempelange negler, men litt lenger og mer velstelte enn mine er til vanlig. Jeg bruker alltid sminke og pleier å sette opp håret når jeg pynter meg. På bryllupsdagen vil jeg være litt ekstra pyntet, noe som også gjenspeiler seg i antrekket. (Det tror jeg det gjør for de fleste.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig billig, så billig at jeg ville blitt litt skeptisk. Har du hørt andres erfaringer med henne? Eller sett noe hun har gjort?

He he ja, har hørt at hun er veldig nøye :) kan legge ut bilde her på onsdag, når jeg har fått vippene på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja, har hørt at hun er veldig nøye :) kan legge ut bilde her på onsdag, når jeg har fått vippene på.

Bra du har gode anbefalinger. Jeg lurte veldig på å ta vippeextensions selv, og har søkt på nettet i forbindelse med allergi. Det kom også en del bilder av mislykkede forsøk, og det var slett ikke pent. (Hun jeg tenkte å ta hos er flink, men jeg har funnet ut at jeg ikke tar sjansen pga faren for allergisk reaksjon.) Når det er bra gjort er det veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja, har hørt at hun er veldig nøye :) kan legge ut bilde her på onsdag, når jeg har fått vippene på.

Jeg vil gjerne se resultat, før/etter

Hva heter hun?

Anonymous poster hash: 3555b...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos henne og fått på vippene :) kjempefornøyd. Men prisen har steget til 500 siden sist jeg spurte...

Skal prøve å legge ved før og etter bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så fine! Anonymous poster hash: ddf8d...2c8

Takk :) tenker at med riktig make up blir dette bra! Og øynene ser plutselig mye større ut på bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vippene :)

Veldig fine, ser veldig naturlige ut.

Skulle gjerne tatt selv, men for kort tid til bryllupet til at jeg vil risikere allergi og å måtte fjerne dem (og risikere at mine egne vipper blir korte/tynne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...