Gå til innhold

Fest over meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakka med en fyr på nettet en stund. Vi møttes for ikke så lenge siden, og det gikk veldig bra.

Før bodde han 1 flytur unna meg, og nå bor han 1 time unna fordi han er begynt på skole. Det var fadderuke sist uke, så da kunne vi ikke møtes den uka. Nå hadde vi egentlig planer om at han skulle komme denne helga, så plutselig sier han at han er invitert på fest på lørdag, så det ikke var sikkert han kunne komme.

Greit nok det at han nettopp har flytta til en ny by, men synes det er dårlig prioritert. Vi hadde jo nesten en avtale, så velger han fest over meg.

Hva synes dere?

- Jente 21



Anonymous poster hash: 8f03a...344
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He's just not that into you...

Anonymous poster hash: 22dfb...c1e

Tror dere det er et avslag ja?

I gårkveld skrev han derimot "Kjempe glad i deg."

Aner ikke hva han prøver å fortelle jeg. Åh.

Anonymous poster hash: 8f03a...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt utrolig såret om noen prioriterte en fest over meg i en slik situasjon.

Men altså, det kan jo være han synes det er veldig viktig å bli kjent med nye folk på sitt studiested. Er jo nå i starten at det skjer. Du får spille litt kostbar nå og da du også.

Anonymous poster hash: 22dfb...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt utrolig såret om noen prioriterte en fest over meg i en slik situasjon.

Men altså, det kan jo være han synes det er veldig viktig å bli kjent med nye folk på sitt studiested. Er jo nå i starten at det skjer. Du får spille litt kostbar nå og da du også.

Anonymous poster hash: 22dfb...c1e

Sant det. Gidder jo ikke mase heller.

Skal jeg skrive noe til han, eller er det lurt å la være?

Anonymous poster hash: 8f03a...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. Gidder jo ikke mase heller.

Skal jeg skrive noe til han, eller er det lurt å la være?

Anonymous poster hash: 8f03a...344

Vær litt kostbar :-)

Anonymous poster hash: 22dfb...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær litt kostbar :-)

Anonymous poster hash: 22dfb...c1e

Har fått tilbud om å jobbe i helga, men har jo helst lyst til at han skal komme. Må nesten vite det, men vil jo ikke spørre heller, da jeg føler jeg maser.

Irriterende å ikke vite om han er interessert eller ikke. Han sier det jo, men viser noe annet. Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre jeg. :vetikke: Føler jeg begynner å miste interessen siden jeg nesten ikke ser han.

- Ts

Anonymous poster hash: 8f03a...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, handling foran ord

Vet bare ikke om det er fordi han trenger venner siden han har flyttet, eller om det er fordi han ikke er interessert. Blir helt gal av å ikke vite det. :s

- TS



Anonymous poster hash: 8f03a...344
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også flyttet for studier, og må si at jeg ville nok prioritert som han karn i starten.

Ja, det er ganske viktig å være med på de sosiale sammenkomstene i starten. Kan dere ikke møtes en annen dag isteden? Studiestart er rimelig hektisk.

Anonymous poster hash: e0d03...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbud om å jobbe i helga, men har jo helst lyst til at han skal komme. Må nesten vite det, men vil jo ikke spørre heller, da jeg føler jeg maser.

Irriterende å ikke vite om han er interessert eller ikke. Han sier det jo, men viser noe annet. Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre jeg. :vetikke: Føler jeg begynner å miste interessen siden jeg nesten ikke ser han.

- Ts

Anonymous poster hash: 8f03a...344

Dere kjenner såvidt jeg forstår ikke hverandre?

I så fall må han bli kjent med folk. Og du må jobbe. Så si ja til jobb, og om han spør om å møtes så svarer du at du skal jobbe. Når dere vet om den andre er noe å samle på kan dere la andre ting vike.

Anonymous poster hash: 42d46...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utifra det du skriver så har du såvidt møtt han (om i det hele tatt). Du kan ikke forvente at han prioriterer deg så fryktelig mye da.

Anonymous poster hash: 1849b...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også helt klart prioritert en fest fremfor en date med noen jeg ennå ikke har møtt i virkeligheten.

Høh? Jeg har jo møtt han:-) Flere ganger.

Ts

Anonymous poster hash: 8f03a...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Faerunpedia

Høh? Jeg har jo møtt han:-) Flere ganger.

Ts

Anonymous poster hash: 8f03a...344

Sorry leste litt fort, leste bare at dere hadde snakket på nettet en stund.. Men siden det er begynnelsen på studiet ville jeg nok likevel prioritert festen, det er ofte i begynnelsen man blir kjent med andre på studiet så ville ikke lagt så mye i at han prioriterer en fest.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Det er sikkert for at han ikke vil føle seg utenfor på skolen og vil delta i begynnelsen for å skape vennskap :)

Jeg hadde bare skrevet,:Kos deg på festen :) Klem

Så får du bare se det an etterhvert om han tar kontakt. La han være den som gjør det først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Snakket med en fyr på nettet" og du klager over at han heller går på fest?!?!??!?!



Anonymous poster hash: d2bba...4c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er prioritet nr 1 å komme inn i studentmiljøet når man begynner å studere.

Du må bare finne deg i å være prioritet nr 2 i et par uker.



Anonymous poster hash: 13334...5b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...