Gå til innhold

Kjøpe klær til samboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på shopping med ei venninne her om dagen. I en klesbutikk hadde de også herreklær så jeg kikket litt for å se om jeg fant noe til samboeren min også. Hun syns det var helt håpløst at jeg skulle bruke pengene mine på han og syns han kunne kjøpe klærne sine selv. Jeg syns det er hyggelig å kjøpe en skjorte jeg vet han liker eller bare en boxershorts og forventer ikke å få igjen penger av han. Er det horribelt å bruke penger på samboer på den måten?

Anonymous poster hash: db678...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _LilleMy

Nei, det synes jeg ikke :) Jeg synes det er bare gøy å kjøpe et plagg til kjæresten her og der, og det vet jeg han setter pris på også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikkje! Eg kjøper heller kle og ei gåve i ny og ne til sambuaren min, enn å bruke det på meg sjølv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allergikeren

Jeg var på shopping med ei venninne her om dagen. I en klesbutikk hadde de også herreklær så jeg kikket litt for å se om jeg fant noe til samboeren min også. Hun syns det var helt håpløst at jeg skulle bruke pengene mine på han og syns han kunne kjøpe klærne sine selv. Jeg syns det er hyggelig å kjøpe en skjorte jeg vet han liker eller bare en boxershorts og forventer ikke å få igjen penger av han. Er det horribelt å bruke penger på samboer på den måten?

Anonymous poster hash: db678...a6a

Hadde hun sagt det samme til kompiser som ville kjøpe f.eks. noe lekkert undertøy eller en fin kjole til dama si ...?

Typen min setter pris på det. Både fordi han sjeldent kjøper klær selv før noen drar ham med ut på handletur, men også fordi det er koselig med en "presang" uten at det må være noen spesiell anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at denne venninnen din er singel?



Anonymous poster hash: 1062f...57c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempekoselig. Jeg regner med venninnen din aldri forventer en parfyme eller noe hvis hennes kjæreste noen gang skal på reise uten henne? Når det er såå spesielt at en kvinne spanderer et klesplagg på en mann mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jjeg gjetter at samboeren til venninnen kjøper grisestygge klær til venninnen.

Anonymous poster hash: 1e048...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare koselig! Det hender jo man ser et plagg eller noe annet som gjør at man tenker på sin kjære med en gang, da klarer sjeldent jeg å gå ifra det :) så er det alltid koselig å glede en annen person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ved flere anledninger brukt mer penger på klær til samboer enn på klær til meg selv, selvom jeg dro ut for å kjøpe klær til meg selv. Ser ikke problemet? Både jeg og samboer får gleden av det jeg kjøper til han, og det er kjempekoselig når du ser på hele gubben at han er superfornøyd med kjøpet du gjorde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...