Gå til innhold

Han er villig til å gi opp alt for meg - gjør meg redd.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har havnet i en situasjon som er ganske fremmed for meg.

I nesten et år nå har jeg utviklet følelser for en mann fra utlandet. Vi har hatt våre opp og nedturer, de fleste nedturene var at han enten ikke ville ha forhold, eller at han måtte prøve igjen med moren til sønnen sin. Noe som gjorde veldig vondt, men vi fortsatte å være venner.

Her om dagen hadde vi en samtale om hva vi kunne gi hverandre, om vi kunne gi hverandre det den andre ville ha.

Jeg fortalte han at jeg ikke kunne gi han noe her, jeg har ikke noe fast inntekt, leier leilighet, og kan nesten ikke kvalifiseres til dagpenger fra NAV. Der han bor har han det helt annerledes. Han har hus, jobb, hund og sønnen hans er der. Så jeg spurte heller om hvis jeg flytter herifra, om hva han kan gi meg.

Men, han ville ikke at jeg skulle flytte. Hvis vi ble sammen, ville han flytte og starte på nytt. Han ville gi fra seg all tryggheten han hadde for et ordentlig forhold.

Dette gjør meg nervøs. Kan det virkelig stemme at noen er villig til å legge fra seg alt for et forhold? Hva hvis det ikke funker..

Pluss at etter all dette rotet, og all denne tiden, at han vil ha noe seriøst. Ble bare litt skremt, og satt oppe hele natten etter samtalen.

Er det vanlig å ville forlate alt, inkludert sønnen, for å starte et forhold?



Anonymous poster hash: fb55c...326
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er fra England, bor i London. Han vil ikke komme hit for pengene mine i hvert fall, det er jeg helt sikker på.



Anonymous poster hash: fb55c...326
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri respektert et menneske som forlot barna sine, dog litt avhengog av alder på barnet.

Anonymous poster hash: 49c6f...457

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har barn og jobb, og du verken har mann eller jobb, er det selvfølgelig du som må flytte. Dessuten er du sikkert mye bedre i norsk enn han er i engelsk. Noe skurrer. Finn ur hvordan han i det hele tatt kan se for seg dette. Hvordan skal han få seg jobb? Hvordan skal han være foreldre for sønnen sin?

Anonymous poster hash: 15ac9...c59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er sønnen? Hadde fått meget kalde føtter av en mann som ville flytte fra en sønn på under 16 i alle fall. Spes når du ikke har noe som binder deg, og er villig til å flytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han har barn og jobb, og du verken har mann eller jobb, er det selvfølgelig du som må flytte. Dessuten er du sikkert mye bedre i norsk enn han er i engelsk. Noe skurrer. Finn ur hvordan han i det hele tatt kan se for seg dette. Hvordan skal han få seg jobb? Hvordan skal han være foreldre for sønnen sin?

Anonymous poster hash: 15ac9...c59

Mente du omvendt? :)

Anonymous poster hash: 1bddd...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente du omvendt? :)

Anonymous poster hash: 1bddd...689

Selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 15ac9...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede fortalt han at hvis det er noen som burde flytte, så er det meg. Og at han ikke burde forlate sønnen sin. Men, det virker ikke som om det har noen innvirkning.

Det eneste jeg kan tenke meg er at han ikke har det så bra med forholdet mellom moren og seg, og da også sønnen. Kan ikke si at jeg skjønner det helt.

Ifh. til jobb har han allerede tenkt på det og kommer til å ha en jobb som han kan gjøre hjemmefra, og som bruker Engelsk som språk.



Anonymous poster hash: fb55c...326
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri involvert meg med en mann som kunne velge bort barnet sitt. Aldri. Jeg har barn selv og det er ingen i hele verden jeg ville valgt bort henne for. Uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...