Gå til innhold

Kan du bli forelsket i noen kun på utseendet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men har dere ikke en spesiell type dere faller for?

Anonymous poster hash: c71b5...814

Nei, det har jeg ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som skiller forelsket og betatt da? hvordan vet du det egentlig?

En gang for lenge siden trodde jeg at jeg var veldig forelsket i en mann, så gikk det noen uker og alle følelser var borte.. / kan du innbille deg at du er forelsket?



Anonymous poster hash: c71b5...814
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre sier her, jeg kan bli betatt av utseendet, men det må mer til for at jeg skal bli forelsket. Jeg har ingen bestemt type jeg alltid faller for, jeg har likt veldig forskjellige typer menn.

Anonymous poster hash: d9f45...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Hva er det som skiller forelsket og betatt da? hvordan vet du det egentlig?

En gang for lenge siden trodde jeg at jeg var veldig forelsket i en mann, så gikk det noen uker og alle følelser var borte.. / kan du innbille deg at du er forelsket?

Anonymous poster hash: c71b5...814

Jeg har alltid blitt veldig lett forelsket. Kaller det forelsket når jeg tenker på personen hele tiden og får sommerfugler i magen ved å tenke på vedkommende.

Hadde mange forelskelser oppigjennom ungdommen - både gutter jeg ble sammen med - men også et par avstandsforelskelser. Og jeg skal love at alle var langt mer enn det å være betatt av dem. Besatt var vel et mer dekkende ord :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid blitt veldig lett forelsket. Kaller det forelsket når jeg tenker på personen hele tiden og får sommerfugler i magen ved å tenke på vedkommende.

Hadde mange forelskelser oppigjennom ungdommen - både gutter jeg ble sammen med - men også et par avstandsforelskelser. Og jeg skal love at alle var langt mer enn det å være betatt av dem. Besatt var vel et mer dekkende ord :laugh:

Jeg forstår det veldig godt;) som mennesketype er jeg en romantisk drømmer, kanskje ligger det i bunnen at jeg ønsker en mann? prøver bare og forstå hvorfor jeg er som jeg er for å få klarhet i hva jeg vil og om jeg egentlig er klar.

Anonymous poster hash: c71b5...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fort betatt da jeg var yngre. Men så merket jeg at mange kjekke menn er drittsekker.

Så nå bryr jeg meg ikke så mye om utseende lenger. Legger merke til slående flotte menn.. Men det i seg selv er ikke nok til at jeg blir interessert.

Men er en fyr veldig kjekk, og har en personlighet som er awesome, så jeg jo bli litt nysgjerrig.



Anonymous poster hash: eefdd...944
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke.

Ikke hvis du ser en mann som tiltaler deg på alle punkter?

( Jeg bare snudde meg til han som satt ved siden av meg på ett utested ) og det sa pang med dyp forelskelse og samboerskap…

Anonymous poster hash: c71b5...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg kan bli betatt av bare utseende.

Men hvis damen er akkurat slik din drømmedame skal se ut?

Anonymous poster hash: c71b5...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble fort betatt da jeg var yngre. Men så merket jeg at mange kjekke menn er drittsekker.

Så nå bryr jeg meg ikke så mye om utseende lenger. Legger merke til slående flotte menn.. Men det i seg selv er ikke nok til at jeg blir interessert.

Men er en fyr veldig kjekk, og har en personlighet som er awesome, så jeg jo bli litt nysgjerrig.

Anonymous poster hash: eefdd...944

Jeg tror ikke at så mange menn er drittsekker, det ligger i deres natur og jakte og de faller ikke like fort som damer.

Anonymous poster hash: c71b5...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Men hvis damen er akkurat slik din drømmedame skal se ut?

Anonymous poster hash: c71b5...814

Jeg tror ikke det. Blir forelsket dersom det er ting ved henne jeg beundrer og liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det. Blir forelsket dersom det er ting ved henne jeg beundrer og liker :)

Så flott:)

Anonymous poster hash: c71b5...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil også tro og være politisk korrekt og innbille meg at jeg kun forelsker meg i mennesket bak utseendet, men der tar jeg feil, er fyren så vakker at han tiltaler meg på alle punkter gjør jeg som regel mye for at han skal legge merke til meg.



Anonymous poster hash: c71b5...814
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende har masse å si for at jeg skal bli interessert i en fyr, kriblinger i magen, nervøs og rar foran ham. Men det kan bare være kortvarig hvis vi ikke har noe til felles. Kjemien må jo stemme også!

Ellers blir jeg også veldig betatt av en fyr hvis han har humor og får meg til å le!

Anonymous poster hash: 62d12...37b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...