Gå til innhold

Hvordan ha de kult på større fester


Summers

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt det veldig kult på større hjemmefester hvor det er stappfult av ukjente mennesker. Så dere som har det kult, hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være helt ærlig så er jeg en av dem som må drikke meg ganske brisen for å klare å ha det gøy på slike fester. Jeg når et punkt hvor jeg ikke er edru, men ikke dritings heller, men et sted midt i mellom.. da går resten av seg selv egentlig, jeg tar initiativ til å skravle med folk osv.

Men hvis du bare ikke syntes det er gøy generellt med slike ting, så er det jo ikke så mye å gjøre med det kanskje? Unngå slike fester?

Anonymous poster hash: db2cd...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg pleier å gjøre er å snakke med noen en stund, også flytte meg videre. Da blir jeg kjent med flere på festen i løpet av en kveld. Og hvis noen er kjipe så flytter jeg meg bare videre. Jeg legger ofte merke på slike fester at de som ikke har det kult er de som bare sitter på samme plassen og ikke tør å snakke med andre enn de som er rett på siden.

Er veldig sjenert selv og vet at det kan være tungt, men bare gå bort og introduser deg selv og begynn å snakk med personen. Gjerne spør om personen sitt liv og la de snakke om seg selv, så kan du se om dere har noe til felles også snakke om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke på tide og flytte seg videre til andre sosiale setninger enn stappfulle hjemme (alene?) Fester? Hvis du ikke har det kult der er det kanskje fordi du trenger noe bedre med kuler folk.

Anonymous poster hash: 6b6be...3fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt det veldig kult på større hjemmefester hvor det er stappfult av ukjente mennesker. Så dere som har det kult, hva gjør jeg feil?

Du går på feil fester :) Stikk heller på fester hvor du er omgitt av gode venner! Mye kulere :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Har aldri hatt det veldig kult på større hjemmefester hvor det er stappfult av ukjente mennesker. Så dere som har det kult, hva gjør jeg feil?

du gjør ikke noe feil. store fester med fremmede mennesker er ikke noe for deg bare. syns heller ikke det er kjempegøy med sånne fester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I starten holder jeg meg til de/den jeg kom med eller den som har invitert meg. Etter hvert som det blir seinere blir de sosiale konstellasjonene løsere og kanskje jeg prater med noen i do-køa eller på kjøkkenet når jeg skal hente mer drikke. Jeg innleder samtaler ved å f.eks. spørre hvem på festen de kjenner, hva de drikker, kommentere (positivt) klær/hår. Selv om jeg er innom mange samtaler og prater med mange mennesker blir det likevel sånn at jeg prater mest med folk jeg kjenner fra før og eventuelt deres venner.



Anonymous poster hash: 97f08...d40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store fester er sjelden gøy. Jeg har noen single venninner som er desperate etter å "møte mennesker". Men ellers trives de fleste på rolige middager <3

Anonymous poster hash: eb37d...44d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store fester er sjelden gøy. Jeg har noen single venninner som er desperate etter å "møte mennesker". Men ellers trives de fleste på rolige middager <3

Anonymous poster hash: eb37d...44d

Jeg er singel og "desperat etter å møte mennesker". Synes ikke det er så rart, er begrenset hvor ofte man sosialiserer seg på sjekkearenaer, i hvert fall jeg. Da må man nesten ta tilbudene som er tilgjengelige. Jeg blir enten invitert på noe sosialt med mine nærmeste venner(da møter jeg ingen nye) eller så blir jeg invitert til store fester hvor jeg kjenner få.

Koselig med en rolig middag, men man får jo ikke kjæreste om middagen bare er med folk som ikke er aktuelle.

Anonymous poster hash: 5060b...864

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt det veldig kult på større hjemmefester hvor det er stappfult av ukjente mennesker. Så dere som har det kult, hva gjør jeg feil?

Du, jeg har det aldri kult på slike fester, jeg bruker å bli alt for full for å kompensere for at jeg faktisk kjeder meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel og "desperat etter å møte mennesker". Synes ikke det er så rart, er begrenset hvor ofte man sosialiserer seg på sjekkearenaer, i hvert fall jeg. Da må man nesten ta tilbudene som er tilgjengelige. Jeg blir enten invitert på noe sosialt med mine nærmeste venner(da møter jeg ingen nye) eller så blir jeg invitert til store fester hvor jeg kjenner få.

Koselig med en rolig middag, men man får jo ikke kjæreste om middagen bare er med folk som ikke er aktuelle.

Anonymous poster hash: 5060b...864

Her summerer du opp problemet. Sosiale arenaer må liksom alltid handle om sjekking for de single. Slitsomt nok å se på.... Er det ikke utmattende å alltid være på utkikk? Hva med å bare ha det hyggelig??

Anonymous poster hash: eb37d...44d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store fester er sjelden gøy. Jeg har noen single venninner som er desperate etter å "møte mennesker". Men ellers trives de fleste på rolige middager <3

Anonymous poster hash: eb37d...44d

Vel, men er det ikke greit at single mennesker får treffe nye mennesker??? Det gjør jo lite til for at deres singelstatus skal gå over til kjærestestatus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her summerer du opp problemet. Sosiale arenaer må liksom alltid handle om sjekking for de single. Slitsomt nok å se på.... Er det ikke utmattende å alltid være på utkikk? Hva med å bare ha det hyggelig??

Anonymous poster hash: eb37d...44d

Hvordan ble du kjæreste da??? Det kom en fyr og pekte på deg og sa Min?? Og du sa ja???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her summerer du opp problemet. Sosiale arenaer må liksom alltid handle om sjekking for de single. Slitsomt nok å se på.... Er det ikke utmattende å alltid være på utkikk? Hva med å bare ha det hyggelig??

Anonymous poster hash: eb37d...44d

Meg du siterte. Jeg er ikke alltid på utkikk, jeg skrev jo at jeg svært sjeldent er på steder som egner seg for sjekking, men når jeg er så benytter jeg meg av tilbudet. På samme måte som jeg ikke ofte blir invitert på rolige middager med venner så får lett plass til å takke ja til alt jeg blir invitert til og slipper å prioritere.

Ikke alle har et kjempesosialt liv.

Anonymous poster hash: 5060b...864

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg du siterte. Jeg er ikke alltid på utkikk, jeg skrev jo at jeg svært sjeldent er på steder som egner seg for sjekking, men når jeg er så benytter jeg meg av tilbudet. På samme måte som jeg ikke ofte blir invitert på rolige middager med venner så får lett plass til å takke ja til alt jeg blir invitert til og slipper å prioritere.

Ikke alle har et kjempesosialt liv.

Anonymous poster hash: 5060b...864

Nettdating? Da kan du få dater via en egen arena, og slipper å ødelegge normal sosialisering med desperat behov for å "treffe nye mennesker".

Anonymous poster hash: eb37d...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble du kjæreste da??? Det kom en fyr og pekte på deg og sa Min?? Og du sa ja???

Nå måtte jeg le :) Du er morsom!

Jeg møtte min mann via en hobby. Har kun blitt kjent med menn via foreninger og jobb. Fest er ingen god sjekkearena i mine øyne. I alle fall for oss som ikke har sex utenfor faste forhold.

Anonymous poster hash: eb37d...44d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meg du siterte. Jeg er ikke alltid på utkikk, jeg skrev jo at jeg svært sjeldent er på steder som egner seg for sjekking, men når jeg er så benytter jeg meg av tilbudet. På samme måte som jeg ikke ofte blir invitert på rolige middager med venner så får lett plass til å takke ja til alt jeg blir invitert til og slipper å prioritere.

Ikke alle har et kjempesosialt liv.

Anonymous poster hash: 5060b...864

Nei, de er nok redde for at du skal legge an på fyren deres.....

Nå måtte jeg le :) Du er morsom!

Jeg møtte min mann via en hobby. Har kun blitt kjent med menn via foreninger og jobb. Fest er ingen god sjekkearena i mine øyne. I alle fall for oss som ikke har sex utenfor faste forhold.

Anonymous poster hash: eb37d...44d

Vel, men for oss som synes sex utenfor forhold kan være bra, så er det jo greit at vi har en arena for å finne det? Ellers da så kan du jo hjelpe de her desperate venninnene dine sosialt med å invitere dem på rolige middager, eller er du redde for at de skal legge an på karen din....?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdating? Da kan du få dater via en egen arena, og slipper å ødelegge normal sosialisering med desperat behov for å "treffe nye mennesker".

Anonymous poster hash: eb37d...44d

Hvem er det jeg ødelegger for? Du liker jo ikke være på store fester uansett. Jeg har nok sosiale antenner til å ikke plage folk som er uinteressert i meg og problemet er vel heller omvendt, jeg er for sjenert til å legge an på alle jeg burde prøvd meg på.

Anonymous poster hash: 5060b...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det jeg ødelegger for? Du liker jo ikke være på store fester uansett. Jeg har nok sosiale antenner til å ikke plage folk som er uinteressert i meg og problemet er vel heller omvendt, jeg er for sjenert til å legge an på alle jeg burde prøvd meg på.

Anonymous poster hash: 5060b...864

Du føler deg bedre enn dine venninner og andre single, merker jeg. Synd de ikke vet hvor dårlig venninne du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler deg bedre enn dine venninner og andre single, merker jeg. Synd de ikke vet hvor dårlig venninne du er.

Hva behager?

Anonymous poster hash: 5060b...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...