Gå til innhold

Hva faen feiler det dere menn? Mannen vil ikke legge seg fordi han har funnet naken bilder av Jennifer Lawrence på nett..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etikk og moral er noe helt annet enn lov.

Tilsvarende med egeninteresse og kjønnsdrift.

Fortsett du. Jeg ler meg ihjel av deg.

Jeg vet at det er noe annet enn lov. Du svarte ikke på spørsmålene mine, og om du ler gjør du meg bare bekymret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det er noe annet enn lov. Du svarte ikke på spørsmålene mine, og om du ler gjør du meg bare bekymret.

Personangrep forkledd som spørsmål holder jeg meg for god å svare på. Noen av oss må trossalt være voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personangrep forkledd som spørsmål holder jeg meg for god å svare på. Noen av oss må trossalt være voksen.

Det er ikke personangrep, det er genuine spørsmål fra min side. Jeg lurer faktisk på om du ikke tenker på dette, og i så fall hvorfor?

Du er for øvrig ikke i en posisjon der du kan peke fingre om personangrep.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke personangrep, det er genuine spørsmål fra min side. Jeg lurer faktisk på om du ikke tenker på dette, og i så fall hvorfor?

Du er for øvrig ikke i en posisjon der du kan peke fingre om personangrep.

Om dette er slik du er opplært å stille genuine spørsmål, så har noe gått galt under oppvoksten din.

Om du da ikke bryr deg, beviser det bare at du er en drittsekk som mangler omsorg og empati for andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dette er slik du er opplært å stille genuine spørsmål, så har noe gått galt under oppvoksten din.

Om du da ikke bryr deg, beviser det bare at du er en drittsekk som mangler omsorg og empati for andre mennesker.

Du fortsetter å unngå spørsmålene mine og slenger beskyldninger uten forklaringer eller logikk. Jeg skjønner at å redde ansikt når du er anonym på et internettforum er viktigere for deg enn andre menneskers vel, og håper at du forstår hva jeg snakker om en dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortsetter å unngå spørsmålene mine og slenger beskyldninger uten forklaringer eller logikk. Jeg skjønner at å redde ansikt når du er anonym på et internettforum er viktigere for deg enn andre menneskers vel, og håper at du forstår hva jeg snakker om en dag.

Hehe, chanchan er ditt ordentlig navn? Du har nok fått svar på spørsmålene dine men ikke mitt problem at du er for dum til å skjønne det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt. Her i huset var det dama som leita dem opp for å glo på kjendis-selfies. Tvang meg til å se og.

Anonymous poster hash: 614de...6d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil. Igjen. Hun hadde gått til sak mot eksn. Og sålangt er det kun i utlandet at et slikt søksmål hadde gått gjennom.

Men bare fortsett å feilinformere folk du.

En hver som publiserer et slikt bilde kan komme i straffeansvar. Du må nok lese litt på jussen din selv. Det finnes norske dommer der noen er dømt for å ha publisert nakenbilder, jo.

Anonymous poster hash: e4f99...e1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent, jeg fant de. Nice tits.

Grunnen til at han satt oppe var fordi en fyr på 4chan lovte å komme med diverse nakenbilder av kjendiser. Var nok ikke bare for bildene, men for å se om han holdt det han lovet og faktisk hadde bildene.

Link? Skal vise de til kjæresten, og linken jeg hadde i går virker ikke lengre ;-)

Anonymous poster hash: e8459...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at det er så spennende og interessant for mange folk (og kjærestepar ?) å se på disse nakenbildene. Det er jo bare en kropp? Er en kropp plutselig så ufattelig interessant bare fordi man vet hvem personen er? De ser jo ut som alle andre? Jeg er forvirret.



Anonymous poster hash: 86785...0d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette hadde skjedd med en uskyldig 20-årig student fra Oslo, hadde folk for det første tenkt seg mer om før de hadde delt noe, og om hun hadde gått til sak kunne hun gjort det mot alle som hadde vært med på delingen. Kjendiser er ikke allemannseie. Du kan forresten prøve å tørke av deg den arrogante holdningen, for jeg har full kontroll over hva jeg skriver.

Skal man anmelde noen må man vite hvem de er først. Og lykke til med det.

Anonymous poster hash: a7f79...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som tok fri fra jobben i går pga. the fappening?



Anonymous poster hash: c12f6...c3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann vil jeg bare si at dette ikke er representativt for oss. Å oppføre meg på denne måten i et forhold kunne aldri falle meg inn! Finn deg en type som viser deg mer respekt enn dette!

Du gir meg håp om at ordentlige menn fremdeles finnes!

Anonymous poster hash: 9f4db...b50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hver som publiserer et slikt bilde kan komme i straffeansvar. Du må nok lese litt på jussen din selv. Det finnes norske dommer der noen er dømt for å ha publisert nakenbilder, jo.

Anonymous poster hash: e4f99...e1d

En til hobbyjurist evt en middelmådig jusstudent. Å dele et bilde som allerede er på avveie er så langt unna du kommer å publisere et bilde. Og du bør lære deg forskjellen på straffansvar og sivile søksmål når du først er igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Link? Skal vise de til kjæresten, og linken jeg hadde i går virker ikke lengre ;-)

Anonymous poster hash: e8459...1fc

Tumblr er tingen. Søk på "the fappening" :fnise:

Når sant skal sies så synes jeg utrolig synd på kjendisene som fikk lekket nakenbilder av seg selv. Kjendiser er ikke fritt vilt, selv om de er i media hele tiden er det ikke greit å hacke iclouden deres og lekke masse bilder av både bryster og andre kroppsdeler. Men når de først er der ute, forsvinner de med andre ord aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg forstår ikke at det er så spennende og interessant for mange folk (og kjærestepar ?) å se på disse nakenbildene. Det er jo bare en kropp? Er en kropp plutselig så ufattelig interessant bare fordi man vet hvem personen er? De ser jo ut som alle andre? Jeg er forvirret.

Anonymous poster hash: 86785...0d7

Er nok en fascinasjon å se hva som er under klærne på folk man ser på tv og på internett. Kjendiser har ofte ganske bra kropper i tillegg, så antar at det også spiller inn. Puppene til Kate er kjempefine, og Jennifer Lawrence er dødsbra proposjonert etter min mening! Men nå har jeg et lite ladycrush på Lawrence til å begynne med da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til hobbyjurist evt en middelmådig jusstudent. Å dele et bilde som allerede er på avveie er så langt unna du kommer å publisere et bilde. Og du bør lære deg forskjellen på straffansvar og sivile søksmål når du først er igang.

Du er veldig søt....

Når du laster det opp et sted hvor det er tilgjengelig for allmenheten er det en publisering. Jeg snakker ikke om å dele en link med venner, men om å spre materialet offentlig. Du er ikke helt oppdatert på dette.

Anonymous poster hash: e4f99...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tumblr er tingen. Søk på "the fappening" :fnise:

Når sant skal sies så synes jeg utrolig synd på kjendisene som fikk lekket nakenbilder av seg selv. Kjendiser er ikke fritt vilt, selv om de er i media hele tiden er det ikke greit å hacke iclouden deres og lekke masse bilder av både bryster og andre kroppsdeler. Men når de først er der ute, forsvinner de med andre ord aldri.

Men å tipse om hvor man kan finne bildene synes du likevel er helt greit?

Anonymous poster hash: fd1d6...d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...