Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Jeg er "hønngammal". Har passert 50 og har fått store mosedotter og vorter over hele kroppen. Hjernen er skrumpet inn og huset er fullt av rullatorer og dostoler. Men har vært ung en gang, tror jeg.

Unnskyld om jeg går utenom tema nå, men husker du den tråden vi huserte i hvordan det var å bli eldre, med sykdommer, utvekster, vorter og masse annet rart? Jeg tror vi nesten lurte noen unge mennesker også :fnise: .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld om jeg går utenom tema nå...

Nevn noen du liker mens du er her da. ;)

Chikako, Lille-pus, Perelandra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Unnskyld om jeg går utenom tema nå, men husker du den tråden vi huserte i hvordan det var å bli eldre, med sykdommer, utvekster, vorter og masse annet rart? Jeg tror vi nesten lurte noen unge mennesker også :fnise: .

Joiner gæmlisene. ;)

Vortene er fraværende, men tryggheten på meg selv er tilstedeværende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nevn noen du liker mens du er her da. ;)

Chikako, Lille-pus, Perelandra.

Det forsvant visst da jeg levde meg tilbake :ler: . Jeg liker Havbris, Spinell, Sequax, Hikken, Chio, Gjesten, Giacomo, Katten, Cannavaro, Yme, QueenPenelope, KateW og mange andre som jeg ikke husker navnet på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå føler jeg meg nesten slem som ikke har takket for oppmerksomheten jeg fikk på førstesiden her (pluss uAnonymBruker som nevnte meg litt lenger uti) :fnise:

Kjempehyggelig å bli nevnt, i alle fall! Pleier bare å kikke innom disse trådene med "hvilke brukere..." når jeg har kikket gjennom absolutt alt annet som kan være interessant :sjenert:

Og så er jeg sånn at jeg kjenner igjen folk på avataren, og ikke navnet, så dette er en vanskelig tråd å svare i.

Men ja. HedvigR, altflyter og Koala Lompa kan jeg i alle fall få med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Får nevne noen som jeg liker (som jeg tror sjelden blir nevnt; det er vel det som er tema for tråden)

Knirke

-Leon-

Bond (moderator, ja, men en kul dame!)

Cuntzilla (hvorfor blir ikke hun nevnt oftere?)

Fysikeren

Moscato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til Mr.Omg også. Virker som en hyggelig person :)

Han er det! Og han kjefter ikke på katter... :)

:rodmer:

Ååå! Jeg liker dere bare mer og mer for hver dag :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann42, Katten, Havbris og Yvonne.

Det forsvant visst da jeg levde meg tilbake :ler: . Jeg liker Havbris, Spinell, Sequax, Hikken, Chio, Gjesten, Giacomo, Katten, Cannavaro, Yme, QueenPenelope, KateW og mange andre som jeg ikke husker navnet på i farten.

:sukk: disse blir jo ALLTID nevnt, poenget er å nevne noen andre enn dem :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

:sukk: disse blir jo ALLTID nevnt, poenget er å nevne noen andre enn dem :)

Jeg har nevnt mange flere enn dem du har uthevet. Jeg kan ikke skrive opp noen jeg ikke har lagt merke til og ikke dannet meg noen oppfatning om.

Tilføyelse. Jeg ser dette muligens kan bli misforstått. Det jeg mente, er at jeg ikke leser i hver eneste tråd og samtlige innlegg. Dagbøker for eksempel har jeg ingen interesse av.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

:sukk: disse blir jo ALLTID nevnt, poenget er å nevne noen andre enn dem :)

Enig. Jeg har absolutt ikke noe imot disse brukerene, men det er mosomt å se andre også bli nevnt i slike tråder innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sukk: disse blir jo ALLTID nevnt, poenget er å nevne noen andre enn dem :)

Det skulle vært påbudt for de populære brukerne å nevne noen i denne tråden. :fnise: Dele på rampelyset. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt å ikke bli nevnt :sjenert::tristbla::fnise:

AnonymBruker, du er da nevnt mange ganger!

Kan legge til at jeg stort sett liker AnonymBruker, som ofte kommer med gode innlegg eller morsomme kommentarer. AnonymBruker er i alle fall vanskelig å overse, så aktiv som h*n er. :)

Anonymbruker! ;) Han legger kansje bare igjen ett brev på trappa, men han snakker i alle fall sant! Og rett fra levra!

Jeg liker deg jeg, AnonymBruker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...